Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mr. Kape Katso viesti
Ei toi mäki tossa kuvassa näytä miltään. Yhtäläillä kun katsoo alamäkeen seisten tai on pyörän päällä, niin mäki näyttää aivan eriltä.

Ketjut on sinäänsäkkin kertakäyttö kamaa, että niittiä ei voisi avauksen jälkeen pistää takaisin. Aina kun sitä liikutetaan siinä ahtaassa reiässä niin se kuluu, sen olen huomannut ketjuja vaihtaessa kun katkaisun jälkeen katsoo tapin päitä.
Eli uskon pikaliittimen kestävän paljon paremmin, ainakin jos ketjua katkotaan.

.
Ei näytä ei, mutta sen ajaneen tuntuu sitäkin jyrkemmältä. Vesisateella aika moni työntää ylös sen. Okei, kyllä se kerran varmaan lähes joka jannulla nousee, mutta esimerkiksi Lotan kisoissa tuossa kohtaa on ajettu 80 kilsaa, sittenylös, pikku kierros ja uusiksi. Vuokatti esim on helppoa kauraa.

Ketjut ovat kertakäyttökamaa tosiaankin. Tulee vaan mieleen se sun ensi liitoksesi. Eli mulla toimii paremmin pikaliitin kuin Shimanon tappi. Toki monesti olen vaan liittänyt suoraan ilman sitä tappia. Pitää vaan olla tarkkana ja käyttää HG katkaisinta jottei työnä "kuppia patiksi" Eli ylhäältä katsottuna ketju hiukan menee reiän kohdalla sisään ja siksi HG katkaisimessa on se pikku knööli. Tai näin ainakin ennen oli. Nyt en niin kiinnitä huomiota, kun kerran sen liittimen laitan.