ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 186 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 86 136 176 184 185 186 187 188 196 236 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.551 - 5.580 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Mä olen lähdössä Flisbergettiin joskus kahden kolmen välillä ja ajelen 2 - 2,5 tuntia. Ilmoitelkaa kaipaatte ajoseuraa. Muutkin ajomestat toki käy.

Huomenna en todennäköisesti pääse vakiaikaan vaan ajelen joskus loppuiltapäivällä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Hiukka uutuuria joten punakynää Keinikselle.
    Juu, Keinis vaihtui lennosta tämmöiseen. Oli pari uutta polkuakin matkalla

Oma su lenkki onkin jo huomenna. Keiniksestä 9:00 lähtö, ajelua siellä jossain-14 pitää olla kotona, nisukaffella aattelin käydä. autoilen sinne, voin koukkaa jonkun matkalta jousille jos niikseen.
    Huomenna uudestaan, josko tällä kertaa onnais, kun Hallituskin sallii poissaolon. JOS EI SADA,tai oo tolkuttoman märkää yön jälkeen

^Oliks toi pisto Lå-tielle uutta ja ympyrä sen yläpuolella. En ite muista ajaneeni ainakaan(vielä..)
    Jukka H muokkasi tätä : 05.10.2013 at 22.30 Syy: Kurjuusvaraus

^Oliks toi pisto Lå-tielle uutta ja ympyrä sen yläpuolella. En ite muista ajaneeni ainakaan(vielä..)
    vaikka tässä alkaa muisti jo mennä niin harmaat aivosolut muistelevat että oltais joskus yhdessä ajettu tonne Lå-tielle.

sensijaan toi polku Lilla Liisunvuoren länsipuolella on kyllä mulle uusi paikka

jk olisko se toi ura mikä näkyy ilmakuvassa

heccu muokkasi tätä : 05.10.2013 at 20.17

Jahas, ARJ on näemmä käynyt tunnustamassa verta / julistamassa maastopyöräilyn ilosanomaa Kolilla tänään. Eikä näemmä ole edennyt mitenkään hissutellen: http://www.championchip.fi/tulospalv...20/Miehet+43km

Minäkin kokeilin maastojuoksua tänään kun vitos ek:n puolen välin paikkeilla totesin maastopyöräilyn olevan perseestä. Ei se maastojuoksu niin kivaa sitten ollutkaan, joten vaihdoin sitten suosista sisurin. Se oli niin kivaa hommaa, että vaihdoin skaban aika kaksi sisuria ja kun ne sitten loppuivat, verestelinpä vielä paikkaustaitojanikin Onneksi vain yksi puhkeaminen johti juoksemiseen. Epävirallisten tulosten perusteella meni kuitenkin ihan mukavasti. Maasto oli kuivaa, pätkät upeita, järjestelyt toimivat ja seura oli mitä parhainta

Tässä joku kaunis päivä voisi järjestää ekskursion noille poluille. Polun pää on autolla Jäkestä noin puolen tunnin päässä, joten sikäli ei paha. Toivottavasti ensi vuonna on vähän isompi edustus Järvenpääläisiä paikalla.
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

Huomenna uudestaan, josko tällä kertaa onnais, kun Hallituskin sallii poissaolon. JOS EI SADA,tai oo tolkuttoman märkää yön jälkeen

Siis maalikaupalla klo 9?
    Onko pisto se vanha polku, joka oli hakkuilla pilattu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Tässä joku kaunis päivä voisi järjestää ekskursion noille poluille. Polun pää on autolla Jäkestä noin puolen tunnin päässä, joten sikäli ei paha. Toivottavasti ensi vuonna on vähän isompi edustus Järvenpääläisiä paikalla.
    Hep mukaan ekskursiolle. Tahtoo nähdä, onko nää enduroradat kivoja.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Onko pisto se vanha polku, joka oli hakkuilla pilattu.
    Pisto Lå-tielle on pirun hyvä polku. Itälenkki ympyrästä oli tunkkausta.

Kaupalla ysiltä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    vaikka tässä alkaa muisti jo mennä niin harmaat aivosolut muistelevat että oltais joskus yhdessä ajettu tonne Lå-tielle.
    on se muisti sitten kuulemma mennyt. ennenmuinoin noiltamain Lå-tieltä meni etelään hieno polku (ennen metsätöitä) golfkentälle päin.
    päivällä oli sen verran rakoa että ehdin käydä L-Flisbergetin polun tsekkaamassa ja torstaina tuolla

ertsi, menikö ykköspätkän kallionousu ajamalla ylös?
    heccu muokkasi tätä : 06.10.2013 at 21.36

^Viikko sitten tutustumisajoissa meni heittämällä, mutta eilen tulin vähän turhan isolla vaihteella ja töppäsin sitten lopun askelmassa.

^Minä sulle siinä lopussa veistelin renkaanrikkomisesta , mutta jos kolme kertaa paikkasit ja noin hienon ajon sait alle niin kypärää nostan, oot kova ukko ajamaan!
    -Usot sie jot myö uitiin?

^No eihän siinä sentään mennyt kuin vitos ek juoksuhommiksi. Ja kutosen ajoin turhan pienellä paineella, mutta en tiedä, vaikuttiko aikaan. Muutoin suhahdukset soivat vain pidempiä lepotaukoja. Tosin vikan pätkän jälkeen olisi kisakeskukselle jaksautunut ilman extralepoakin... Jahka saavat pätkäajat äimisteltäviksi, pääsee tosissaan spekuloimaan

Ystävämme Ponsse käväissyt Keiniksen välipolulla

Jahas, ARJ on näemmä käynyt tunnustamassa verta / julistamassa maastopyöräilyn ilosanomaa Kolilla tänään. Eikä näemmä ole edennyt mitenkään hissutellen: http://www.championchip.fi/tulospalv...20/Miehet+43km

Minäkin kokeilin maastojuoksua tänään kun vitos ek:n puolen välin paikkeilla totesin maastopyöräilyn olevan perseestä. Ei se maastojuoksu niin kivaa sitten ollutkaan, joten vaihdoin sitten suosista sisurin. Se oli niin kivaa hommaa, että vaihdoin skaban aika kaksi sisuria ja kun ne sitten loppuivat, verestelinpä vielä paikkaustaitojanikin Onneksi vain yksi puhkeaminen johti juoksemiseen. Epävirallisten tulosten perusteella meni kuitenkin ihan mukavasti. Maasto oli kuivaa, pätkät upeita, järjestelyt toimivat ja seura oli mitä parhainta

Oliskohan esim. ens lauantai sopiva hetki Hallainvuoren excursiolle. Sunnuntaina kun näkyy olevan Herttoniemessä VPCX:ää.

^Ens lauantai on jo myyty Sunnuntai olisi ehkä voinut natsatakin. Näyttää ensi viikon viikonloppukin aika pahasti täyteen buukatulta. Murheellista.

Mikko tarjoaa mahdollisuutta käydä lauantaina ajamassa noita enskareittejä: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...39#post2109939 Itse olen 1530 asti Koskelassa. Jos ottais sinne fillarin mukaan ja jäis kotimatkalla kyydistä

Itse olen 1530 asti Koskelassa. Jos ottais sinne fillarin mukaan ja jäis kotimatkalla kyydistä

Jos näin on aikomus, niin voisin tulla sinne myäs! Pääset minun kyydillä sitten pois. Ilmoittele! Laittelen alustavan poistumislupa anomuksen vireille.

^Tuonnehan minäkin olen halunnut. Nyt täytyy vielä vähän arpoa, sopiiko aika. Tuossa Mikon viestissä ei mitään aikaa mainittukaan, oletko Ertsi sopinut / aiotko sopia siitä? Ainakin Rautapeltohan tietenkin haluaa myös mukaan, eikö?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Nyt täytyy vielä vähän arpoa, sopiiko aika. Tuossa Mikon viestissä ei mitään aikaa mainittukaan
    Voin huomenna kysästä ajasta kun meen käymään, ilmoittelen sitten tänne. Jos aika natsaa niin olen kyllä lähdössä.

Hämmentävää kyllä, vitsiksi tarkoitettu suunnitelma sai hallituksen siunauksen Tosin ollaan varmaan julkisilla liikkeellä, mutta mutta. Laitoin Mikolle mailia, kerron kun saan vastauksen.

^^^ Hjuva! Minullakin meni anomus läpi, joten maastopöörää jossakin lauantaina ajellaan. Oikeastaan ajankohtakin on mulle sama, tosin meinasin narauttaa korkkia perjantaina ja siitä syystä iltapäivä sopisi paremmin, mutta siitä suunitelmasta voi hyvän asian puolesta luopua.

pyörät lakkas pyörimästä kun tuttu peltopolku muuttui yhtäkkiä myllätyksi savikoksi enkä sitä heti pimeässä hoksannut

painepesurihommiksi meni

Oma kokemus on, että kengät on vähintään yhtä tärkeässä osassa kuin polkimetkin. Hyvät polkimet saa noin seitsemällä kympillä ja maksamalla enemmän saa vielä paremmat. Kengistä kokemusta ei ole kuin Five-ten impact 2:sta ja niillä olen pärjännyt ihan kaikilla pakkasilla ongelmitta. Seuraavat popot tulee olemaan freeriderit.
    Oiskohan tässä ens talveksi popot? Ei tarttis pulata säärystimien kanssa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rautapelto Katso viesti
    Voin huomenna kysästä ajasta kun meen käymään.
    Approx. 1530 Hallainvuorentie, olen lähdössä kyyti vielä kysymysmerkki

Minun kyydillä pääsee, tosin tulomatkalla voi tulla ahdasta, kun ertsi hyppää sekaan. No, sopu sijaa antaa.

Minäkin voin tarjota kyydin. Itseni lisäksi yksi mahtuu pyörineen auton sisään, toinen mahtuu katolle.

Jaahas tämä Hallainvuoren geisshi siirtyi siis iltapuolelle. Yritän päästä lähtemään vaikka se vaatii hieman järjestelyä, kun olin varautunut aamupäivään. Mun autoon mahtuu 12 pyörää, mutta vain 2 matkustajaa kuskin lisäksi. Pitäisikö ottaa joku lähtöpakka jossa voi samlata kyydit esim. Chebici. Onko klo 15.30 lähtöaika siis Hallainvuoresta eikä Järvenpäästä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Marcolli Katso viesti
    Jaahas tämä Hallainvuoren geisshi siirtyi siis iltapuolelle. Yritän päästä lähtemään vaikka se vaatii hieman järjestelyä, kun olin varautunut aamupäivään. Mun autoon mahtuu 12 pyörää, mutta vain 2 matkustajaa kuskin lisäksi. Pitäisikö ottaa joku lähtöpakka jossa voi samlata kyydit esim. Chebici. Onko klo 15.30 lähtöaika siis Hallainvuoresta eikä Järvenpäästä.
    Minulle käy kaikki. Tässä tapauksessa minun kyydissäni liikahtaisi lisäkseni kolme tilavasti ja neljä pienellä ahtautumisella, jos pyörät voi dumpata isompaan autoon. Olisiko parempi olla siellä pääkallopaikalla klo 1530? Jäisi ajoaikaa enemmän ennen pimeyttä?

Aurinko laskee noin 18:19 huomenna, mutta mihin aikaan pitää sytyttää lamppu? Nimim. "kummalla kypärällä?"

Minä tulen omineni sitten kun tulen, jos tulen. Jos en ehdi lähtöpaikalle ajoissa, soittelen perään, koitetaan treffata siellä jossain. Viimeistään parkkipaikalla sitten lenkin jälkeen; takaisin päin tartten kyydin. Tämä tossa jo Paliksen kanssa hierottiinkin, mutta saatetaan nyt muillekin tietoon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Marcolli Katso viesti
    Pitäisikö ottaa joku lähtöpakka jossa voi samlata kyydit esim. Chebici. Onko klo 15.30 lähtöaika siis Hallainvuoresta eikä Järvenpäästä.
    Chebici on hyvä idea, Mikko on tulossa Hallainvuoreen 1530. Eli lähtö vois olla vaikka tasan kolmelta.

Chebici on hyvä idea, Mikko on tulossa Hallainvuoreen 1530. Eli lähtö vois olla vaikka tasan kolmelta.
    Kettu kuittaa! Kepissi klo 1500.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •