GarminElectrobikeEfatGiant
Sivu 16 / 85 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 14 15 16 17 18 26 66 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 451 - 480 / 2521

Aihe: Painonhallinta, tuo ikuinen ystävämme

pyöräilijänhän nyt ainakin tunnistaa:

tai no voihan sen pikaluistelijaan sekottaa

jos ei joku ole tuota leffaa nähnyt niin se on 'triplettes de belleville' aka 'bellevillen sisarukset' (muistaakseni)
    Fucked up and ready to die.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kukavaa Katso viesti
    pyöräilijänhän nyt ainakin tunnistaa: [kuva]
    Viittaatko tuohon oikeassa kädessä olevan doping-aine purkkiin?
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polla Katso viesti
    Jäi eilen veden juominen vähän huonolle ja vaakakin menee aivan "sekaisin" siitä. Arpoo lukuja? vesi% muutoksen voin ymmärtää, olo oli huono ja kuiva.

onhan tää ihan hauskaa mutta ei kai tähän voi luottaa ollenkaan, pari päivää näytti jo ihan hyvältä.

30.01.11 paino 63,1kg rasva 32,7% lihas 37,4% vesi 48,7%

31.01.11 paino 62,8kg rasva 33,7% lihas 37,1% vesi 48,2 %
    Vakavampaa asiaa vaihteeksi:

Tuli ihan mielenkiinnosta luettua muutamia tieteellisiä artikkeleita noista sähkönjohtavuuteen perustuvista rasvaprosentin mittausmenetelmissä. Näiden mukaan kehon vesipitoisuuden muutokset normaalitilasta aiheuttavat muutoksia kehon sähkönjohtavuudessa, mikä taas aiheuttaa virhettä rasvaprosentin mittauksessa.

Toisaalta jos on aamulla nestevajausta, niin sitä ei kannata kompensoida nestetankkauksella vähän ennen mittausta, koska tämä voi myös johtaa mittavirheisiin.

Vastaan tuli myös tieteellisiin mittauksiin tarkoitettu lista, jossa oli parikymmentä eri asiaa jotka pitäisi huomioida mittavirheiden minimoimiseksi, sisältäen mm. ihon kunnon ja sähkönjohtavuuden, ruumiin nestetasapainoon vaikuttavan lääkityksen (kuten monet doping-aineet) ja lämpötilan. Myöskin rakko pitäisi tyhjentää ennen mittausta, mutta kuntoilla ei saisi ennen mittausta. Ja suositusten mukaan jalkojen pitäisi vieläpä olla 45 asteen kulmassa, mikä ei välttämättä kotivaa'alla onnistuu.
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Slim_Jim Katso viesti
    Ei hitsi miten tuttua, mun yksi kaveri kommentoi mun pyöräilystä viimekesänä "etsä tiedä että pyöräily on ihan turhaa kun se ei kehitä vatsalihaxii?". Ja just muuta samantyylistä settiä hiilareista.
    Pyöräilijät, urheilumaailman turhakkeet? Ahtavat hiilareita ja vatsalihaksetkaan ei kehity
    "Sun elämä on kuin katsoisi hidastettua junaturmaa"

www.pauliinapohtii.blogspot.com

pikkasen kehittää kun tuolla puurolumessa metsässä mönkii... paino vaatteet päällä nyt 68.4 kg ja miinusta 1.2 kg joulusta

Prinsessa Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Risto Koivunen Katso viesti
    Viittaatko tuohon oikeassa kädessä olevan doping-aine purkkiin?
    Lisäravinne Risto, lisäravinne.

Pistin vähän juttua tuosta Tanita BC-601 bodyskannerista tänne.
    In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.

Näin se aika kuluu ja nyt 11 vkoa takana vhh eväillä. Painoa kadonnut 11kg eli toimii ainakin minulla, kun oon pystynyt samaan aikaan treenailemaankin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jaquel´s Katso viesti
    Eipä ole tullut koskaan laihdutettua ja ei ole tästä Heikkilän hommastakaan mitään käsitystä . Vaikuttaa kohtuu fiksulta jutulta joten pohdinnassa on josko sitä kokeilis itsekkin...

http://www.anttiheikkila.com/index.php

Haastattelun tynkää: http://www.youtube.com/watch?v=19SD_...eature=related

Lainaus Alkujaan tämän lähetti järppä Katso viesti
    Pistin vähän juttua tuosta Tanita BC-601 bodyskannerista tänne.
    Kiitokset, meni hankintaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rhubarb Katso viesti
    Hyvä jos oli iloa. Noita muuten oli (ainakin loppuvuonna) myös sellaisia versioita, joissa ei tuota SD -korttipaikkaa ollut... Muitakin potentiaalisia malleja oli, mutta itse päädyin tuohon 601:een ja olen ollut ihan tyytyväinen.
    In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.

7 päivää ja 400 g lähtenyt painosta pois. "Diettinä" siis limujen, karkkien ja suklaan pois jättäminen. Sokeria menee teehen edelleen, siitä en kyllä luovu.

Onhan tuota rasvaa näköjään lähtenyt lantiolta, syksyllä ostetut farkut oli "vähän" löysät, kaupassa totesin olevani nyt kaksi tuumaa pienempi. Hitaasti mutta varmasti jonnekkin ollaan menossa. Viva la cycling!

tempokisu Guest

Peukalo ylös pitkät lenkit

Kyllä saturaiset on purreet! Olen sen verta mukavuudenhaluinen kuitenkin etten jaksa kärsiä, eli en jätä suklaata enkä leipää,puuroa enkä banaania pois. Enkä kärsi nälkää, sitä on aikoinaan ihan tarpeeksi kärsitty.

Mutta joulukuun alussa vyötärö 86cm, nyt noin 74-75cm. Rinnanympärys kaventuntu noin 5cm, ja alkaa vähitellen vaatteet mahtua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tmile Katso viesti
    2011 tammikuu: 97,60kg 28,50% 34,2%
    Tänään näytti vaaka 94.2kg, eli vajaa kilo viikossa. En ole vielä erityisesti nähnyt nälkää, lähinnä rajoittanut syömistä. 92kg lukemiin pitäisi pudota helposti, sitten pitää kituuttaa enemmän. Tavoite on jossain 85-88 välillä.

Prinsessa Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Kyllä saturaiset on purreet! Olen sen verta mukavuudenhaluinen kuitenkin etten jaksa kärsiä, eli en jätä suklaata enkä leipää,puuroa enkä banaania pois. Enkä kärsi nälkää, sitä on aikoinaan ihan tarpeeksi kärsitty.

Mutta joulukuun alussa vyötärö 86cm, nyt noin 74-75cm. Rinnanympärys kaventuntu noin 5cm, ja alkaa vähitellen vaatteet mahtua.
    Mulla on vähän samantyyppinen projekti menossa, eli ruoasta en ole niinkään valmis tinkimään (ihan tarpeeksi baletti- ja voimisteluaikoina saanut kytätä!), mutta tiedän pitkien lenkkien tekevän tehtävänsä. Ne saavat mulla vielä odottaa kevääseen. Huhtikuussa mäjähtää.

Tää talvi tahkotaan cc:llä naama loskassa ihan vaan työmatkaajossa...kai sekin vähän edesauttaa tota kesäkautta ajatellen...

Ruokaa saan vetää jo nyt ihan kaksinkäsin ja herkut perään...

En mä ainakaan nälkää kärsi, tipautin vain täysin tyhjät ja turhat hiilarit pois. Nälkää en halua kärsiä kun rasva on tarkoitus tiputtaa pois, ei lihaksia.

No vattu, punnihin itseni. 3kg on yli ihannepainon. Viime kesänä testasin, että 58kg on se paino, jolla pyörä kulkee nopeiten.

Kahden vuoden keventelyprojektin tulos tällä suunnalla:

Maantiepyörä laihtunut 10,x kg > 7,x kg = ~3kg
    Kuskia kevennetty 87 kg > 79 kg = 8 kg

Eli yhdistelmästä häipynyt parissa vuodessa likimain 11 kg mikä on enemmän kuin entinen maantiepyöräni painaa.
    Ankka riitelee - Asiat eivät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rhubarb Katso viesti
    Kääk! Tilasin siis tuon Tanita BC-601:n eilen iltapäivällä ja UPS toimitti sen juuri äsken, eli alle 24h Saksasta. Tilaus ainakin pelittää…

Mittailin tuossa nopeasti, atleettimoodilla*: 74.9kg, 16.6% rasvaa, BMI 24.2, päivittäiskalorit 3832, biometrinen ikä 23. Normaalisti on tarkoitus mitata aamulla heti heräämisen jälkeen ettei ruoka/juoma sotke lukemia. Tietoa näkyy olevan paljon ml. eri ruumiinosien rasvakoostumukset jne.

* Kriteerit siis olivat <60BPM leposyke ja 10h+ liikuntaa, vaikka en varsinaisesti atleetiksi itseäni luekaan.
    ** SI-järjestelmässä saa nykyään käyttää myös desimaalipistettä.

Prinsessa Guest
    Sen verran aikaa on tämän ketjun päivittämisestä, että ajattelin näin aurinkoisen talvipäivän kunniaksi laittaa meille kaikille vähän motivaatiovideota kehiin. Eikun kaikki jumpalle

http://www.seiska.fi/seiskatv/_a1592...n+jumppavideo/

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Prinsessa Katso viesti
    Sen verran aikaa on tämän ketjun päivittämisestä, että ajattelin näin aurinkoisen talvipäivän kunniaksi laittaa meille kaikille vähän motivaatiovideota kehiin. Eikun kaikki jumpalle

http://www.seiska.fi/seiskatv/_a1592...n+jumppavideo/
    Hieno treenivinkki, kun ei voi huutoyrjöltään syödä mitään

Prinsessa Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Hieno treenivinkki, kun ei voi huutoyrjöltään syödä mitään
    Nimenomaan, mä näen Pulkkisen tapaan, että oot asian ytimessä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Prinsessa Katso viesti
    No nyt selkis minkä takia kaikki G-klubin jampat ovat äkkiä niin kovasti innostuneet voimistelusta!

Vaihdoin tässä n. 1000 kilokalorin karppausruokavalioon, enkä koe nälkää, vaikka päivän kulutus on 2400 kilokalorin luokkaa. Ei ne kalorit, vaan se kalorien laatu. Myrkylle nimeltä sokeri kannattaa sanoa vain lopulliset hyvästit.

Tässä vielä kaikille totuus sokerista, samalla etanolista ja kolesterolista:
    http://www.youtube.com/watch?v=dBnniua6-oM

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Risto Koivunen Katso viesti
    No nyt selkis minkä takia kaikki G-klubin jampat ovat äkkiä niin kovasti innostuneet voimistelusta!
    Sinäkö se siellä olet ikkunan takana ollu. Me ollan ihmetelty, että mikä rakki täällä kusee nurkkiin ja kuolaa ikkunanlaudat. Saa tulla sisälle katsomaan kun g-miehet voimistelee. Mukana haju.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Saa tulla sisälle katsomaan kun g-miehet voimistelee. Mukana haju.
    No huh huh. Nyt meni ruokahalukin vähäksi aikaa! Mutta hei, sehän taisi ollakin tämän videopätkän se laihduttava vaikutus.
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J T K Katso viesti
    27.1.2011 Paino mitataan pari kolme kertaa vuodessa d-tätin konttorilla muiden mittausten yhteydessä. Kotona en mittaa muuta kuin mittanauhalla joskus vyötärön ympärystä, se kertoo kyllä mun kohdalla missä mennään. Nimim. 81cm äsken mitattuna.
    Tänään 80cm, hitaasti mutta varmasti pienenee
    *Ketjut ovat sotkemista varten*

Lainaus Alkujaan tämän lähetti forlon Katso viesti
    Tässä vielä kaikille totuus sokerista, samalla etanolista ja kolesterolista:
    http://www.youtube.com/watch?v=dBnniua6-oM
    Mielenkiintoinen ja viihtyisä luento. Yleensä vaan kun jotain on ihan selvästi näin tai näin, voi myös pelätä että se on "to good to be true". Jotain kritiikkiä siis
    http://www.pellossalo.fi/

Mä olen nyt ollut jotain 3 viikkoa ilman jokapäiväisiä herkkuja (limut, karkit, suklaa...) ja roskaruokaan en ole vilkaissutkaan. Olen sallinut itselleni kerran viikossa leivoksia, lettuja yms. mitä nyt on milloinkin tehnyt mieli. Ennen teki aina ruokailun jälkeen niin hirveästi mieli jotakin makeaa että tuli ihan fyysisesti huono olo jos en jotain vetänyt, eli kunnon sokerikoukku oli päällä. Nyt en koe ruuan jälkeen mitään vetoa mihinkään makeaan, kaupassa ei tee pahaa seistä karkkihyllyn vieressä, coca-colasta oon päässyt todella hyvin eroon, yksi päivä maistoin ja sehän ei ole mitään muuta kuin sokerivettä, jäi juomatta. Eli habitus on nyt paljon parempi.

Sairastelu tosi on rokottanut pyöräilyä niin että tällä viikolla tuli ajettua 2 tuntia. Paino ei ole noussut eli 63 kilossa ollaan. Tosin 55 kg tavoite on aivan utopiaa, 3 kiloa mulla on varmaan rasvaa kehossa, eli uusi tavoite on 60 kg. Sitä kohti sitten.

Eli kaiken kaikkiaan fiilis on parempi, rahaa säästyy kun limua ei tule ostettua. Nyt kun jaksan vain huolen siitä että syön oikeaa ruokaa enkä ala korvaamaan energiavajetta taas suklaalla niin kyllä varmaan kevennystä tapahtuu

Paljonko Polla on pitkä? Meinaan jos aikoo 55kg painoon päästä Itte noin 176 cm ja ilman vaatteitta nyt noin 67kg työpuntari aamulla näyttänyt tänä vuonna vaatteet päällä 68.7-69.4 kg

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    Paljonko Polla on pitkä?
    161 cm, kyl mä luulen että 55 jää haaveeks jos lihakset haluaa säilyttää.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •