Lainaus Alkujaan tämän lähetti pikkupoika Katso viesti
Miksi sinne pitää tunkea tuota retki patjaa? Ei mulla ole RD:ssa kuin kevennysreikien suojana ohut vannenauha ja sen päällä yksi kerros Gorillateippiä. Ilmaa joutuu lisäämään noin kerran 2 kuukaudessa. Renkaat nousi vanteille saippua liuoksen avulla 1,5 Baarilla. Kylläkai yksi kerros teippiä on paljon kevyenmpi kuin mikään sisuri?

Eikai CS:n tubeleksi laitto eroa millään tavalla muistakaan vanteista. Ei kun kokeilemaan ja onnistumaan.
Sitä sinne kaikki kertoo laittavansa. Oisko helpottamaan sitä vanteelle nousua, kun keskikohta on koholla? Lähinnä se tarpeeksi leveän sisurin löytyminen prestalla CS:ään tuntuu tuottavan ongelmia. Lähikaupat kyselty ja ei oota tullut vastaukseksi. SV10 oli niin passeli Fattyyn, että sen en uskonut CS:ään riittävän.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sandzsteedt Katso viesti
Mulla on ajossa Clowshoet ghetto tubeleksena. Sisuri, josta tein vannenauhan on Specializedin 24x2.35-3.0 trial sisuri. Siinä ei ole irroitettavaa prestan sielua, mutta eipä tuo litkun lisääminen ruutalla renkaan ja vanteen raosta olen kovinkaan vaikeaa.
Tuo kolmisen tuumainen sisuri on halkaistuna vähän yli 12cm leveä (kerällä litistettynä ennen halkaisua 6cm leveä), joten riittää mainiosti Clownshoella ja vähän piti vielä trimmailla poiskin. En harrasta halkaistun sisurin täyttä siistimistä, koska käytän samaa sisuria vannenauhana mahdollisimman pitkään.

Omissa ghettotubelekseissa on aina se idea että sisuri riittää vanteen ja renkaan välistä ulkopuolelle niin onpahan varmasti tiivis liitos.
Mistä tuommosia sisureita saa? Onko ihan kaikilla Spessun jälleenmyyjillä tilattavissa? Juuri tämmöistä vinkkiä kaipasinkin, kiitos.

Vaikka nyt ei tosiaan mitään painon säästöä kovasti tulekaan niin ainakin Fattyssa tubeless muutti pyörän huomattavasti pehmeämmäksi ja rullaavuus parantui huomattavasti.