ElectrobikeFillariHephaGiant
Sivu 7 / 61 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 6 7 8 9 17 57 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 181 - 210 / 1826

Aihe: 1x10

  1. #181
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    357
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    Voiskos tuollaisen vähempi vaihteisen tehdä 9 -pakalla. Ja pitääkö eteen ostaa vartavasten joku oma hammasrattaansa. Pitäisi tässä emännän maasturia tuunailla ja tuntuu käyttäjän mielestä noita vaihteita olevan aivan liikaa. Maastokin on yleensä niin helppoa missä emäntä tykkää ajella.
    Voi
    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s....php?37060-1x9

  2. #182
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    357
    Aluksi mietin uuteen pyörään josko vain tyytyisin 32 hampaiseen eturattaaseen ja taakse tulisi 11-36. Mutta eilen kun lenkillä kokeilin nykyisellä pyörällä vastaavia välityksiä, niin kyllä tuo 32&11-36 tuntuu aika rankalta välitykseltä Tampereen alueen maastoissa, jos 29:iin ne pitäis laittaa. Huipuilla ei ole isoa merkitystä, joten ehkä 30 tai 31 hampainen olisi parempi vaihtoehto. Tähän ei kuitenkaan nämä normaalit 104mm BCD:llä olevat kammet oikein sovellu suoraan, joten olisiko parempi hankkia Shimanon XT:n 3 rattainen kampisarja ja tilata 30 hampainen ratas joka on huonommalla? ketjulinjalla ( 48mm, http://www.wolftoothcycling.com/prod...bcd-chainrings ) vai pitäisikö muuttaa suunnitelmaa ja tilata SRAMin kampisarja ja siihen sitten esim. MRP:n Bling Ring?
    http://www.mountainracingproducts.com/mrp/bling-ring/

  3. #183
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    Siis se 30t ratas menee vielä ihan tavallisiin 104mm BCD:n kampiin. Siinä on vaan pieni offsetti, joka siirtää ketjulinjaa hieman sisemmäs ja rattaassa itsessään on jo kierteet valmiina.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  4. #184
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.777
    Ymmärtääkseni 104mm BCD 30T ratas vaatii kammen kiinnityspaikan viilailua ja prikat tai bash ring toiselle puolelle, mikäli kammen kiinnitystassut eivät ole poikkeuksellisen paksut.

    Tässä olisi mielestäni järkevämpi ratas, kuin MRP:
    http://www.wolftoothcycling.com/prod...ram-gxp-cranks

  5. #185
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    Tuolla oli jotain ohjeita liittyen tuohon RF:n 30 hampaiseen: http://www.raceface.com/comp/pdf/30T...LITY_CHART.pdf
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  6. #186
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    357
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ealex Katso viesti
    Tässä olisi mielestäni järkevämpi ratas, kuin MRP:
    http://www.wolftoothcycling.com/prod...ram-gxp-cranks
    Niin tuo sitten juurikin vaatii ne Sramin tms. kammet. Eivät käy Shimanoihin.

  7. #187
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    3x10 on ehkä jotain käsittämättömintä mitä on viimeaikoina tullut pyörässä nähtyä. Sitä en vaan pysty ymmärtämään. Montakohan samaa vaihdettakin tuollaisessa systeemissä on? Jos on 11-36 takapakka ja 24/32/42 eturattaat. Jonkun pitäis tehdä vielä joku 3x11.
    Kun tällänen pitkään 3x9:llä ajanut kävi hiljattain koeajamassa 2x10 (38/24 edessä) Epicciä niin eka reaktio oli kyllä aika negatiivinen 2x ratkaisun osalta ja mietteet vahvasti sen takia 1x11 suuntaan jos tuon Epicin ostaisi. Vaihtelevassa ripeämmässä maastoajossa kun normaalisti on ajanut edessä keskirievällä, pitkiin sikajyrkkiin tai väsynä vaihtanut grannyyn ja teillä / todella nopeilla poluilla kruisattu isolla rievällä niin vastaavasti 2x ratkaisulla poluilla joitui vispaamaan etuvaihtajaa ees taas kun kumpikaan eturieskoista ei kattanut samaa sweet spottia kun 3x ratkaisun keskirievä nimenomaan peruspolkuajoon.

