Mulla on käytössä varmaan sitten Sora-tason kalut eli kaksi Bilteeman kolvia (25 W talttakärjellä ja 15 W terävämmällä). Muiden viesteistä tuli vähän sellainen kuva, ettei näillä saisi edes palovammaa aikaiseksi. Kyllä saaja 18650-kennot meni heittämällä nippuun. RC-auton Sub-C NiCd-kennojen kanssa oli 10 vuotta sitten vähän tiukkaa, mutta onnistui nekin. Pienemmällä on korjattu ainakin pyörän mittarin telineitä, kännykkälatureita, tietokoneen virtalähteitä, emolevyjä ja tämä läppäri. LiPo-laturin SO-8 oli jo vähän haastava, mutta olisi mulle ollut sitä millä tahansa välineillä. Hyvää näissä asemattomissa juottimissa on ainakin se, että niitä on tarvittaessa helppo kuljetella repussa.

ja 18650-kennot meni heittämällä nippuun. RC-auton Sub-C NiCd-kennojen kanssa oli 10 vuotta sitten vähän tiukkaa, mutta onnistui nekin. Pienemmällä on korjattu ainakin pyörän mittarin telineitä, kännykkälatureita, tietokoneen virtalähteitä, emolevyjä ja tämä läppäri. LiPo-laturin SO-8 oli jo vähän haastava, mutta olisi mulle ollut sitä millä tahansa välineillä. Hyvää näissä asemattomissa juottimissa on ainakin se, että niitä on tarvittaessa helppo kuljetella repussa.
Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit