Uutta osaa Ritcheyn WCS valkoinen stonga ja nousukahvat (100% kosmeettinen päivitys, mutta kun Bike-Componentsista sai muka halvalla), sekä lukkogripit, joita sai sahata ja viilata ihan tosissaan 13cm:stä 8cm mittaan. Tuntuvat ihan tukevilta pelkillä uloimmilla lukkorenkailla. Toiveena olisi ollut, ettei ajossa tarvisi lepuuttaa etusormi-peukola-akselia grippareiden korkeamman ja muhkuraisen kumin päällä, koska ainakin meikäläisellä alkaa pidemmän päälle tuntua. Mutta toiveeksi jäi, ei mahdu 580/31,8mm tankoon kovin paljoa tavaraa grippareilla.
Muutoin homma on vaihteeksi seisoksissa, kun jarruletkuepisodin jälkeen pääsin ilmausvaiheeseen, mutta Maguran service kitin 50ml jarruöljyt eivät (ylimääräisine lutraamisineen) riittäneet täyttämään systeemiä. Tilasin Best Brakesista litran pullon, jonka saapumisen jälkeen pääsee yrittämään systeemin täyttöä ja ilmausta uudelleen. Sitten voisi olla toivoa jo uuden keulan ja jarrujen koeajosta.
"Pakolliset ajot" eli satunnaiset työmatkat ja parit pk-lenkit on Skinin telakallaolon ajan hoidettu Saintilla… Hauska pyörä sekin. Vitsit kun ei tiedä, kumman noista myisin nyt keväällä. Gaah. Noh, jos käy ylivoimaiseksi niin hätätapauksessa voi pitää molemmat jos tyttöystävä sallii
Kirjanmerkit