Alkujaan tämän lähetti
Archie
Edit: jaa että Tuusulan ja Pakkalan suunnasta on ollut tulossa rekka, joka on ollut kääntymässä oikealle? NO TOTTA HELVETISSÄ! Tätähän mä olen koko ajan tolkuttanut. Sen sijaan, jos se rekka on kääntymässä sieltä Tuusula/Pakkalan suunnasta oikealle, niin se on väistämisvelvollinen henkilöautoon nähden. Henkilöauton EI tarvitse pysähtyä tollaisessa tilanteessa, sillä muutenhan joka ikisessä risteyksessä olisi kaikkien pysähdyttyvä aina. Tämä samainen rekka on sitten myös peittänyt sen KVL:n pään (vaan kuvan perusteella ei suojatietä), ja estänyt henkilöautoilijaa näkemästä väistämisvelvollisuutensa laistaneet tytöt.
Paitsi että tilanne on mennyt niin, että Tuusula/Pakkala suunnasta tullut rekka on kääntynyt oikealle ennen, kuin Nissan on saapunut risteykseen. Rekka ei siis ollut väistämisvelvollinen Nissanille. Rekka on sitten huomannut olevansa väistämisvelvollinen pyöräilijöille ja pysähtynyt suojatien eteen oikeaan laitaan. Tämän jälkeen risteykseen saapunut Nissan on lähtenyt ohittamaan tuota kärkikolmion takaa tullutta rekkaa, joka Nissanin mielestä on jäänyt antamaan hänelle tilaa, ajanut suojatien eteen pysähtyneen ajoneuvon ohi pysähtymättä ja lähes tappanut kaksi lasta.
Edit: Tämä kyllä vaatisi sen, että ammattuautoilija olisi väistänyt pyöräilijöitä suojaitellä. En mä taida uskoa tätä itsekään.
Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff
"Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."
Kirjanmerkit