Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
Mulla ei ole siellä yhtään talkkia.

Sellanen juttu muuten vielä, että toi digitaalinen painemittari on ihan "must" näiden kanssa. Ainoa kerta kun olen tuon renkaan saanut pudotettua vanteelta ja joutunut ajamaan sellaisella oli eka 20km lenkki töihin ja takaisin. Silloin mulla ei vielä ollut tota digitaalista mittaria ja noissa paineissa ainakin mun tornipumpun analoginen mittari heittää häränpyllyä. Laitoin sitten ihan fiiliksen mukaan paineet sillä perusteella, että "kyllähän näissä nyt voi todella matalia paineita käyttää!" varsinkin kun talvikin vielä oli. Varmaan ollut just ton 0,25bar ja renkaat tippu vanteelta viimeistään ajossa. Siitä muistona ainakin takarenkaassa jäljet ja tuota menoa jos olisi jatkanut, niin lopputuloksena nähtäisiin artzin renkaat.

EDIT: Ainiin ja paineista kun täällä höpisin niin mainitaan vielä minun paino, joka on noin 73kg.
No voi paska. Mä jo elättelin toivoa et vika ois voinut olla tuossa talkin määrässä.

Mulla on tuommoinenhttp://biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Ty...mittari-15219/ digitaalinen painemittari joka on ollut aivan älyttömän hyvä mönkijän,prätkän ja auton kanssa. Näyttänyt tismalleen oikeat paineet mitä olen sitä vertaillut hintavempiin ja "laadukkaampiin" mittareihin. Ainoa ongelma on ollut, että toi mun presta-adapteri on hivenen liian pitkä tuolle, eli toi ei yllä painamaan sitä venttiiliä alaspäin. Tuota adapteria on tarkoitus pikkaisen lyhentää niin sitten mullakin on mittari jolla saan suht tarkat paineet tietoon renkaista.