^ Giro ja Lohja kilpailevat keskenään, kun ovat kyykkypyörätapahtumia molemmat.
Ettei mee ihan pelkkien ajojen speksaamiseksi, niin tässä IF:n grinderi huomenna alkavasta NAHBS:ta![]()
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
GG-buumi 2014? Genesis kirjoittaa fbookissa näin: "We don't mind being beaten to the punch, especially when it's by the likes of acclaimed bespoke framebuilders, Independent Fabrication. Their newly unveiled Gravel Royale is remarkably similar to a model we have pencilled in for model year 2014...", liittyen tuohon yllä olevaan grinderiin.
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Mieli tekis laittaa kuva omasta pikkuhiljaa valmistuvasta GG-pyörästä. Ainu vaan ettei täällä ole Romuni kuva-saittia. CRC;n kaupan sivujen luetun ymmärrys jäi ikävä kyllä sillai vajaaksi että olen nyt vain vasemman puolen Sora-kahvan vähemmän ylpeä omistaja. Ehdottomasti haluan säilyttää ajossa kierrepakkatakasen johon ihan kotimaasta löytyy 9kierrepakka. B-discountilta sitten oikean puolen Soran 9kahva. Ja sitte ne jarrut, nykyset on "hieman" surkeat. Tommonen erinomaisen löysä teräsrunko on kyllä todella mukava ajella.
I väntan på ännu dåligare tidet
Kiitos Stenu , pitää muistaa ennen kuvanottoa nostaa tolppaa jotain 5 senttiä ja siirtää penkkiä kans taaemmaksi. Härvelin ostin käytettynä ja ikävä kyllä runkokokoja ei ollu valita asti. 120 ekun hankintahinta sillosessakin rahatilanteessa oli viekoitteleva. Vaakaputki on tommoset vähintään 3,5 cm mulle liika pitkä mutta 75 mm kannattimella ihan oiva ajo-asentoTakajarrusilta piti uusintahitsata hieman ylemmäksi eikä ny tallilta ihan sävysävyyn spraymaalia löytynyt. Tietysti oikian kokonen pyörä on ihan järkevä mutta kun 90 millin kannattimellakin oon tolla ajanut pitkääkin retkiajoa niin tämmösessä +50 iässä en aina jaksa tajuta pyörägeometrian viimesten millien kanssa vauhkoamista. No on mulla myös niinsanotusti oikean kokoset maan- ja maastopyörät kuiten.
Täältä takavasemmalta kommentoin: Tuntuu siltä, että mitä rujompi, sen parempi.
Polkupyörä! Polkupyörä pitää olla! Ei muita vaatimuksia.
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
28.4. ylöskirjattu.
Tuosta Lohjanjärven tapahtumasta, kulkeeko reitti hiekkateitä(kin)?
Ehkä ajoin, ehkä ajoin.
Lohjanjärven ympäriajo on vain perusasphalttisuccistelua.
Hmmm... nyt heti sitten rukaamaan kalenteria sellaiseen uskoon, että osallistuminen onnistuu. Hienoa!
Oliko se niin, että tälläinen Campy-sähkövaihteilla ja hydraulilevareilla varustettu GG-bike oli osallistumioikeuden saavuttamiseksi laitettava tilaukseen:
Ainiin...olihan meille varattu huoltoautot, koska tohon ei taida mahtua kuin yksi juomapullo, kun vaihteiden virtalähde syö toisen juomapullopaikan.
Tuli tuossa äkkiseltään mieleen että oululaiset on jo edellä. Toki seksikäs nimi puuttui viime kesänä joten lasketaanko vai ei?
^Jo tok' lasketaanHurrrjasti on nousuja Syötteellä! Rajamäellä on lähes lättyä, mutta uskallan väittää että lupsakan mukavaa riittää.
Melko maukkaan näköinen Caletti tuossa yllä.
Soratiennäyttäjiä...
No niin no: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...pere-25-5-2013
Meillä on hiekkatie- ja polkupainotteinen sykloryhmä ollut jo neljänä vuotena.
Osanottajia viime vuonna jo kymmeniä.
Ei mahdollisesti tarvi - saa toki - kisata siitä kuka ensin keksi ajaa soratiellä fillarilla, koska henkilö ei ainakaan tälle foorumille kirjoittele. On kuallu.
Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.
Totta kai, kuinkas muutenkaan.PS: pitäisikö puristisen tyylipuhtaassa (sic!) soratiepyörässä olla myös täydellinen Shimanon Sora-osasarja?
Munkin koulumatkan 9 kilsasta 7 oli soratietä. Pahimpaan kelirikko-aikaan kun kynti vanteita myöten vellissä niin ei se niin hauskalta tuntunut...
arctic biker muokkasi tätä : 24.02.2013 at 18.54
Kun mietin omaa pyöräilyhistoriaani niin luulempa että soratietä olen ajellut enempi kuin polkuja tai asphalttia. Nimestä viis jos ajaminen ja happeninkit lisääntyy.
Mun fillarin rungossa lukee ATR, dvs all terrain raceKelpaa siis myös gravelille.
- Hiki syö aivoja -
Puhe on edullista, kuvia niistä soramyllyistä!
Kiitos kutsusta @jumi. On vaan niin kiva postata kuvia omasta pyörästäänTässä taiteellinen otos mun GG-sitkuttimesta.
![]()
Kirjanmerkit