GarminElectrobikeGiant
Sivu 24 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14 22 23 24 25 26 34 74 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 691 - 720 / 3651

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

Kun katsoo topikkiotsaketta Ladys eyes only, on siellä aina jonkun äijän kommentti viimeeksi kirjattuna.
    Itse edes uskalla mennä katsomaan minkä adoniksen alastonkuvia siellä lie on. Tai karvainen totuus miehistä.
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jousi Katso viesti
    Kansallinen etätyöpäivä. Ja minä olen toimistolla.
    Komps. Meillä ei ole etätyöt sallittuja (muille kuin pomojen suosikkikultapuppeleille ).

Perustelu on se, että "ei voida valvoa". Pääasia on, että leimaa itsensä aamulla sisään ja illalla pois

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Komps. Meillä ei ole etätyöt sallittuja (muille kuin pomojen suosikkikultapuppeleille ).

Perustelu on se, että "ei voida valvoa". Pääasia on, että leimaa itsensä aamulla sisään ja illalla pois
    Vähän sama täällä. Mahdollisuus tehdä kyllä on, mutta yleinen kyttäysilmapiiri ei innosta etänä olemiseen.

Samahan se on missä (ja milloin) esim. minä työni teen. Kunhan ne teen.
    Tommaso Primavera - Pannuhuoneen Fausto Coppi

+1. Iso +1!!

Tietyt tyypit 1-2pv/vko etänä vaikka ei ole sallittua ja VAIN erittäin perustelluista syistä. No, onneksi on YT:t päällä (toista kertaa tälle vuodelle jo). Viimex lähti vasta viereisesta looshista sermin takaa. Eli ei lähelläkään vielä... Ehkä nyt on "parempi" onni.

Se auttaa turhaan stressiin.

Ontopic: Ei yllättänyt että tämä eräs tyyppi näyttäs olevan yllättäen perjantaina nyt etänä taas. Vasta toinen päivä tälle viikolle.

Komps. Lisäksi meillä suosikkipuppeli voi laskuttaa ylityöt. Muilla ylityöt kuulemma kuuluvat kuukausipalkkaan

OT: Suosikkipuppeli ylityövapaalla (ilmeisesti ei halunnut rahana... tai muuna suorituksena)
    Täysillä keskelle

Meillä taitaa olla niin että suosikkipuppelit ovat aina pekkasilla, normaalit ovat töissä ja inhokit vuosisairaslomalla.

Ei yllättänyt se, että Hygen Intersportissa ei ollut naisten "talvi"pyöräilyhousuja, eikä merinovillaisia alusasuja

Viesti

Eilen olisi voinut kirjoittaa "Mikä yllätti viimeksi" -ketjuun viestin siitä, miten Nightwishin pojat päättivät vetää keikan lämppäribändin solisteilla kun oma solisti oli (ainakin ilmoitettujen tietojen mukaan) kipeänä sairaalassa. Kuulosti aivan käsittämättömältä ratkaisulta.

No, eipähän voi sanoa että tuon jälkeen enää olisi juurikaan yllättänyt tämänpäiväinen uutinen, jonka mukaan Anette Olzon jättää Nightwishin. Taitaa sama meno jatkua "firmassa" kuin ennenkin, jos toki nyt solistin erottaminen hoitui näillä näkymin ainakin pikkuisen tyylikkäämmin kuin edellisellä kerralla.

edit: lisäsin sanat: "näillä näkymin"

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Ei yllättänyt, etten järkyttynyt Nightwishin kuvioista. Aikanaan, ilmaantuessaan eetteriin, koin positiivisenä hevin ja klassisen laulun mixaamisen (heavy ja klassinen ovat loppujen lopuksi todella lähellä toisiaan teeman kehittely/virtuositeetti -osastolla). Heavy ei vaan ole koskaan temmannut mukaansa siihen ympättyjen pellejuttujen (oma näkemys) johdosta. Tämä ei ole estänyt diggaamasta hevikitaristejä. Hard rock´n´roll lives!
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

vesisade lenkille lähtiessä

Re: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

Että en osannut. Siis taperilaakerin menin tunkemaan nurinniskoin. Tuplanaamakämmellys.
    Irtopyöräilijä

Kuinka helvetin pahalta mopopojat haisee.
    Teinityttöraukat...
    Kaar ittelles vaa

tempokisu Guest

Punapää solisti-ongelmaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Esko Katso viesti
    Eilen olisi voinut kirjoittaa "Mikä yllätti viimeksi" -ketjuun viestin siitä, miten Nightwishin pojat päättivät vetää keikan lämppäribändin solisteilla kun oma solisti oli (ainakin ilmoitettujen tietojen mukaan) kipeänä sairaalassa. Kuulosti aivan käsittämättömältä ratkaisulta.

No, eipähän voi sanoa että tuon jälkeen enää olisi juurikaan yllättänyt tämänpäiväinen uutinen, jonka mukaan Anette Olzon jättää Nightwishin. Taitaa sama meno jatkua "firmassa" kuin ennenkin, jos toki nyt solistin erottaminen hoitui näillä näkymin ainakin pikkuisen tyylikkäämmin kuin edellisellä kerralla.

edit: lisäsin sanat: "näillä näkymin"
    Nightwish ei ole käsittääkseni niitä yhtyeitä jotka raportoi julkisuuteen joka asian juurta jaksain. Suuren osan varmaan media kehittää, ja olen ymmärtänyt että molemmissa solistierotus-tapauksissa taustalla oli paljonkin semmoista mikä oli jäytäny jo pitkään. Se vaan kulminoitui sitten tähän just.
    Mutta mä olen tästä solisti-uutisesta ihan iloinen.

tempokisu Guest

Peukalo alas uutta ammattia muka

No, eipä se kiinteistövälittäjän työ Marja Tiuran intressinä kuitenkaan ole.... ihan hölönpölöä sekin uutisointi "vaihdan ammattia" kuka uskoi??

Kaikki ei vaan osaa. Eikä tajua hienovaraisia vihjauksia. Eikä edes rautalangasta väännettyjä kehoituksia.

Se että mahtipontiset viikseni ovat niin komeat, että kahvilan tyttönen ei osannut enää pidätellä nauruaan. Tirsk.

Kaksikin asiaa:
    a) letut on hyviä
    b) mä olen ihan champion letunpaistossa

Turussa sataa tänäänKIN, mikä yllätys.

Tää oli odotettavissa, kun koko syksyn etsiskelin Blacburn Flean usb-laturia. Tilasin sitten uuden torstaina, niin hukuksissa ollut laturi löytyi. Lasten huoneesta. Ainoo paikka mistä en ollu etsiny, kun aattelin etten sitä siellä oo ainakaan käyttäny.

b) mä olen ihan champion letunpaistossa
    Kuitenkin doupattu champion? Jotain Fuentesin pusseilla buustattuja jauhoja käytät vähintään? Rasvapitoisuus vähintään 60% EPOmariinilla voideltuina?

Ontopic: Toistaiseksi ei mikään ole tänään yllättänyt joten se ei yllättänyt.

Se että kengänsuojusten (Shimano Endure H20, muuten ihan toimivat ja kätevät) tarrakappale irtosi kelvottoman ompelutyön takia: kun ommel lähti purkautumaan toisesta laidasta, mikään ei estänyt sitä purkautumasta kokonaan. Onneksi pala kuitenkin pysyi vastakappaleessaan kiinni, joten voin ommella sen uudelleen kenttäkelpoiseksi.

Se että en ole löytänyt mitään valittamista IHPH:n Oscarin myymästä pyörästä.

Se että heti kun kuvittelen oppineeni jotain krossipyörällä ajamisesta eli joku "tekninen" paikka menee "ihan helposti", seuraavalla kerralla tuloksena on "ei näin"-esimerkki.

Se että löytötavarapalvelujen yksityistämisen jälkeen virastokankeus säilyy, palvelu ei parane ja rahastamisen röyhkeydellä ei ole rajoja ikäänkuin asiakas olisi yhä hallintoalamainen: pelkästä tiedustelusta eli tyhjästäkin veloitetaan! Sen kyllä ymmärtää että saadusta palvelusta joutuu maksamaan, mutta eihän asiakkaan pidä maksaa siitä että hän tarjoaa yritykselle tilaisuuden myydä palveluaan, muutenhan joudumme kohta kaupassakin maksamaan siitä että saamme kysyä onko heillä jotain meille sopivaa myytävää!

(Ei muuten myöskään välttämättä riitä että kysyisi yhdestä paikasta, sillä esim. Helsingissä yksityisiä löytötavaratoimistoja on kaksi - ja kadonnut esine voi olla poliisillakin - vaikka voisi kuvitella että voisi olla olemassa yksi ainut paikka (www.hukkunut.fi tai jotain) ja em toimistot sitten todella tarjoaisivat palvelua - mutta eihän sekään yllätä ettei sellaista ole.)

koko päivän jatkunut tihkusade ei yllättänyt tänäänkään
    -- not fast but furious --

Giusto Guest
    Pesukone ei ole tyhjentänyt / jääkaappi ei ole täyttänyt itseään.

tempokisu Guest

sääennustus

Nyt Forecan sääennusteessa torstaiksi luvattua lumimyräkkää ei olekaan tulossa huomiseksi, ainakaan tänne Pirkanmaalle. Ehkä viikonloppuna?
    Vielä eilen torstai-aamuksi oli isoja hiutaleitten ( 3kpl eli maksimi) kuvia. Nyt on vaan pilvistä- kuvaa.

Mutta Helsinkin seudulle on lumihiutaleitten kuvia, ja tuulimerkintä 15! Pirkanmaalle tuulta on luvassa ysin vauhdilla.

Oma pohjaton typeryys.

1. Ruuvasin SPD-klossit ilman rasvaa.
    2. Väänsin yhden ruuvin ihan liian tiukkaan.
    3. Rupesin avaamaan sitä putsaamatta ruuvin kantaa kunnolla.
    4. Jatkoin vääntämista kunnes kuusiokolosta tuli ympyrännäköinen.
    5. Rupesin ihmettelemään miten tästä jatketaan.
    6. Avasin netin ja googlasin "stuck cleat bolt".
    7. Tuumasin että aamu on iltaa viisaampi.

PS 6. ja 7. olivat oikeastaan jo ihan viisaita! En minä siis täysin toivoton tapaus voi olla...

tempokisu Guest

Kymysys tota...

??pitääkö klossit ruuvata jotain rasvan kaa??
    Saa kyllä jonkii verran veivata että kuusiokolosta tulee ympyriäinen...ei ole ainakaan itelle käynyt, vaikka mikään ruuvaamis-mestari olekaan.
    En mä mitään putsannut ole, pahimmat kivet nyppiny vaan pois..

Huonoa tuuria vai viallinen klossi kuovinpolku sulla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ??pitääkö klossit ruuvata jotain rasvan kaa??
    Pitämisestä en tiedä, mutta itse en ole koskaan vaivautunut moiseen rasvausoperaatioon. Ja aina olen saanut klossit irti tarvittaessa vaikka kiinnitysmomentti on ollut riittävä...

Maastoklosseissa tuo jumiutumisen vaara on suurempi. Kisuhan varmaan ajelee maantieklosseilla?

FWIW netti on täynnä kertomuksia kiinniruostuneista ruuveista, siksi rasvaa. Tai sinistä Loctitea niin ei tarvitse kiristää liikaa sen pelossa että ruuvi löystyy ja jopa putoaa (jolloin voi käydä niin että kun jalkaa yrittää irrottaa klossista se jää vain pyörimään sen toisen ruuvin ympäri...)

Nyt käsilläolevassa tapauksessa olisin varmaankin onnistunut tuhoamaan kuusiokolon niin tai näin. Ilmeisesti kuvittelin että halpa avain pyöristyy ennen ruuvinkantaa, mutta sekään ei yllätä että olin väärässä tässäkin. Ruuvi on joko Shimanon tai Sidin eli niistä se jossa kuusiokolo on pienempi (eikä yllätä että menin laittamaan juuri ne vaikka isompi kuusiokolo olisi kai ollut turvallisempi valinta dorkamekaanikolle...)

Eikä sekään että koko operaatio oli täysin tarpeeton ja aiheutui vain siitä että unohdin ostaa klossit talvikenkien mukana ja olin liian laiska käydäkseni ostamassa ne erikseen joten päätin siirtää klossit kesäkengistä. No, onneksi voin lykätä vääjäämätöntä - eli reissua mekaanikolle ja kupeen kaivamista - sillä että kaivan kuvetta ja käyn ostamassa uudet klossit talvikenkiin...

Pää on täynnä räkää tänäänkin.
    - pyörä kulkee, kun sitä polkee -

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •