Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mr. Kape Katso viesti
Jykä: Teekkö sää ikinä mitään muuta kun katselet youtube-videoita, kun sulta löytyy aina joku sopiva video

Kyllä minun puolesta olisit saanut yhteislenkilläkin ajaa tuonlaista PK-ajoasi*. Ei se minua olisi häirinnyt, kun oltaisiin saatu sanoa näkemiin jo valmiiksi lähtiessä, sillä en olisi kauaakaan pysynyt kyydissä .

*(Pekka L, Kunnon testaaminen #78: PK=Pudota Kaveri )

Ja en nyt tiedä mitä muka olen niin uhonnut?! Eräs asia kun kerran lenkillä sanoin Jykälle vitsinä, se otti sen totena ja kirjoitti sen myös tänne niin, jos siitä on niin tulkittu niin....

Mutta, näkemiin nyt hetkeksi.
Ja Jykä, kello on nyt vasta vähän, mutta nukkumaan en ole menossa

En minäkään tuota nyt ihan haudanvakavissani kirjoittanut. Sehän tosin tekee tästä foorumihuutelusta vain hauskempaa kun selviää, kuinka monella tapaa saman viestin voi ymmärtää. Jätän toisinaan koppilenkkejä väliin kuitenkin enimmäkseen siksi, ettei ajoissa oleminen vielä tähän ikään mennessäkään ole vahvinta osaamistani. Pitää jossain vaiheessa yrittää järjestää itsensä liukuvalla työajalla hoituviin hommiin.

Mennyt viikonloppu vähän vesitti tuota uhoamista, mutta käytän enemmän mielikuvitusta ensi kerralla :P