HephaGiantElectrobikeFillari
Näyttää tulokset 1 - 30 / 4567

Aihe: Maastopyörä Enduroon!

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukhaha Katso viesti
    Knolllylehän löytyy build kit UK diilerin sivuilta hintaan 2600£. Tiedä sitten onko järkihinta niille osille vai ei: http://www.knollybikes.co.uk/chilcotin.html.
    Toi buildkit on hinnoiteltu aikas tiukasti - ero runkoon+RP23:een on ööö... 800£, joka tuosta rekkulamäärästä on ihan kelpo hinta.
    Keula ei oo huono ja SixC- kammet on irtonaisena u*tun tyyriitä. Kiekot on vähintään hyvät, jos Hopen vapaaratas ei tuota näppylöitä.
    Muutakaan ihan sysipaskaa tuossa ei ole, paitsi et SixC:tä en ottais kammiks kun oon jo kolmet moiset rikkonu.

RP23 pelaa 4x4-perän kans, mut vaatii vähintäänkin ilmakammioon kuristusta. DB Air on kummiskin parempi ja ottaisin itse suoraan sen.

Mullon ollu Chilly (meedio-koko) lokakuusta -11 saakka -oli eka tommonen tällä mantereella -ja oon ulkoiluttanu sitä >500 ajotuntia aika
    monessa kokoonpanossa ympärivuotisessa käytössä sekä kotimaassa että isommilla mäjillä. Jos ken halajaa jotain kysellä niin yv:llä
    saa lisätietoa. Härveli asuu pohjoisessa h-gissä ja jos paikalle pääsee niin on se livenäkin kummasteltavissa / ajettavissa.

Muuten en tuohon rungon / buildkitin hintaan suhteessa muihin (Wicked / Insera / tms) kantaa ota, paitsi totean omana kantanani et jos nyt olis tarve 26"
    approx tuon verran joustavalle rungolle eikä €/£/$ olis se juttu niin en epäilis hetkeekään ottaa toi Chilcotin uudestaan.

Muoks: no olishan se ollu halapa tuo setti jos buildkitin hinnassa olis ollu se runkoloinen matkassa... I´ll take my coat..
    PaH muokkasi tätä : 11.01.2013 at 20.30

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •