GiantHephaElectrobikeGarmin
Sivu 5 / 46 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 4 5 6 7 15 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 121 - 150 / 1354

Aihe: Gravel Grinding ja Gravel Racing

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juminy Katso viesti
    Puhe on edullista, kuvia niistä soramyllyistä!
    mun ATR on tällanen
    - Hiki syö aivoja -

^Huu. Ärtsyn oloinen sorajyrsijä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    ^Huu. Ärtsyn oloinen sorajyrsijä.
    Joo. Tarttee saara levarit. Olen alkanut haaveilemaan Salsa Warbird:sta. Ois upeaa postata foorumille kuva missä on vierekkäin sotalintu ja sotaleski (wink wink)
    - Hiki syö aivoja -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matti S. Katso viesti
    Joo. Tarttee saara levarit. Olen alkanut haaveilemaan Salsa Warbird:sta. Ois upeaa postata foorumille kuva missä on vierekkäin sotalintu ja sotaleski (wink wink)
    ATR on asiaa, samoin KMW:n mylly. Mä luulin kans, että levarit olis päivän sana, mutta sitten päätin, että se on Mini-V. Niillä suurin osa Jenkki-krossaajistakin jarruttelee. Sielläpäin kun CX ei ole keskimäärin niin mutaista kuin Wanhalla Mantereella, niin cantirahnuttimien mudklearance ei ole yhtä pop.

E: Mä laitan kuvan mun soramyllystä vasta, kun saan Thomsonin 0-asteisen stemmin siihen. Nykyisellään en kehtaa, koska se on liian paljon race ja liian vähän hipster
    stenu muokkasi tätä : 24.02.2013 at 22.46
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Sora Syöte on oikein hyvä ja oikeaoppinen nimi, koska "sora", joten ehdottomasti lasketaan. Oululaiset ovat ilmiselvästi olleet tiennäyttäjiä. Me voitais kimpassa vaatia osa noista pohjoisen kukkuloista tänne etelään.
    Tämä on jo hieman etelämmässä http://www.esliikunta.fi/tapahtumat/luonteripyoraily/ ja nousua 90 km matkalla 1400 m! Soraa öljyllä ja ilman + risteily eli lossimatka. Kelpaisiko Itä-Suomen osakilpailuksi?
    Cycling El Burro
    Varmaan kohta lakkaa helpottamasta

juminy muokkasi tätä : 26.02.2013 at 23.01

I see boobs.

^^^Kelpais hyvinki. Joku tais Luonteripyöräilyn jo aiemmin tuolla linkittääkin. Kuulostaa hienolta reitiltä risteilyineen kaikkineen.

^^Mulle yks.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Ostan paidan. Mihin laitetaan rahat?
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

stenu ja lansive, laitoin yv:tä. Profiilista löytyy myös oikea osoite kun klikkaa kotisivulle.

edit: ehkä suorahko linkki sallittaneen
    juminy muokkasi tätä : 26.02.2013 at 19.29

Mites nää "GG"-pyörät eroaa cyclocrosseista? Miten pitkä kilpailu suunnitteilla, kuinka lujaa kärki ajaa? Tuleeko yksi etappi vai kierroksia, ja jos ajetaan kurassa saako pyörän vaihtaa puhtaaseen kierrosten välillä?
    Tsätti: #fillarifoorumi @IRCNet

^ GG-pyörässä ei ole rajoitteita tangon mallin, renkaiden paksuuden, jarrujen mekanismin, jouston määrän tms. asioiden suhteen. Mä luulen, että toistaiseksi ollaan yleisellä fiilistelytasolla tässä keskustelussa, joskin yksi ihan konkreettinen tapahtuma on jo syntynyt. Ison meren tuolla puolen kisat ajetaan kaiketi yleensä yhtenä lenkkinä ja pituudet jotain pitkän ja tosi pitkän välillä (ainakin mun mittapuulla). "Self supported" eli jos vaihtopyörän pystyt raahaamaan mukana, niin kai sekin on sallittua

Sorasyöte tuli ajettua viimesyksynä ja oli kyllä murhaavan raastava reitti kyseessä. Tosin loppunousu on kerettiläisesti asfalttia, mutta kiikkumista riittää. Suosittelen
    *Ketjut ovat sotkemista varten*

....Ison meren tuolla puolen kisat ajetaan kaiketi yleensä yhtenä lenkkinä ja pituudet jotain pitkän ja tosi pitkän välillä (ainakin mun mittapuulla). "Self supported" eli jos vaihtopyörän pystyt raahaamaan mukana, niin kai sekin on sallittua
    No huh huh! Mulle olisivat useamman päivän jotoksia nuo ameriikkalan sorakinkerit. Skene näyttää siellä aktiiviselta ja meikään vetoavasti hyvinkin löysäpipoiselta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Tuli tuossa äkkiseltään mieleen että oululaiset on jo edellä. Toki seksikäs nimi puuttui viime kesänä joten lasketaanko vai ei?
    Onkos tänä vuonna tarkoitus järjestää Sorasyöte?

Jep: http://otc.kompassi.com/pages/08-lenkki/sorasyoete.php

Jos reitti on sama niin nousut kertyvät pääosin viimeisen 25km:n aikana. Toki hetikohta startista kiivetään jonkinverran..
    *Ketjut ovat sotkemista varten*

Lainaus Alkujaan tämän lähetti snowfake Katso viesti
    Mites nää "GG"-pyörät eroaa cyclocrosseista? Miten pitkä kilpailu suunnitteilla, kuinka lujaa kärki ajaa? Tuleeko yksi etappi vai kierroksia, ja jos ajetaan kurassa saako pyörän vaihtaa puhtaaseen kierrosten välillä?
    geometrian uskon olevan sekoitus maantie- ja cyclocrosspyörää. keskiö voi olla ihan maantietasolla eli BB drop luokkaa 70 mm. Tilaa renkaille ja emäputken kulman luulis olevan loivahko. 60-70 luvun norjalaisrunkoiset on ihan luontojaan gravel grindereitä!
    I väntan på ännu dåligare tidet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    No huh huh! Mulle olisivat useamman päivän jotoksia nuo ameriikkalan sorakinkerit. Skene näyttää siellä aktiiviselta ja meikään vetoavasti hyvinkin löysäpipoiselta.
    No ei kyllä taitais mennä 200-mailiset sorapyöritykset munkaan vauhdeilla/kestävyydellä yhdessä päivässä.

No ei kyllä taitais mennä 200-mailiset sorapyöritykset munkaan vauhdeilla/kestävyydellä yhdessä päivässä.
    Ohhoh! Kaveri asuu perheineen ihan noilla kulmilla... oispa siistiä lähteä visiitille...
    - pyörä kulkee, kun sitä polkee -

Mää on aina kuolannunna Soulcraftei.

Vannejarrut vuonna 2013? So last season!

Joo vannejarrut mulle ja peukkuvaihtajat on tuossa NAHBS-versiossa myös. Kelpais tosin parhaiten, kun ei olis vaihtajiakaan, kun Dirtbombista sellaistakin versiota tekstin mukaan saisi. Sitäpaitsi - Paul Componentsin mini-V:t on miljuunasti päheet. Mutta meillehän ei siis oikeasti ole muuttamassa yhtään uutta phillaria tai runkoa, ei vanne- eikä muillakaan jarruilla, kun kaikkia vaihtoehtoja on jo ihan riittämiin.

Epsanjalaisten GG-touhuja: Grave Magazine. En juurikaan ymmärrä lukemaani, mutta ovatten käyneet vierailemassa Finlandiàssa . Myös fbuukissa.

Gravel Grinding ja Gravel Racing

OffT

Ehdotus nimeksi:
    KeeKee & KeeÄrr (KK & KÄr)
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

Jaken nimien etymologia jää mulle varsin hämäräksi mutta ei ainakaan noita.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Hyvä meininki hispaanoilla.

Jaken nimipohdinnoille

Nimihän on jo. Pesäpalloistamisesta ole mitään iloa! Toisaalta ihan samahan se mulle.

Noista jarruista en tiedä, mutta mun mielestä rumpujarrut ooo koo! On kyllä vähän raskas toi mun Tri-Moly -runkoinen GG ja melekonen pulukka tuolla jäisillä väylillä kakstuumasine Kojakkeineen. Vois olla, että Kojak ei ole optimaalinen hiekkatielläkään, muttei liene niin tarkkaa.

Perinteisellä suomalaisugrilaisella linjalla. GG lausutaan Suomeksi KeeKee. eli ehkä keke ajelu olisi hyvempi suomi-nimi?

Ja eikö vannejarrut istu kuin nenä otsaan kun kyseessä on kuitenkin sinkulan tyyppinen sisäänrakennettu selitys.
    6.7 WTF/kg

Sorasottiisi.
    Sorasurinat.
    Sorastelut.
    Sottapytingit.
    Sorasiepot.
    Halloo halloo muokkasi tätä : 02.03.2013 at 15.38 Syy: lisää nimiehdotuksia hamaan tappiin asti

Tänään ajetaan ammattilais-GR:ia Chiantissa.

Eli keke-ajelu on sittenkin maantiepyöräilyä?

mitenhän ne oikein pärjää ilman levyjarruja ja 45 mm renkaita?
    6.7 WTF/kg

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •