Lainaus Alkujaan tämän lähetti Esko Katso viesti
Minulla ei ole minkäänlaista kilpailutaustaa pyöräilyssä. Pyörääkään ei ole optimoitu missään lajissa pärjäämisen suuntaan. Harvoin edes käyn huvikseni ajamassa. Ellei sillä tarkoiteta sitä, että pääsisi jollakin muulla keinoin paremmin, mutta menee kuitenkin pyörällä. Joten minun ajoihini proffien douppaus tai muutkaan törppöilyt eivät vaikuta.

Mutta jos kilpailisin tavoitteellisesti, edes piirikunnallisella tasolla. Jos harjoittelisin tullakseni mahdollisimman nopeaksi pyöräilijäksi. Jos olisin vastuullisena seurassa, jolla on aktiivista kilpatoimintaa. Jos minulla olisi jälkikasvua, joka olisi kiinnostunut kilpapyöräilystä. Jos jokin noista, silloin lajin esikuvien dopingtöppäilyt ja maine kyllä vaikuttaisivat. Jokainen uusi skandaali nakertaisi aina pienen palan pois motivaatiosta ja kiinnostuksesta.

Suomesta löytyy vähintään neljä- ellei viisinumeroinen lukumäärä ihmisiä, jotka kuuluvat johonkin noista ryhmistä. Jos esikuvien töppäilyt vaikuttavat heidän tekemisiinsä, turha heitä on vain pinnallisiksi haukkua.
Valitettavasti on vain niin, ettei noilla vaatimuksilla voi haraastaa yhtään mitään. Kaikissa ja kaikessa tahtoo olla lieveilmiönsä. On se ihminen vaan niin raadollinen.

Enkä oikein tiedä, auttaako jeesusteleminen yhtään mitään.

Eiköhän sitä vaan kannata hyväksyä tosiasiat ja yrittää kitkeä niitä lieveilmiöitä mahdollisimman vähiin. Kokonaan ei niitä pois saada.

Ja ajatella vaikka nyt: Onpas siellä tautisen hieno ilma mennä vaikka hiihtämään.

Juuri tulin vaikka MYYLEEKKI nespiä vetikin.