Lainaus Alkujaan tämän lähetti Silvera Katso viesti
- päävirta-kytkin, ettei aina tarvitsisi kytkeä/repiä irti lampun ja akun johtoa, minkä hajoamisesta monikin on jo ehtinyt kommentoida
Itse olen pitänyt johdot kytkettynä kunnes lamppu vaatii latausta. Alkuperäiset johdot jäykistyvät pakkasessa ja saattavat murtua (ei testattu, ei ole ollut kovia pakkasia). Tuon lampun sisälle ennen kuin irroittelen johtoja. Vaatii aavistuksen totuttelua siihen että vihreä valo palaa koko ajan mutta kyllä se siitä...

- Millainen ollee itse lampun vedenkestävyys/iskunkestävyys?
Ainakin tasoa siedettävä+ Linssissä on kaksi tiivistettä joten sieltä vesi
ei helpolla pääse sisään. Lampun virtajohdon läpivientiin kun laittaa tipan silikonia niin ei sieltäkään. Virtakatkaisin taitaa olla se heikoin kohta.
Olen ajanut vesisateessa/märällä kelillä n. 300km (eturangas heittää hienossa kaaressa vettä päin lamppua, lokareita ei ole) eikä DXTesla ole siitä suivaantunut.
En ole lamppua hakannut.

- Ovatko kuminauhat millä lamppu kiinnitetään tankoon kestäneet?
Päivittäistä käyttöä, tähän mennessä n. 150 irti/kiinni-toistoa. Ei havaittaa kulumista tms.

- Moni on tilannut erillisen laturin. Miksi?
Oisko kyseessä jokin muu kuin DXTesla? Ainakaan DX:llä ei taida olla myynnissä erillistä laturia DXTeslaan. Akkupakettia ei voi särkemättä purkaa. Irtoakkuja ei lamppuun saa kiinni.
Tuolla Varusteet-puolen ketjussa on ollut linkki akkukehikkoon (suojapiirillä) johon voi laittaa 4 irtoakkua ja ladata ne erikseen.

- R