Lauantaiksi luvattu aurinkoista ja lämmintä eli tavataan tuvalla klo 10.00. Käykää kuitenkin täällä huomen aamulla katsomassa onko tullut sää tai muita esteitä (laitan mahd. peruutuksen klo 8 mennessä) . Sori Ile, mutta la parempi myös ke testin kannalta, mutta onhan teitä jo 2 su lähtijää.
Jep. Hyvin käy 10:00. Mennään länteen, niin päästään kovaa takasin päin. Eli siis perusreittejä. Pitää mennä rauhassa kun mulla on uus ana-kynnys.
Kävisikös tällainen lenksu? Varmaan riittävästi eri kuin lauantain lenkki. Kaffet joko Virkkalassa tai Inkoossa.
Iletys muokkasi tätä : 28.10.2011 at 19.33
Hei huomenna klo 10:00 uutta aikaa lenkille! Minä ainakin meen.
Kiitos samoin. 8 jeppeä lähti, joista 2 Nummelassa erkani omille lenkeille. Periaatteessa toivoisi, että maantekelit oli tässä. koska eiliseen lenkkiin lämpimässä ja aurinkoisessa säässä olisi hyvä päättää suht pitkä (itellä ylitty 17tkm lenkillä) maantiekausi 2011. 2 vkon päästä mahdollinen cyklo-hybridi-mtb-sopiva kierros Pirttimäki-Nuuksio-Salmi-Luukki akselilla. Jollei sitten kesä jatku.
Kiitoksia myös omasta puolestani: hyvä lenkki hyvässä säässä ja seurassa. Tähän on kiva päättää maantiekausi, jos ei enää samanlaisia säitä tule.
Myös täältä kiitokset maantiekaudesta, erityisesti KPlle ylimääräisestä reitti- ja vetotöistä sekä kaikesta muustakin mentoroinnista ja kannustamisesta pyöräilyn saralla lahjattomamman hyväksi.
apuajaja muokkasi tätä : 30.10.2011 at 11.02
Ok. Ajelen 10:00 tuvan ohi ja kattelen tarttuuko ketään, mutta jos ei tartu, niin ajelen vantaankoskelle. Maantiekausi ei saa olla vielä tässä, mutta kiitoskset net minunkin puolestani tähänastisesta.
Tarkoitus on jatkaa maantiepyöräilyä läpi talven työmatkojen puitteissa (nastarenkaat, valot, hyvät asusteet yms.)
ja olla hyvässä kunnossa kevään koittaessa.
Sanotaan että elämässä oleellista on puutarhanhoito ja pyöräily.
Mulla olisi tarkoitus jatkaa vielä pari viikkoa, jos vaan säät sallii. Ainakin ensi viikosta on tulossa vielä tämän viikon kaltainen, jos ennusteet ei pahasti muutu. Viimeisten viikkojen aikana en oo ehtiny yhteislenkeille duuni yms. kiireiden takia, oon sitten tehny omia lenkkejä omien aikataulujen puitteissa.
1-3 viikon sisällä mun pitäisi saada uusi cyclocrossari, joten itse oon ainakin kiinnostunut vetämään hyviä cyclo-lenkkejä läpi talven. Pitää ilmoitella täällä, eiköhän sitä porukka saada kasaan! Ja toki Hepon lenkit pyörii myös koko ajan!
Jaakko
Allekirjoittaneelle jäi kyllä hieman epäselväksi, että missä vaiheessa tarkalleen ottaen oltiin Strömberginpuistossa. Muutenkin oli itselle melko tuntematonta tuo Pajamäen tienoo, vaikka muuten reitti oli enimmäkseen melko tuttua pätkää.
Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.
Jep, Jarille kiitokset hienosta reitityksestä ja muille ajoseurasta! Lopussa meinasi voimat huveta eilisen Maunulan lenkin ansiosta![]()
Jos joku haluaa lähteä höntsäilemään 25km mtb/cyclocross kalustolla tänään torstaina 18:00-19:00 aikoihin Koivuhovin asemalta, niin tervetuloa. Reitti: Koivuhovi-Kasavuoren metsän kautta-Nupurintielle >sieltä metsään ja saapuminen mutaisena Gumbölen kartanolle. Kartanolta meno joko kotiin päin tai kimpassa Tuomarilan kautta lähtöpaikkaan. Valoa niin paljon mukaan kuin kehtaat ottaa, koska metässä sitä valoa ei tosiaankaan enää pahemmin ole. Omat laastarit mukaan, jos olet kaatumatautinen.
Ilmoita vaikka mulle yksityisviestillä klo 17:45 mennessä, jos olet kiinnostunut.
Kolmas kerta toden sanoo.Tämä jää hyvin todennäköisesti mun viimeiseksi maantielenkiksi tänä vuonna, koska ensi viikonloppuna on muuta menoa. Vaikea uskoa, että 2 viikon päästä voisi enää ajaa tällaisessa säässä.
Kiitoksia lenkkiseurasta - tällaiseen lenkkiin on mukava päättää kausi.
Kirjanmerkit