Kiitti kommentista. Itse asennushomma meni verrattain tuskattomasti, joskin iltapuuhieni aikana vatkailin tota rengasta aika paljon ja lopuks huvitin itseäni tökkimällä siihen pikku reikiä. Tänään mittasin paineet, eikä ilmaa ollut tullut ulos (vaikka se ei välttämättä mitään todista) ja pientä litinääkin* kumin sisältä vielä kuului. Litkuuhan tohon meni alle 2 desiä. Tommi tosin varotteli että jos vanhassa kumissa on reikiä tai se on venynyt niin se saattaa hikoilla litkuu vaikka mistä JA että toi koko homma saattaa failata kokonaan - mutta se lienee aina vaarana kun ghettotubelessin tapauksessa.
Noi pullistumat ahdistaa mua aika paljon, koska voin jo nähdä sieluni silmillä miten joku terävä keppi silpasee puolipallon rikki. Täten, ajattelin jatkaa harjoituksia ottamalla homman uudestaan siten, että laitan ton narrinkengän vannenauhan alle mun diy-stripin, vaikka siitä tulisikin lisää painoa 30 grammaa. Eli sotkua on tiedossa, mutta mitäpä tuosta koska litkun kanssa olin vähän turhan varovainen. Ai niin, ja ilmeisesti tota litkua on myös vannenauhan alla aika paljon, koska rengasta tyhjennettyäessä pinnanrei'istä kuplii valkoista ulos. Tukivannenauha siksikin.
Loppupeleissä oon kuitenkin aika tyytyväinen tohon viritelmään, koska pelkäsin etukäteen että a)en saa kumia pomppaamaan paikalleen ilman kompuraa ja b) että kumi ei asetu vanteelle suoraan.
*M.O.T. kyllä siellä sitä oli....aika paljon
EDIT: ja renkaan kosauttaminen vanteelle onnistui nyt todella helposti. Suosittelen lämpimästi tuota tekniikkaa (toki omalla vastuulla):
Kugelschreiber muokkasi tätä : 27.08.2013 at 09.05
Kirjanmerkit