    Ehkä tuo on siis vain tottumiskysymys kun en ehättänyt kuin joitakin tunteja ajella?

  8. #188
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    ^ no jos on 38/24 niin onhan siinä hyppyä aika reippaasti, saa indeksikahvoja tykittää oikein kunnolla. Itsekään en ymmärrä 3x10:n järkevyyttä, mutta.

    Itse tykkään 29er takakiekon kanssa 34/25 tuplasta ja 11-28 9-pakasta. Jos renkaana on nopsa sliksi kuten Furious Fred. Kovempaan maastoon sitten 11-32 ja/tai enemmän nappulaa renkaaseen, silloin ei ilman pientä rieskaa pärjää.

    FF:n kanssa tulee yleensä maastossakin ajettua isolla rieskalla ja vain tiukimmat nousut pudotan pienelle, tuo vastaa parin vaihteen pienentämistä kertaheitolla, ja heti nousun jälkeen voi nostaa taas isolle. Tämä siis kun ajetaan tosissaan.

    Sitten lenkillä tulee ajettua enemmän tuon tiukemman pakan kanssa pienellä kun pakassa on piikin nousu joka sopii mun kadenssitarpeisiin ja narujaloille paremmin. Ellei sitten aja lenkkiä maantiellä jossa 34-piikkisellä pysyy porukkalenkeissä yleensä mukana.

    Onhan mulla tripla kampisetti mutta sen 46-piikkisellä ei tule koskaan ajettua. Ketjutkin on säädetty niin ettei iso-iso edes onnistu.

    Aika paljon leikin välityslaskureilla josko yrittäis tuusata tulevaisuudessa 1x10 tsydeemin, ei vaan löydy mieleistä skaalaa ja vaihteiden väliä joka vastais nykyisen hyviä puolia riittävän lähelle. Eteen pitäis saada pienempi kuin 34 joka laittaa kampisarjankin uusiksi, nykyisessä kun on 110 BCD, mieluusti sen ainoan laittais ulommaksi tai keskimmäiseksi rattaaksi.
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  9. #189
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    357
    Riippuu myös välityksistä. Tuollainen 38/24 on kyllä minustakin vähän hölmö pari. Ajelin pari vuotta kampien vaihdon takia pelkällä 32:lla ( etuvaihtaja ei toiminut ). Se oli aika passeli yleisajoon 26" renkailla ja 34:lla takarattaalla. Sitten metsään mennessä se olikin sitten jo monesti liian iso.

  10. #190
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.682
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MAS Katso viesti
    2x ratkaisulla poluilla joitui vispaamaan etuvaihtajaa ees taas kun kumpikaan eturieskoista ei kattanut samaa sweet spottia kun 3x ratkaisun keskirievä nimenomaan peruspolkuajoon.
    Minulla kävi päin vastoin. Omassa 29:ssä se sweet löytyy jostain 22-32 lehtien välistä. Ja kun tässä taannoin kokeilin maasturia missä oli 2-lehtiset eturattaat, niin se pienempi tuntui oikein hyvältä polkuajelussa. Olikohan se ollut jotain 24-26 piikkinen...
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.



  11. #191
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MAS Katso viesti
    Kun tällänen pitkään 3x9:llä ajanut kävi hiljattain koeajamassa 2x10 (38/24 edessä) Epicciä niin eka reaktio oli kyllä aika negatiivinen 2x ratkaisun osalta ja mietteet vahvasti sen takia 1x11 suuntaan jos tuon Epicin ostaisi. Vaihtelevassa ripeämmässä maastoajossa kun normaalisti on ajanut edessä keskirievällä, pitkiin sikajyrkkiin tai väsynä vaihtanut grannyyn ja teillä / todella nopeilla poluilla kruisattu isolla rievällä niin vastaavasti 2x ratkaisulla poluilla joitui vispaamaan etuvaihtajaa ees taas kun kumpikaan eturieskoista ei kattanut samaa sweet spottia kun 3x ratkaisun keskirievä nimenomaan peruspolkuajoon.

    Ehkä tuo on siis vain tottumiskysymys kun en ehättänyt kuin joitakin tunteja ajella?
    Täältä löytyy toinen kuski, joka ei ole vielä 3xX-yhdistelmää hautaamassa. Varsinkin, jos pyörä on all arounderi, niin helpommin löytyy tuo sinunkin mainitsema sweet spot tilanteessa kuin tilanteessa. On kyse sitten pitkistä mäistä, lyhyistä ja jyrkistä nousuista tai vauhdikkaasta polkuajeluista tai siirtymistä jne.. Sen lisäksi nämä uudenmalliset takavaihtajat parantavat 3X10-vaihteensiirron toimintaa edelleen kivikko/juurakkohelvetissä. Ketjut pysyy tosi nätisti paikoillaan. Ymmärrän 2x10:n edut esimerkiksi endurossa, mutta siltikkin omaani speksaan 3x10:n. Tarkoituksena olisi, että pyörällä pystyy hyvin ajamaan Tahkon MTB:stä Pivot cuppiin ja kaikkea siltä väliltä.

    En pidä itseäni mitenkään muutosvastarantaisena, mutta lähden vain niihin trendeihin mukaan jotka koen itselleni hyödylliseksi. Pieni suodatin on aina paikallaan

  12. #192
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jooseppi Katso viesti
    Tarkoituksena olisi, että pyörällä pystyy hyvin ajamaan Tahkon MTB:stä Pivot cuppiin ja kaikkea siltä väliltä.
    Miksi tuo ei 1*9/10 onnistuisi? Tänä vuonna ajoin Tahkon 2*9:llä, ensivuonna aion ajaa 1*9:llä. Ja oma pyörä on allrounderi; varallisuusvammaisena kun yksi pyörä saa riittää kaikkeen ajoon. Ja hyvin tuolla on ajeltu kaikkea enskasta pyörätielenkkeihin.

  13. #193
    r.a.i Guest
    Kuinka halavatun kovaa porukat ajaa noita "siirtymiä" maasturilla jos 1x10 ei riitä?

    Hommasin itselleni kans täysjäykän teräsrunkoisen 29er, jossa ko. vaihteet. Edessä on 32 piikkine ja takana 11-36 pakka. Laskurin mukaan tuolla isoimmalla vaihteella pitäis päästä maltillisella satasen kadenssilla 40 km/h. http://www.machars.net/bikecalc.htm

    Mulle ainaski tuo riittää kyllä siirtymille ihan mukavasti, jyrkimmät alamäet voi sitten rullailla. Parin pikku lenkin jälkeen ainaski täällä Jyväskylän seudulla tuntuu, että jyrkimmissä mäissä ja varsinkin talven pöperössä vois edessä olla 30 tai jopa 28 piikkinen. Tosin 30llä sitten ei pääse satasen kadenssilla kuin 37,5 km/h, mutta eiköhän se riitä talven pk-lenkeille.

  14. #194
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    Aika paljon tämäkin asia tuntuisi riippuvan omista mieltymyksistä. Tietysti jos esim. valitsee täysin väärän kokoiset kaksi ratasta itselleen, niin eihän se kahden rattaan systeemikään hyvältä tunnu. Menee kuitenkin jo vähän offariksi täällä yhden eturattaan ketjussa. Tässä systeemissä ei tarvitse valita kuin se yksi ratas oikein, mutta se tuntuu olevan aina kompromissi. Jompi kumpi pää välityksistä kärsii aina, usein molemmat. Jos siis tavallisella 11-36 kymppipakalla ajelee. Siinä XX1:ssä on kyllä hyvä se 10-42 pakka, joka tuo pelivaraa lisää molempiin päihin.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  15. #195
    IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MAS Katso viesti
    Kun tällänen pitkään 3x9:llä ajanut kävi hiljattain koeajamassa 2x10 (38/24 edessä) Epicciä niin eka reaktio oli kyllä aika negatiivinen 2x ratkaisun osalta ja mietteet vahvasti sen takia 1x11 suuntaan jos tuon Epicin ostaisi. Vaihtelevassa ripeämmässä maastoajossa kun normaalisti on ajanut edessä keskirievällä, pitkiin sikajyrkkiin tai väsynä vaihtanut grannyyn ja teillä / todella nopeilla poluilla kruisattu isolla rievällä niin vastaavasti 2x ratkaisulla poluilla joitui vispaamaan etuvaihtajaa ees taas kun kumpikaan eturieskoista ei kattanut samaa sweet spottia kun 3x ratkaisun keskirievä nimenomaan peruspolkuajoon.

    Ehkä tuo on siis vain tottumiskysymys kun en ehättänyt kuin joitakin tunteja ajella?
    Samat fiilikset. Ei tullut hommasta mitään tuolla 38/24 ratastuksella joka tuntuu olevan se yleisin yhdistelmä, vaikka monta lenkkiä ajoin. Etuvaihtajaa saa sahata ees sun taas kun perinteisellä 24-32-42 etupakalla ei pahemmin etuvaihtajaa tarttenut vaivata. Kai toi 2x10 toimii jollain ajokoiralla, mutta perusharrastajan käyttöön tuntuu perinteinen kolme lehtinen jopa paremmalta.

  16. #196
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.902
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti
    Jotenkin arvattavissa tuotteen ilmestyminen markkinoille, täytyy huomenna tivata asiaa Vesikolta.
    Näyttää löytyvän listalta.
    Laitoin 32-pykäläisen tilaukseen, saatavuus 7.11 alkaen.

  17. #197
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Miksi tuo ei 1*9/10 onnistuisi? Tänä vuonna ajoin Tahkon 2*9:llä, ensivuonna aion ajaa 1*9:llä. Ja oma pyörä on allrounderi; varallisuusvammaisena kun yksi pyörä saa riittää kaikkeen ajoon. Ja hyvin tuolla on ajeltu kaikkea enskasta pyörätielenkkeihin.
    No mä tarkoitinkin hyvin Kyllä mulla on yleensä tippalinssissä 45 kilometrin jälkeen, jolloin lopulle 20 kilsalle on kaikki apu tarpeen. Pitää nyt tulevaisuudessa katsella, josko enskakärpänen puraisee kovemmin. Vehkeet konffataan tarpeen mukaan. Uudessa rungossa on kyllä ohjurille kiinnityskohdat valmiina, ihan varmuuden välttämiseksi. Nyt mennään 3x10 ja uudenmallisella takavaihtajalla.

  18. #198
    Liittynyt
    06/2001
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    885
    Vai Tahkosta Pivotcuppiin... Itse aattelin lähteä ens vuonna Tahkolle sinkulalla ja just kaveri ajeli Stadin Pivot cupin sinkulalla... Mulla oli keväällä 2x10, kesällä siirryin 1x10 systeemiin 36 edessä ja takana 36-11. Tämä siis 26" täpärissä. Täpäri läksi uuteen osoitteeseen ja elokuun puolivälistä olen ajanut 29" täysjäykällä Inbredillä ja sen rinnalle muutama viikko sitten tuli 2013 Kona Honzo sinkulana. Noilla menee kepeästi kaikki lenkit...Pisin porukkalenkki tosin ollut vain vähän vajaa 4h, mutta hyvin tolla pärjää. Välityksenä on 34/19 Honzossa ja 32/18 Inbredissä. Toistaiseksi en ainakaan ole vaihteita kaivannut... Vaihdemaasturia en siis edes omista. Kaikkeen tottuu

  19. #199
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    [offtopic]
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MAS Katso viesti
    Kun tällänen pitkään 3x9:llä ajanut kävi hiljattain koeajamassa 2x10 (38/24 edessä) Epicciä niin eka reaktio oli kyllä aika negatiivinen 2x ratkaisun osalta ja mietteet vahvasti sen takia 1x11 suuntaan jos tuon Epicin ostaisi.
    Minulla oli alkuun sama fiilis kun vaihdoin 26" pyörästä jossa oli 3x10 -> 29" pyörään jossa on 2x10. Tuntui että ketjulinja oli "liian vinossa" paljon useammin kuin aikaisemmin.

    Joko olen sittemmin tottunut vinompiin ketjulinjoihin tai ajan vaan kovempaa, mutta en enää laittaisi eteen kolmea ratasta. 2x10 on nykyisissä pyörissä ja 1x -kokeilut kiinnostaa kovasti.
    [/offtopic]
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  20. #200
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.682
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti
    Näyttää löytyvän listalta.
    C-C pyörässä on BCD 110mm, onkos sillä jaolla olemassa tuollaisia rattaita?
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.



  21. #201
    Liittynyt
    03/2011
    Paikkakunta
    Hämptön
    Viestit
    168
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    C-C pyörässä on BCD 110mm, onkos sillä jaolla olemassa tuollaisia rattaita?
    Siis pitääkö olla SRAMin valmistama vai..? Ketjua lukemalla näitä löytyy

    http://www.wolftoothcycling.com/prod...oss-chainrings
    http://absoluteblack.cc/cx-rings.html

  22. #202
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dude Katso viesti
    Vai Tahkosta Pivotcuppiin... Itse aattelin lähteä ens vuonna Tahkolle sinkulalla ja just kaveri ajeli Stadin Pivot cupin sinkulalla... Mulla oli keväällä 2x10, kesällä siirryin 1x10 systeemiin 36 edessä ja takana 36-11. Tämä siis 26" täpärissä. Täpäri läksi uuteen osoitteeseen ja elokuun puolivälistä olen ajanut 29" täysjäykällä Inbredillä ja sen rinnalle muutama viikko sitten tuli 2013 Kona Honzo sinkulana. Noilla menee kepeästi kaikki lenkit...Pisin porukkalenkki tosin ollut vain vähän vajaa 4h, mutta hyvin tolla pärjää. Välityksenä on 34/19 Honzossa ja 32/18 Inbredissä. Toistaiseksi en ainakaan ole vaihteita kaivannut... Vaihdemaasturia en siis edes omista. Kaikkeen tottuu
    OT

    Ensi vuonna aion mennä ekaa kertaa tahkolle, mutta vuokatti mtb:n olen 3x ajanut. Käsittääkseni se on nykytahkoa paljon vaativampi reitti, eikä siellä viimosen kahden vuoden aikana ole juurikaan sinkuloita tai täysjäykkiä näkynyt. Syykin on selvä: todella raastavia nousuja ja hienoja, teknisiä ja nopeita laskuja (kiviäkin "jonkun verran"). Vuokatin laskettelurinteen nousu oli oikeastaan se helpoin, sen jälkeen vasta aletaan nousemaan. Huimaa schaissea joka hapottaa reilusti. Alamäetkin oli sen verran haastavia ja teknisiä, että jopa minun ajotaidoilla ohitellaan monet joustopyörilläkik ajavat kanssakilpailijat. Yhtään täysjäykkää sinkulakuskia en kyllä ohittanut...

    viimeksi kimppalenkillä täysjäykällä ajavan miehen kanssa naureskeltiin, että pitää vaihteetkin karsia, koska fillarifoorumilla lukee niin. Kaveri oli ihan pehmeänä jo tunnin ajon jälkeen, niin paljon sitä kivikkoa ja juurakkoa täällä on. Onneksi maastopyöräilyä voi harrastella monella tavalla/vehkeellä, mutta aina on hyvä muistaa että suomen maasto vaihtelee huimasti eri puolilla suomea. Jos Espoossa asuisin, niin tuskin minäkään tämänkaltaista pyörää olisin speksaamassa... Mutta kun asun kuopiossa, niin tarttee saada joustoooo ja vaihteita

    OT

  23. #203
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jooseppi Katso viesti
    OT
    Onneksi maastopyöräilyä voi harrastella monella tavalla/vehkeellä, mutta aina on hyvä muistaa että suomen maasto vaihtelee huimasti eri puolilla suomea. Jos Espoossa asuisin, niin tuskin minäkään tämänkaltaista pyörää olisin speksaamassa... Mutta kun asun kuopiossa, niin tarttee saada joustoooo ja vaihteita

    OT
    Oma kanta on, että hankitaan laite jolla pystyy ajamaan kaikki pahimmatkin paikat. Sillä varmasti myös selviää "helpommista" paikoistakin?
    Ei tarvita siis kuin yksi pyörä.
    Jyväskylässäkin on paikoin vaihteille tarvetta; esim. nyt kokeilussa oleva 1*9 32t eturieskalla ja 11-34 takapakalla ei itselle riitä. Talutteluksi menee paikoin. Näillä tikuilla siis hommataan eteen 30t ja taakse 11-36 10-pakka.

    Ja 1*9/10:llä luulen saavani lisää voimaa onnettomiin jalkoihini. Toivottavasti. Mummorattaalle kun tulee vaihdettua yleensä liian helpolla.

  24. #204
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    499
    Löytyykö jostain nettikaupasta Rallinaaman narrow wide 30 tai 32 ratasta? kun kaikkialla näyttäis olevan loppu

    Sent from my C5503 using Tapatalk 2
    Gravity, what a heartless bitch.

  25. #205
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    http://www.wiggle.co.uk/race-face-si...g-narrow-wide/

    Itse odotan noita Hi5Bikesiin. 48e, pitäisi tulla kuulemma parin viikon sisällä. Ostan mieluummin sieltä; kotimainen kauppa ja kilpailukykyinen hinta. Tuetaan siis sitä.

  26. #206
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Ja 1*9/10:llä luulen saavani lisää voimaa onnettomiin jalkoihini. Toivottavasti. Mummorattaalle kun tulee vaihdettua yleensä liian helpolla.
    Juurikin tuon takia haluan kokeilla tätä 1x10 -systeemiä. Tuntuu tosiaan välillä, että tulee vaihdettua liian helposti sille mummorattaalle 2x10 -systeemissä. Haluan löytää sellaisen kevyimmän välityksen minkä oikeasti tarvitsen ja kokeilla tuleeko sitä harjoiteltua kovempaa ja silti selvittyä esim. samoista ylämäistä.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Two-Shoes Katso viesti
    Löytyykö jostain nettikaupasta Rallinaaman narrow wide 30 tai 32 ratasta? kun kaikkialla näyttäis olevan loppu
    Mulla on ollu kuukauden päivät tilauksessa bike-componentsilta yksi 30t ja yksi 32t musta rallinaaman ratas. Elättelen tässä toiveita jos ne vielä tänä vuonna saapuisi tai edes viimeistään ensi talven aikana. Eipä noita missään ole kauheasti näkynyt hyllyssä, ainakaan kauaa.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  27. #207
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    499
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    http://www.wiggle.co.uk/race-face-si...g-narrow-wide/

    Itse odotan noita Hi5Bikesiin. 48e, pitäisi tulla kuulemma parin viikon sisällä. Ostan mieluummin sieltä; kotimainen kauppa ja kilpailukykyinen hinta. Tuetaan siis sitä.
    Pahasti vaan polttelee että pitäis heti kohta päästä rakentelemaan

    Sent from my C5503 using Tapatalk 2
    Gravity, what a heartless bitch.

  28. #208
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Two-Shoes Katso viesti
    Löytyykö jostain nettikaupasta Rallinaaman narrow wide 30 tai 32 ratasta? kun kaikkialla näyttäis olevan loppu
    Mille BCD:lle? Kannattanee tsekata myös Sramin X01-rieskat, en ole varma mutta niitä voi saada paremmin kuin Rallinaamaa.

    Edit: näitä tarkoitin http://r2-bike.com/SRAM-Kettenblatt-x01-Lochkreis-104mm
    LJL muokkasi tätä : 29.10.2013 at 12.33 Syy: linkki
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  29. #209
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    499
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Mille BCD:lle? Kannattanee tsekata myös Sramin X01-rieskat, en ole varma mutta niitä voi saada paremmin kuin Rallinaamaa.
    Truvativ stylo eli mikä se nyt siinä onkaan, yleisin kuiteskin..

    Se X01 tais olla aika kallis verrattuna rallinaamaan

    Sent from my C5503 using Tapatalk 2
    Gravity, what a heartless bitch.

  30. #210
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Two-Shoes Katso viesti
    Truvativ stylo eli mikä se nyt siinä onkaan, yleisin kuiteskin..
    Joo se on 104mm. 65€ näyttäis olevan 32t rieska (30t:tä ei oo) r2:sessa, varmaan saa halvemmallakin.
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •