Kakarat ja vanhemmat teemaa tänään.
Vanhempi pyöräilee edellä ja kakara perässä, poukkoillen kelvillä laidasta laitaan, vanhempi pyöräili toki vasenta laitaa kulkusuuntaansa nähden, kun lähestyin kakaraa se näkee jotain kiinnostavaa oikalla puolen kelviä ja pysähtyy oikeaan reunaan, kun sitten tulen kohdalle, niin eikö vaan lähde liikkeelle ja suht suoraan kelvin yli tuijottaen yhä oikella olevaa kiinnostuksen kohdetta, ei mitään mahdollisuuksia pysähtyä vaikka vauhtia vain 10km/h, mutta onneksi ennakoin että näin voi käydä ja olin aivan vasemmassa reunassa kelviä, siitä vaan ruusupuskaan ajamaan ja väistö onnistui, kiitos tukevan vaatetuksen ei ruusun piikitkään kiusanneet.
Tämä vanhempi tosin ei mitenkään huomioinut sitä rytinää joka tuli, kun niitin kaupungin ruusupuskasta yhden sivustan fillarilla, nostin vaan kadenssia koukkasin oikealta ohi siitä vanhemmasta, jonka sukupuoli jäi määrittelemättömäksi siinä kaikessa tohinassa.
Joku bemaristi ei meinannut ymmärtää, että kun se kääntyy ja minä menen pyörätien jatketta tien yli, niin sen pitää stopata, joten se stoppasi vähän nopeammin, tosin siinä vaiheessa olin jo kaukana.
Ajoneuvon merkillä tuskin mitään vaikutusta asiaan, se nyt vaan sattui olemaan bemaristi eikä vaikkapa audisti.
Hyvin vähän oli muutoin kelveillä liikennettä, pikkupakkanen kai rahoittaa.
Kelvittömällä osalla ajomatkaa tiehöylä ohittu mut ylämäessä ja sitten iski tempoiluhinku, joten kuittasin seuravassa alamäessä siitä vuorostani ohi. Yksi kleinbus T1 kuittasi mut myös tasamaalla suht hitaasti ja yritin iskeä, mutta mokoma ajoi reilua 50 nopeutta ja kunto ei riittänyt kuittaamiseen eikä kannassa pysymiseen, kun imusta jouduin kauas.
Muutamia pyöräilijöitä vielä oli liikenteessä tuolla kelvittömällä osallakin, mutta ei kovin paljoa enää.
Trek 3700 Disc 2014 SLX osilla
Renault Eclaireur hybridi 2005
Jupiter mummis 80-luku
Champion mummis 50-luku ja 60-luku
Joku pappis 50-luku
Kirjanmerkit