GiantElectrobikeHephaFillari
Näyttää tulokset 1 - 30 / 531

Aihe: On-One Inbred

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti

Nauraa Loppu hyvin, kaikki hyvin ! ! !

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Tismalleen samaa mieltä.

Steelmanille vinkiksi, että Kona on tehnyt tälle vuodelle 440 millisen version P2:sta. Uutta haarukkaa mainostetaan "kolmoisohennettuna", niin kuin ne alkuperäiset Spinnerin tekemät 90-luvun P2:set olivat. Tiedä sitten mitä oikeasti tarkoittaa, mutta testanneet ainakin väittävät sen olevan mukavampi kuin mitä nuo perus-P2:set ovat. Evansilta näytti ainakin saavan
    Kun kysyvä ei tieltä eksy, ja kun heitin hyvitys jäi hieman vajaaksi (kurssivaihtelun takia) niin kysyin pahuuttani viikko sitten jotta voisko he kenties toimittaa tuon mulle vapaasti (silloin sivuille tuli keulaa tilatessa 40 paunan postarit), ei kuulunut mitään, nyt näppäsin itteni heidän saitilleen sisään ja kokeilin samaa ja kappas: ei postareita ! Joko mulle käy jälkikäteen huonosti TAI mulle laitettu käyttikseen 'free delivery'-tunnukset B-) mutta nyt se keulahommeli saadan päätökseen ........ ja pyörää ei vaihdeta.

edit: luottokorteista vielä, Evans:ille ainakin toimi Visa Debit, siinä ei ole luottoa (eikä maksuja) vaan lyhennys tapahtuu heti.
    steelmän muokkasi tätä : 20.02.2010 at 09.42

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •