Kun märkäpuku on hangannut niskan vereslihalle, niin tekee kipeää käydä suihkussa.
Kun märkäpuku on hangannut niskan vereslihalle, niin tekee kipeää käydä suihkussa.
Se että turistit ( Suomalaiset ja muunmaalaiset ) hortoilee pitkin pyöräteitä ja kaistoja. Ei auta vaikka on punaista asfalttia ja isot pyöränkuvat maalattu katuun.
Että ensimmäisenä työpäivänä loman jälkeen väsyttää koko ajan
No mut kyllä YLLÄTTI että Keskisalo pääsi finaaliin...
...mutta ei todella yllättänyt että Leena Puotiniemi hölkkäsi maratonin aikaan 2.42 ja sijalle noin 88. Sitten hän ite ihmettelee miksi hänestä ei olla kiinnostuneita/välitetä, vaikka on juossut hyvin ( siis aiemmin tänä vuonna vaikkapa puolimaraton 1.15..) ??... no jos hänkään ei enää ihmettele.
Ei mitenkään pahalla, vaan siihen nähden mitä on jutustellut harrastuksestaan.
Miesten kolmentonnin esteet. Mä nukahdin, mutta ilmeisesti ei hyvin käynyt, Keskisalolle?
Miesten satanen sensijaan sujui lähes käsikirjootuksen mukaan ( ei tullu ME).
Sähköpostissa ei vieläkään! ollut odottamaani veret seisauttavaa kovahäntä-tarjousta...
- Hiki syö aivoja -
Se että vettä sataa....![]()
Duunista pomo soitti että konsernissa alkaa yt-neuvottelut.
Don't ride faster than your guardian angel can fly!
http://pd.kuvat.fi/
Kiire vähentyy kun tekee töitä.
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119
Eikä vieläkään... Joko tässä pitää alkaa ns hermoileen.
- Hiki syö aivoja -
Etolan myyjä myi mulle väärää liimaa, vaikka kuinka perkele väitin vastaan. Nyt sitten huomenna uuttaa tuubii. (hitto ku mä olen taas niiiin hauska)
Se että ihmiset EIVÄT osaa tulla liikenneympyrään. Ei helkkari, tullaan kolmion takaa eikä katsota onko ympyrässä jo joku sisällä. Joutuhan siinä vetään liinat kiinni ettei kyljestä vedä läpi. Mistä nämä ihmiset näitä kortteja oikeasti saa??? Seuraavalla kerralla ei paineta jarrua... ( oli muuten jo toinen kerta samalta autolta ja samalta kuskilta)
Puolen vuoden pähkäilyn jälkeen ajattelin sitten laittaa kona project II haarukan cannondalen maasturin keulaksi.
Ja tietysti tilasin pikkutunneilla väärän kokoisen headsetin. Pitänee palauttaa...hohhoijaa
Tuleekohan siitä muutenkaan mitään. Tilaisko halvan 29":n. No liian kallis...
Ja sama noidankehäpähkäily jatkuu....
5 kilon viimeistelylekalla päälle kun ei tunnu nykykunnossa olevan minkään arvoinen
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119
Tulipa toissapäiväinen lottorivi tarkistettua ja kaksi oikein...onneksi rahaa riittää...tilipäivään asti....![]()
Tulin töihin ja tervehdin "Päivää!" niin eipä siihen vastattu...
Että pitkät trikoot jalassa 15 vuoden tauon jälkeen tuntui aika antiheteroilta.... Vaimolta meni ruokahalut, kun näki mun lähtevän lenkille...
”Mitä enemmän somessa seuraa muiden elämää, sitä vähemmän ehtii elää omaansa…..”
Tilaus ei tietenkään mennyt niin kuin piti. Spessun satulassa 9mm.n kiskot ja eihän se tietenkään mun tolppaan käy.
Fatless biker
Vesisade....
Pää pehmennyt lopullisesti. Täynnä jotain pehmeetä mössöä. Jopa se helpottaisi kun käy kotona nukkumassa välillä![]()
Pyörämyyjän soittoa "a little bit nervous" odotellessa huomaan kirjoittelevani tänne lähes silkkaa bittipashaa...
Adjö.
- Hiki syö aivoja -
Kalevan Kisojen vitosen hölkkä. Ny katselin, ja kyllä se vaan hölkältä näyttää tuommoinen 16.15++ "vauhti". Sillee olen sitä aina nimittänyt, ja sitä se on.
"tästä on tosi hyvä lähteä parantaan..." sanoi vitosen ensikertalainen Oona Kettunen. Hyvä "juoksu" ja sillee se pitää yrittää mennä lopussa täysillä vaikka selostajat oli jotta olisiko kannattanu jäädä peesiin... no ei olisi. Sitten se hopia olisi ollut täysin varma, ny yritti voittoa. Se tulee ensi vuonna jos ei tule vammoja.
Samsung myikin koko ajan iphoneja...HAHAHhaaaaaaaa...että nauratta...miljardi sakkoja ja puhelimet pois myynnistä.
Jotenkin jälkiviisaana voi todeta, että arvasin tämän...?? Tältä se tuntuu kun oma joukkue voittaa. Hyvä nokia kanssa..suunta on nyt ylöspäin.
Esikoisten vanhempien esittämien hölmöjen kysymysten ja kommenttien määrä ensimmäisen luokan vanhempainillassa. Ei käy opettajaa kateeksi..
Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..
pari valokuvaa sai jälleen hirveän kaipuun tuonne hieman kauemmas....
kaikki kai johtuu siitä, että pidän niin kovin paljon...
Tapiolan keilahallin lounasravintolasta saa hyvää ruokaa!
Se, ettei foorumin eniten luettua siklokrossitopikkia ole vieläkään saatu lukittua pois uuden tieltä serverikuorman helpottamiseksi.
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
Se että tytär kaatoi läppärini näppistölle energiajuomaa.
Sydänhymiömies vartioi vierelläsi
Kansallinen etätyöpäivä. Ja minä olen toimistolla.
Tommaso Primavera - Pannuhuoneen Fausto Coppi
Kirjanmerkit