Mä olen lähdössä Flisbergettiin joskus kahden kolmen välillä ja ajelen 2 - 2,5 tuntia. Ilmoitelkaa kaipaatte ajoseuraa. Muutkin ajomestat toki käy.
Huomenna en todennäköisesti pääse vakiaikaan vaan ajelen joskus loppuiltapäivällä.
Mä olen lähdössä Flisbergettiin joskus kahden kolmen välillä ja ajelen 2 - 2,5 tuntia. Ilmoitelkaa kaipaatte ajoseuraa. Muutkin ajomestat toki käy.
Huomenna en todennäköisesti pääse vakiaikaan vaan ajelen joskus loppuiltapäivällä.
Juu, Keinis vaihtui lennosta tämmöiseen. Oli pari uutta polkuakin matkalla![]()
Jukka H muokkasi tätä : 05.10.2013 at 22.30 Syy: Kurjuusvaraus
vaikka tässä alkaa muisti jo mennä niin harmaat aivosolut muistelevat että oltais joskus yhdessä ajettu tonne Lå-tielle.
sensijaan toi polku Lilla Liisunvuoren länsipuolella on kyllä mulle uusi paikka
jk olisko se toi ura mikä näkyy ilmakuvassa
heccu muokkasi tätä : 05.10.2013 at 20.17
Jahas, ARJ on näemmä käynyt tunnustamassa verta / julistamassa maastopyöräilyn ilosanomaa Kolilla tänään. Eikä näemmä ole edennyt mitenkään hissutellen: http://www.championchip.fi/tulospalv...20/Miehet+43km
Minäkin kokeilin maastojuoksua tänään kun vitos ek:n puolen välin paikkeilla totesin maastopyöräilyn olevan perseestä. Ei se maastojuoksu niin kivaa sitten ollutkaan, joten vaihdoin sitten suosista sisurin. Se oli niin kivaa hommaa, että vaihdoin skaban aika kaksi sisuria ja kun ne sitten loppuivat, verestelinpä vielä paikkaustaitojanikinOnneksi vain yksi puhkeaminen johti juoksemiseen. Epävirallisten tulosten perusteella meni kuitenkin ihan mukavasti. Maasto oli kuivaa, pätkät upeita, järjestelyt toimivat ja seura oli mitä parhainta
Tässä joku kaunis päivä voisi järjestää ekskursion noille poluille. Polun pää on autolla Jäkestä noin puolen tunnin päässä, joten sikäli ei paha. Toivottavasti ensi vuonna on vähän isompi edustus Järvenpääläisiä paikalla.
Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
heccu muokkasi tätä : 06.10.2013 at 21.36
^Viikko sitten tutustumisajoissa meni heittämällä, mutta eilen tulin vähän turhan isolla vaihteella ja töppäsin sitten lopun askelmassa.
^Minä sulle siinä lopussa veistelin renkaanrikkomisesta, mutta jos kolme kertaa paikkasit ja noin hienon ajon sait alle niin kypärää nostan, oot kova ukko ajamaan!
-Usot sie jot myö uitiin?
^No eihän siinä sentään mennyt kuin vitos ek juoksuhommiksi. Ja kutosen ajoin turhan pienellä paineella, mutta en tiedä, vaikuttiko aikaan. Muutoin suhahdukset soivat vain pidempiä lepotaukoja. Tosin vikan pätkän jälkeen olisi kisakeskukselle jaksautunut ilman extralepoakin... Jahka saavat pätkäajat äimisteltäviksi, pääsee tosissaan spekuloimaan![]()
Ystävämme Ponsse käväissyt Keiniksen välipolulla
![]()
^Ens lauantai on jo myytySunnuntai olisi ehkä voinut natsatakin. Näyttää ensi viikon viikonloppukin aika pahasti täyteen buukatulta. Murheellista.
Mikko tarjoaa mahdollisuutta käydä lauantaina ajamassa noita enskareittejä: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...39#post2109939 Itse olen 1530 asti Koskelassa. Jos ottais sinne fillarin mukaan ja jäis kotimatkalla kyydistä![]()
^Tuonnehan minäkin olen halunnut. Nyt täytyy vielä vähän arpoa, sopiiko aika. Tuossa Mikon viestissä ei mitään aikaa mainittukaan, oletko Ertsi sopinut / aiotko sopia siitä? Ainakin Rautapeltohan tietenkin haluaa myös mukaan, eikö?
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Hämmentävää kyllä, vitsiksi tarkoitettu suunnitelma sai hallituksen siunauksenTosin ollaan varmaan julkisilla liikkeellä, mutta mutta. Laitoin Mikolle mailia, kerron kun saan vastauksen.
^^^ Hjuva! Minullakin meni anomus läpi, joten maastopöörää jossakin lauantaina ajellaan. Oikeastaan ajankohtakin on mulle sama, tosin meinasin narauttaa korkkia perjantaina ja siitä syystä iltapäivä sopisi paremmin, mutta siitä suunitelmasta voi hyvän asian puolesta luopua.![]()
pyörät lakkas pyörimästä kun tuttu peltopolku muuttui yhtäkkiä myllätyksi savikoksi enkä sitä heti pimeässä hoksannut
painepesurihommiksi meni
Oiskohan tässä ens talveksi popot? Ei tarttis pulata säärystimien kanssa...
Jaahas tämä Hallainvuoren geisshi siirtyi siis iltapuolelle. Yritän päästä lähtemään vaikka se vaatii hieman järjestelyä, kun olin varautunut aamupäivään. Mun autoon mahtuu 12 pyörää, mutta vain 2 matkustajaa kuskin lisäksi. Pitäisikö ottaa joku lähtöpakka jossa voi samlata kyydit esim. Chebici. Onko klo 15.30 lähtöaika siis Hallainvuoresta eikä Järvenpäästä.
Aurinko laskee noin 18:19 huomenna, mutta mihin aikaan pitää sytyttää lamppu? Nimim. "kummalla kypärällä?"
Minä tulen omineni sitten kun tulen, jos tulen. Jos en ehdi lähtöpaikalle ajoissa, soittelen perään, koitetaan treffata siellä jossain. Viimeistään parkkipaikalla sitten lenkin jälkeen; takaisin päin tartten kyydin. Tämä tossa jo Paliksen kanssa hierottiinkin, mutta saatetaan nyt muillekin tietoon.
Kirjanmerkit