Mulla on Soul Kozak. 9 g titaanipultin kera. Alkuperäisessä on teräspultti, jonka kanssa pannan massa taisi olla 11 g.
http://www.soul-kozak.com/bike.htm
Mulla on Soul Kozak. 9 g titaanipultin kera. Alkuperäisessä on teräspultti, jonka kanssa pannan massa taisi olla 11 g.
http://www.soul-kozak.com/bike.htm
Hienoa, kiitos. Löysin pienellä haulla myös B-T-P:n hiilikuituisen, mutta hintaa on yli tuplaten tuohon Soul Kozakiin...
Ilmeisesti Extraliten ExtraBolt 13 on kevyin vaihtoehto satulatolpan shimmiksi 34.9-->31.6 ?
Mun Scott on hieman painavampi versio kuin teidän Sparkit: Ransom Carbon...
No lähes ketuttaa nyt nimittäin Canyonin sivuilla sanottiin näin: All Canyon models come with a seat post diameter of 31.6 mm. No eipä pidäkään paikkaansa näköjään. Canyon CF:ssä on ainakin 27,2 mm. Nyt on sitten yksi ylimääräinen 31.6mm tolppa toiseen projektiin. Pitäisköhän Samulta tilata combo tähän?
Ja Grand Canyon CF painoi satulatolpan kiristimen ja Acros ipu -laakerin kanssa 1360g. ei hirveästi keventynyt siis Ghost Scandium teamiin verrattuna. Valkoiseksi maalattu versio on varmaan noin 100g painavampi kuin maalaamaton hiilaripintainen versio.
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
Tämän verran sain tänään tehtyä:
Varastossa ollut etuvaihtaja oli liian pienellä pannalla enkä muistanut kampia laittaessa että mulla oli myös e-tyypin XTR kaapissa. Sitten piti ottaa tilapäiseksi maantiepyörän tolppa, kunnes keksin mitä tolppa/satulahässäkkää laitan lopulliseen kokoonpanoon. Jarruletkut täytyy myös lyhentää. Nyt kuntopiiriä.....
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
Hieno Kanjoni!
Joo, tuosta kuvasta ei vaan saa oikein kuvaa, mutta luonnossa näyttää siistimmältä, kun pinta on sellainen kiiltävän valkoinen. Painokin näyttää lupaavalta jo näillä osilla (ankkureita:satula/tolppa yli 400g ja renkaat 850g kappale) joten eiköhän se asetu ihan asiallisiin lukemiin kesävarustuksella.
Pikaisella koeajolla huomasin geometriankin olevan nyt parempi kuin Ghostissa. Ei pitäisi enää keulia jyrkissä mäissä pidemmän vaakaputken ansiosta. Vielä jos löytyy pitoa nousuihin - kuten Cännärin Prophetissa - niin hyvää tulee.
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
Komea on Canyon!
Haedonin Kanjonista näyttäisi kyllä tulevan todella nätti!
Hommaat DT:n XRC 1250:t.
Asiasta tulikin mieleen, että kuinkahan painavaa kuskia nämä kestää?
http://www.bike-components.de/produc...ufradsatz.html
Oliko toi ZTR Race se kehä missä suosituksena oli maksimissaan 77kg kuski?
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Taidan mennä toistaiseksi vakio satulaklunssilla, 77g enemmän, mutta ainakin ajoasento haetaan tuolla Ritcheyllä.
Tuli melkein kuukauden shokki, kun punnitsin XTR:n 160mm ja 140mm levyt. 135g ja 111g oli noiden roottoreiden painot. Tarkoitus olisi virittää R1 takajarruun tuo 140mm levy. Olenko pähkäillyt oikein että jos laitan 160mm IS=>PM etujarrun adapterin taakse, niin silloin jarrusatula asettuu sopivasti 140mm levylle? Ainakin XTR 160mm IS etujarrusatula menee suoraan taakse IS-kiinnitykseen 140mm jarrulevylle.
X-terra muokkasi tätä : 28.10.2009 at 09.35 Syy: typot pois
Jep,itselläni on R1 juuri noin...avid 140 mm levy ja 160 mm etuadapteri...
Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..
Pyöräprojekti aluillaan, ja kaveri yllytti mopon keulimaan yli. Matkalla on musta runko johon tulee valkoinen foxin keula. Kiekoiksi on tilattu oikein härskit mallit joissa purppura napa ja pinnat sekä valkoiset kehät.
Tulisko ihmisille mieleen muita purppuraisia osia joita pyörään saisi siroteltua niin että pysyisi vielä hyvän maun rajoissa?
Jos kerran lähdetään rajaa lähestymään niin eikö ole sama mennä kerralla yli? Tommonen stonga grippi yhdistelmä olisi melko rok.
To ride, shoot straight and speak the truth
Vau, toi on kyllä hieno. Ehkä keltainen menee kyllä överiksi...
tässä kiekot (vasemmanpuoleiset)
![]()
Joo mä oon pahoillani budjetin tuhoamisesta...![]()
Myös toi lucky13sta postaama purppura stonga ois kyl kuumaa kakkaa noitten kiekkojen kanssa.![]()
Jos nuo keltaiset gripit tuntuu jo liioittelulta niin valkoiset Peatyt voisi olla kohtuullisen hyvä valinta. Natsaisi nätisti kiekkoihinkin. Toinen vaihtoehto stongaksi voisi olla esimerkiksi Chromag. Saatavuus vain on tällä hetkellä heikkoa. Jatka vain rohkeasti valitsemallasi tiellä ja muista postata kuvia.![]()
To ride, shoot straight and speak the truth
Kiitos, pidän tuonkin mielessä.
Tässä vielä runko joka onkin jo matkalla, tarrat pitänee vaihtaa harmaisiin.
![]()
drop muokkasi tätä : 30.10.2009 at 19.35
Yees, tässäpä sit olis uuden projektin aihio. Ridley X-Night -cyclocrossari. Pistän tänne kuvia projektin etenemisestä, mutta tässä muutama kuva puolituntia sitten kotiutuneesta rungosta, ollos hyvä!
![]()
Vai tämmönen tapaus. Näyttää komealta
Eiks VesaP:lle pitänyt olla tulossa se Scottin kevein ja kallein krossirunko? Ehkäpä muistan vain väärin. Siisti tuo Ridleykin kyllä on.
Hienohan toi, joku on näköjään tuonut oikein onnittelukukkia iloisen perhetapahtuman johdosta.
Sydänhymiömies vartioi vierelläsi
Syyspyörä renkaantappajasepelille.
64-senttinen Raleigh jostain 70-luvun lopusta.
Takakiekko painaa vähän päälle kolme kiloa.
Edit: Tulipa just oikeeseen aikaan rakennusprojekti. Tänään oli vedetty koko työmatkalle sepelit.
asb muokkasi tätä : 05.11.2009 at 08.45
Kirjanmerkit