Lainaus Alkujaan tämän lähetti TunkkiPuolikas Katso viesti
Unohdin Kemmelbergin http://en.wikipedia.org/wiki/File:Kemmelberg23.jpg Lotta on noussut sen kisoissa monta kertaa. Itse pääsin nipin napin. Mukulakiveä vielä. Mun piti kyllä vetää sik sakkia. 23 prossaa siis.
Ei toi mäki tossa kuvassa näytä miltään. Yhtäläillä kun katsoo alamäkeen seisten tai on pyörän päällä, niin mäki näyttää aivan eriltä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka L Katso viesti
Osalla nousee, osalla ei... yks jyrkimmistä kaduista maailmassa.
Pittsburgh, Pennsylvania 37%, reilu 20 astetta. Ja mukulakivi.

Näyttää aika häijyltä kun vertaa katuun alhaalla.
Kyllä se jyrkälle näyttää, mutta jotkut menevät sen oikein nätisti.
Ne tandemkuskit oli hyvät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TunkkiPuolikas Katso viesti
Mutta Kape. Jos venymä on .75 oikeasti niin sitten oli vaan huonoa tsägää. Toinen juttu on sitten liittimet, miten siis on se tehty. Kokemuksen mukaan näyttäs pikaliitin kestävän tappia paremmin
Ketjut on sinäänsäkkin kertakäyttö kamaa, että niittiä ei voisi avauksen jälkeen pistää takaisin. Aina kun sitä liikutetaan siinä ahtaassa reiässä niin se kuluu, sen olen huomannut ketjuja vaihtaessa kun katkaisun jälkeen katsoo tapin päitä.
Eli uskon pikaliittimen kestävän paljon paremmin, ainakin jos ketjua katkotaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tomsson Katso viesti
...
Mikä mahtaa olla Massin isomman pulkkamäen nousukulma? Nipin napin siinä pysyy keula maassa kun ylös tuuppaa
Siis tarkoitatko sitä ensistä pulkkamäkeä joka on nykyään latu? Nykyinen iso pulkkamäki on se hiekka pohjainen ja siinä rinteiden välissä olevaa kävelypaana en ole ikinä päässyt ylös.