aina saanut hyvää palvelua kun larun pyörähuollossa olen käynyt.
esim viimeviikolla (taisi olla torstai) soitin okkalle iltapäivällä tossa kolmen aikoihin, et fillarissani jotakin häikkää keskiö/ratas/kampiakselilla ja kysyin et onko heillä kiire et voinko tulla pyörän kanssa käymään viiden aikoihin.
sopii, sanoi okka. eiku fillari auton kyytiin ja larua kohti. niin sitten jimmy ja minä siinä ihmeteltiin asian kanssa ja n. tuntia myöhemmin lähdin (uudet kammet + ratas) liikeestä ulos tyytyväisenä asiakkaana, fillari tuli kondikseen ja samalla minä köyhdyin jonkin verran, mutta se kuulunee asiaan ...varsinkin kun en itse mikään hirveä nikkarimestari ole...
ja jos jotakin määrättyä tavaraa tarvitsee, niin silloin kyllä kannattaa soittaa ennen kuin menee paikan päälle käymään, ettei myydä ei oota... mutta taitaa sama päteä lähes kaikkiin liikkeisiin. siis liikkeen netti-sivusto ei aina ajantasalla.
+ ei liike mikään bike planet tiloiltaan ja ilmeeltään ole ja hyvä niin.
kävin tossa muutama viikko sitten vantaan bike planetissa ja kyllä oli niin tylsä/kylmän ja kolkon oloinen liike (kuin myös friisilän vastaava). suuri kuin mikä, mutta ei siellä kauan jaksanut ihmetellä kun piti liikkeestä poistua.
Kirjanmerkit