GarminGiantHephaElectrobike
Sivu 116 / 232 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16 66 106 114 115 116 117 118 126 166 216 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.451 - 3.480 / 6932

Aihe: Espoon lenkit

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kp63 Katso viesti
    Viikonlopun maantielenkin galluppi: jos ennuste pysyy, niin la voisi olla kuivaa ja su sataa eli onnistuuko lähtijöille päättää pe iltana ajetaanko la tai su klo 10?? (mulle lähtö myös klo 8-9 käy). Ajatuksena toi viimekerran väliin jäänyt 150km lenkki.

http://maps.google.fi/maps/ms?msid=2...35ba2e6d&msa=0
    Kumpikin päivä käy. Mieluummin sateeton.

Viikonlopun maantielenkin galluppi: jos ennuste pysyy, niin la voisi olla kuivaa ja su sataa eli onnistuuko lähtijöille päättää pe iltana ajetaanko la tai su klo 10?? (mulle lähtö myös klo 8-9 käy). Ajatuksena toi viimekerran väliin jäänyt 150km lenkki.

Kumpikin päivä käy ja lähtö mikä aika tahansa.

jopo73 Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iletys Katso viesti
    Käy su klo 10-11. Ei muu. Oikeesti.
    +1

Lauantaiksi luvattu aurinkoista ja lämmintä eli tavataan tuvalla klo 10.00. Käykää kuitenkin täällä huomen aamulla katsomassa onko tullut sää tai muita esteitä (laitan mahd. peruutuksen klo 8 mennessä) . Sori Ile, mutta la parempi myös ke testin kannalta, mutta onhan teitä jo 2 su lähtijää.

Lauantaiksi luvattu aurinkoista ja lämmintä eli tavataan tuvalla klo 10.00. Käykää kuitenkin täällä huomen aamulla katsomassa onko tullut sää tai muita esteitä (laitan mahd. peruutuksen klo 8 mennessä) . Sori Ile, mutta la parempi myös ke testin kannalta, mutta onhan teitä jo 2 su lähtijää.
    Lauantai hyvä päivä. Ile, voin tulla mukaan sunnuntainakin,mihin aikaan olette lähdössä?

Eipä hätiä. Fiksut pärjää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tommi G Katso viesti
    Lauantai hyvä päivä. Ile, voin tulla mukaan sunnuntainakin,mihin aikaan olette lähdössä?
    No klo 10:00 tai 11:00 on ok mulle. Mitä sanoo Tommi N(eli Jopo73)? Kattotaan tuo ilma vielä lauantaina mihin on muuttumassa.
    Nyt valuttamaan laktaatteja sormenpäästä, eli kuntotestiin.

jopo73 Guest
    Eipä hätiä. Fiksut pärjää.

No klo 10:00 tai 11:00 on ok mulle. Mitä sanoo Tommi N(eli Jopo73)? Kattotaan tuo ilma vielä lauantaina mihin on muuttumassa.
    Nyt valuttamaan laktaatteja sormenpäästä, eli kuntotestiin.
    Jaa...mitenköhän meille sitten käy

Sunnuntaihan näyttää ainakin vielä tuuliselle mutta kuivalle...pitäskö sitä koittaa lähteä jo kympiltä niin ei pimeä yllätä jutellessa ?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jopo73 Katso viesti
    Jaa...mitenköhän meille sitten käy

Sunnuntaihan näyttää ainakin vielä tuuliselle mutta kuivalle...pitäskö sitä koittaa lähteä jo kympiltä niin ei pimeä yllätä jutellessa ?
    Jep. Hyvin käy 10:00. Mennään länteen, niin päästään kovaa takasin päin. Eli siis perusreittejä. Pitää mennä rauhassa kun mulla on uus ana-kynnys.

Kävisikös tällainen lenksu? Varmaan riittävästi eri kuin lauantain lenkki. Kaffet joko Virkkalassa tai Inkoossa.
    Iletys muokkasi tätä : 28.10.2011 at 19.33

Kiitos kaikille mukana olleille oli hyvä lenkki hyvässä seurassa.

Hei huomenna klo 10:00 uutta aikaa lenkille! Minä ainakin meen.

Hymy tupailu

Kiitos kaikille mukana olleille oli hyvä lenkki hyvässä seurassa.
    Kiitos samoin. 8 jeppeä lähti, joista 2 Nummelassa erkani omille lenkeille. Periaatteessa toivoisi, että maantekelit oli tässä. koska eiliseen lenkkiin lämpimässä ja aurinkoisessa säässä olisi hyvä päättää suht pitkä (itellä ylitty 17tkm lenkillä) maantiekausi 2011. 2 vkon päästä mahdollinen cyklo-hybridi-mtb-sopiva kierros Pirttimäki-Nuuksio-Salmi-Luukki akselilla. Jollei sitten kesä jatku.

Hei huomenna klo 10:00 uutta aikaa lenkille! Minä ainakin meen.
    Semmoinen olo että flunssaa pukkaa,jätän väliin.

Kiitoksia myös omasta puolestani: hyvä lenkki hyvässä säässä ja seurassa. Tähän on kiva päättää maantiekausi, jos ei enää samanlaisia säitä tule.

Myös täältä kiitokset maantiekaudesta, erityisesti KPlle ylimääräisestä reitti- ja vetotöistä sekä kaikesta muustakin mentoroinnista ja kannustamisesta pyöräilyn saralla lahjattomamman hyväksi.
    apuajaja muokkasi tätä : 30.10.2011 at 11.02

Ok. Ajelen 10:00 tuvan ohi ja kattelen tarttuuko ketään, mutta jos ei tartu, niin ajelen vantaankoskelle. Maantiekausi ei saa olla vielä tässä, mutta kiitoskset net minunkin puolestani tähänastisesta.

Peukalo ylös Kiitokset kesän maantielenkeistä

Periaatteessa toivoisi, että maantekelit oli tässä. koska eiliseen lenkkiin lämpimässä ja aurinkoisessa säässä olisi hyvä päättää suht pitkä (itellä ylitty 17tkm lenkillä) maantiekausi 2011. 2 vkon päästä mahdollinen cyklo-hybridi-mtb-sopiva kierros Pirttimäki-Nuuksio-Salmi-Luukki akselilla. Jollei sitten kesä jatku.
    Samoin kiitokset maantiepyöräilyn ryhmäajon opetutuksesta ja hyvästä seurasta kesällä 2011.
    Ensi kesänä uudestaan toivottavasti paremmalla kunnolla Espoon ja Veikkolan lenkkien merkeissä.
    Tarkoitus on jatkaa maantiepyöräilyä läpi talven työmatkojen puitteissa (nastarenkaat, valot, hyvät asusteet yms.)
    ja olla hyvässä kunnossa kevään koittaessa.

Sanotaan että elämässä oleellista on puutarhanhoito ja pyöräily.

Maantiekausi ei saa olla vielä tässä, mutta kiitoskset net minunkin puolestani tähänastisesta.
    Mulla olisi tarkoitus jatkaa vielä pari viikkoa, jos vaan säät sallii. Ainakin ensi viikosta on tulossa vielä tämän viikon kaltainen, jos ennusteet ei pahasti muutu. Viimeisten viikkojen aikana en oo ehtiny yhteislenkeille duuni yms. kiireiden takia, oon sitten tehny omia lenkkejä omien aikataulujen puitteissa.

1-3 viikon sisällä mun pitäisi saada uusi cyclocrossari, joten itse oon ainakin kiinnostunut vetämään hyviä cyclo-lenkkejä läpi talven. Pitää ilmoitella täällä, eiköhän sitä porukka saada kasaan! Ja toki Hepon lenkit pyörii myös koko ajan!
    Jaakko

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JaakkoRa Katso viesti
    Mulla olisi tarkoitus jatkaa vielä pari viikkoa, jos vaan säät sallii. Ainakin ensi viikosta on tulossa vielä tämän viikon kaltainen, jos ennusteet ei pahasti muutu. Viimeisten viikkojen aikana en oo ehtiny yhteislenkeille duuni yms. kiireiden takia, oon sitten tehny omia lenkkejä omien aikataulujen puitteissa.

1-3 viikon sisällä mun pitäisi saada uusi cyclocrossari, joten itse oon ainakin kiinnostunut vetämään hyviä cyclo-lenkkejä läpi talven. Pitää ilmoitella täällä, eiköhän sitä porukka saada kasaan! Ja toki Hepon lenkit pyörii myös koko ajan!
    Voisihan sitä lopettaa itsekin maantiekauden suosiolla jos olisi kunnon krossari. Nykyinen on sellanen lousku. Pitää ostaa samanlainen TT-Hybridi kun KP:lla on. Se kulkee todistetusti yhtä lujaa kuin oma maantiepyörä.

Keskiviikkolenkillä vaan vaatteet vähenee. Kiitos mukana olleille!

http://connect.garmin.com/activity/126043487

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
    Sunnuntaina on sitten tuolla Strömbergin puistossa krossiajelua! Maunulasta 11:00, puistossa n. 11:20.

Allekirjoittaneelle jäi kyllä hieman epäselväksi, että missä vaiheessa tarkalleen ottaen oltiin Strömberginpuistossa. Muutenkin oli itselle melko tuntematonta tuo Pajamäen tienoo, vaikka muuten reitti oli enimmäkseen melko tuttua pätkää.
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Risto Koivunen Katso viesti
    Allekirjoittaneelle jäi kyllä hieman epäselväksi, että missä vaiheessa tarkalleen ottaen oltiin Strömberginpuistossa.
    Yo. kartassa osuus Pitäjänmäentien pohjoispuolella. Siihen aikaan oli tietysti jo niin pimeääkin ettei maisemia ehtinyt ihastella.

Sain kuitenkin selityksen parvekkeen vierestä menneelle letkalle.

Jep, Jarille kiitokset hienosta reitityksestä ja muille ajoseurasta! Lopussa meinasi voimat huveta eilisen Maunulan lenkin ansiosta

Jos joku haluaa lähteä höntsäilemään 25km mtb/cyclocross kalustolla tänään torstaina 18:00-19:00 aikoihin Koivuhovin asemalta, niin tervetuloa. Reitti: Koivuhovi-Kasavuoren metsän kautta-Nupurintielle >sieltä metsään ja saapuminen mutaisena Gumbölen kartanolle. Kartanolta meno joko kotiin päin tai kimpassa Tuomarilan kautta lähtöpaikkaan. Valoa niin paljon mukaan kuin kehtaat ottaa, koska metässä sitä valoa ei tosiaankaan enää pahemmin ole. Omat laastarit mukaan, jos olet kaatumatautinen.

Ilmoita vaikka mulle yksityisviestillä klo 17:45 mennessä, jos olet kiinnostunut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ari_T Katso viesti
    Kiitoksia myös omasta puolestani: hyvä lenkki hyvässä säässä ja seurassa. Tähän on kiva päättää maantiekausi, jos ei enää samanlaisia säitä tule.
    Näyttää siltä että hyvät kelit jatkuvat, onko huomenna 6.11.2011 Tupalenkille lähtijöitä, 100-150 km rauhallisella 30 km/h olisi toivelistalla.
    Lähtö voisi olla klo 09.00-10.00. Ilmoitelkaa jos on hlukkaita mukaan lähtijöitä, yksin ei oo niin kiva polkea.

Näyttää siltä että hyvät kelit jatkuvat, onko huomenna 6.11.2011 Tupalenkille lähtijöitä, 100-150 km rauhallisella 30 km/h olisi toivelistalla.
    Lähtö voisi olla klo 09.00-10.00. Ilmoitelkaa jos on hlukkaita mukaan lähtijöitä, yksin ei oo niin kiva polkea.
    Ajattelin itsekin ehdottaa lenkkiä täällä. Voisin lähteä ajamaan sellaisen 100-120 km (esim. "perinteinen" Vihtijärven lenkki). Lähtö kymmeneltä sopisi mulle.

Ajattelin itsekin ehdottaa lenkkiä täällä. Voisin lähteä ajamaan sellaisen 100-120 km (esim. "perinteinen" Vihtijärven lenkki). Lähtö kymmeneltä sopisi mulle.
    Ok Ari nähdään klo 10.00 tuvalla.

Ajettiin kaksistaan Arin kanssa perinteinen Vihtijärven lenkki loistavassa syyssäässä.Tämä taitaa olla kauden viimeinen maantielenkki, mikäli
    säät jatkuvat samanlaisina voisi vielä ensi viikonloppuna ajella.Kiitos Arille lenkki seurasta.

Tämä taitaa olla kauden viimeinen maantielenkki, mikäli säät jatkuvat samanlaisina voisi vielä ensi viikonloppuna ajella.
    Tätähän hoetaan joka viikonloppu.

Ajettiin kaksistaan Arin kanssa perinteinen Vihtijärven lenkki loistavassa syyssäässä.Tämä taitaa olla kauden viimeinen maantielenkki, mikäli
    säät jatkuvat samanlaisina voisi vielä ensi viikonloppuna ajella.Kiitos Arille lenkki seurasta.
    Kolmas kerta toden sanoo. Tämä jää hyvin todennäköisesti mun viimeiseksi maantielenkiksi tänä vuonna, koska ensi viikonloppuna on muuta menoa. Vaikea uskoa, että 2 viikon päästä voisi enää ajaa tällaisessa säässä. Kiitoksia lenkkiseurasta - tällaiseen lenkkiin on mukava päättää kausi.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •