Alkujaan tämän lähetti
sakuvaan
mä ajan työmatkaa samalla alueella, itse kun kävin vähän haahuilemassa niin sieltä löytyi paljon oikoreittejä jotka eivät menneet autotien varrella, sain karsittua pihatie ja T risteykset lähes nollaan erilaisella reittivalinnalla, mikä tästä teki mielenkiintoista oli se että noita hiekkateitä esmes ei ollu merkattu johinkin karttoihin ollenkaan..
Jonkun verran oon noita katellut myös. Aamuisin on vaan prioriteettina päästä vikkelään pois sateesta, joten kuraiset hiekkatiet jää vähemmälle. Kesällähän ajan tuossa ajorataa, joten risteysongelmia ei silloin ole.

Alkujaan tämän lähetti
haedon
Tämmöisiin risteyksiin, missä ei näkyvyyttä ole, onkin ihan oma lähestymistapansa. Niissä pysähdytään hetkeksi niin että keula on vain vähän pyörätienjatkeen/suojatien päällä ja valutetaan sitten hiljakseen niin että edes risteävä kevyt liikenne pystyy havaitsemaan ja ennakoimaan, jos ajoneuvon kuljettaja ei näe. Tällainen sivistynyt kohtaaminen oli tänään Myllärinkadulta Ojamonkadulle tulevan Ford Ka-merkkisen henkilöauton kuskin kanssa ja tästä suorotuksesta hatunnosto

.
No just näin! Ei kai se työmatka mene pilalle siitä, että joutuu välillä pysähtymään?
Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff
"Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."
Kirjanmerkit