Lainaus Alkujaan tämän lähetti Markku Liitiä Katso viesti
Ei se varmaan lieventävä asianhaara ole, mutta minusta on hyvä, jos ihminen on järkyttynyt ajettuaan kahden lapsen yli eikä esimerkiksi ryhdy ensimmäisenä tivaamaan, että kuka korvaa autoon tulleet lommot. Se muinoinen Audi-kuski, joka ajoi tytön kuoliaaksi Turun motarin alussa olevan risteyksen paikkeilla, ei muistaakseni lehtitietojen mukaan katunut pätkääkään. Kuulosti ikävältä ihmiseltä.
Minustakin on hyvä, samoin kuin herra H, joka aina törmättyään ihmiseen autollaan ajoi välittömästi kotiinsa juomaan olutta ja syömään voileipiä odotellessaan saunan lämpiämistä eikä häntä tuomittu liikennepaosta tai rattijuopumuksesta yhdelläkään kertaa.
Samoin syvästi myötäjärkytyin kun eräs entinen misssuomi menetettyään autonsa hallinnan nosti kädet silmilleen ja painoi kaasun pohjaan - hämmentävästi vain auto meni lunastuskuntoon.
Minäkin olen ajatellut syvästi järkyttyväni ja saavani vakuutusyhtiöltäni kriisiapua heidän piikkiinsä, kun säännöistä piittaamattomalla ajotavallani telon/teitan ihmisiä - eihän sellaista voi mitenkään arvata tapahtuvaksi, ainakaan minulle, joka olen tärkeä ja merkittävä henkilö ja vain hyvin perustelluin syin jätän noudattaamatta liikennesääntöjä.
Ne muut vain töppäilee ja aiheuttaa sen, että minä törmään ennalta arvaamattomiin tilanteisiin.
Ihmisiin pitäisi laittaa vastaavia tarroja kuin röökiaskeihinkin