GarminHephaGiantElectrobike
Sivu 9 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7 8 9 10 11 19 59 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 241 - 270 / 1897

Aihe: Lenkkiseuraa etelä-Pirkanmaalta?

Jaahaa aika hiljaista porukka tällä viikolle on
    Viikonloppu on jo aika lähelle, että olis aika kiva tietä onko ketä lähdössä ja milloin teille sopis parhaimmillaan?????
    Tai lähdenkö yksin???? Jonkun arvoitus ...... onnistuko vai ei olis kiva saada
    " Wer später bremst bleibt länger schnell " "

Minkälainen setti on suunnitteilla?
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Atze09 Katso viesti
    Jaahaa aika hiljaista porukka tällä viikolle on
    Viikonloppu on jo aika lähelle, että olis aika kiva tietä onko ketä lähdössä ja milloin teille sopis parhaimmillaan?????
    Tai lähdenkö yksin???? Jonkun arvoitus ...... onnistuko vai ei olis kiva saada

Morjes! hiljaista on, pojat mököttää
    Käytiin kaiman kanssa ajamassa pikku lenkki tänään.
    viikonlopulle en omasta puolesta vielä uskalla luvata mitään kun on sitä "ylimääräistä" ohjelmaa. Tarkkailen mitä kirjoitatte täällä ja tulen mukaan mikäli pystyn. Lauantai on tosi vaikee lähtee ja sunnuntaille olikin sit luvattu huonoa keliä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Minkälainen setti on suunnitteilla?
    Eihän täällä ainakaan enään mitään hiljaista ole...

Jossain kohtaa Atze meinas että ihan tästä Akaa pohjoisesta Eli Viialasta olis lähtö. Mihin sitten menis, ehdotuksia?

Mä en lupaa mitään, mutta mahdollisuuksien mukaan mukaan.

There can be only one.

Mä en lupaa mitään, mutta mahdollisuuksien mukaan mukaan.
    No sä tut mukaan tai jätät väliin,

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hidasmuttakankee Katso viesti
    Eihän täällä ainakaan enään mitään hiljaista ole...

Jossain kohtaa Atze meinas että ihan tästä Akaa pohjoisesta Eli Viialasta olis lähtö. Mihin sitten menis, ehdotuksia?
    No tässä olen jo pähkäilemässä Riipu ihan seurasta suora sanottu. Jos lähdemme vaan ajelemaan katsotaan vähän tuonne Toijalaan etelä puolelle, on ainakin helppo ajettava ehkä suunta Saarioispuoli ????? Yksinäinen lähtö en kerro vielä,koska on vähän pelottava teille sitten ei kuka tulis ena seuraksi

Mä en tosiaan flussan ja korvatulehduksen takia tässä lähipäivinä viitti ajella, vaikka hinku olis kova.

Mutta jos Atze & HMK olette jonnekin menossa niin käykääpäs tsekkaamassa Metsäkansan nurkilta, että onko siellä jotain polkuja/metsäautoteitä.

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...495997&lang=FI

Tuossa on ainakin karttaankin merkitty joku Huipparinpolku(?) ja ilmeisesti muitakin traileja tms. tuolla menee...

Morjes! hiljaista on, pojat mököttää
    Käytiin kaiman kanssa ajamassa pikku lenkki tänään.
    viikonlopulle en omasta puolesta vielä uskalla luvata mitään kun on sitä "ylimääräistä" ohjelmaa. Tarkkailen mitä kirjoitatte täällä ja tulen mukaan mikäli pystyn. Lauantai on tosi vaikee lähtee ja sunnuntaille olikin sit luvattu huonoa keliä
    Lauantai Kyllä pitäisi varma yritä jos halua viikonloppuna aja ??? Ja muulle on kyllä pako mieli

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xizor Katso viesti
    Mä en tosiaan flussan ja korvatulehduksen takia tässä lähipäivinä viitti ajella, vaikka hinku olis kova.

Mutta jos Atze & HMK olette jonnekin menossa niin käykääpäs tsekkaamassa Metsäkansan nurkilta, että onko siellä jotain polkuja/metsäautoteitä.

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...495997&lang=FI
    Sala suunnitelmassa se vois olla kotimatkalla onnistua Pikku vinkki Tiistailenkki

No hyvä päivä kaikkille

Toivottavasti huomiselle löytyy vielä seuraa .....
    Reitti huomiselle voisi olla semmoinen ...........---) Lähtö klo 10.00 Viialasta suunta Sallinkulma - Junkkari -Toijala sitten suunta Lontila puolenvälissä käännös suunta Tartilla ... ... Säksmäki.... Sitten otetaan http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1720294 oikealle oleva polku/metsätie suunta Korkeakangas ja siirrettään sitten Ruskoon Birgitalle vähä Kausjärvi asti .....
    Sitten pikkuhilja takaisin suunta Lempäälä ja Viialaan
    Jos Valkeakoski ylätä väsymys!!!!! Voitais siellä jo kääntä takaisin ja katsotaan vielä täälä
    Tervetuloa mukaan

Minulle näyttää aika huonolta tuo huominen, toivottavasti sinun ei tarvi kuitenkaan lähteä yksin. Tosin silloin ei tarvii vartoilla ketään

No hyvä päivä kaikkille

Toivottavasti huomiselle löytyy vielä seuraa .....
    Reitti huomiselle voisi olla semmoinen ...........---) Lähtö klo 10.00 Viialasta suunta Sallinkulma - Junkkari -Toijala sitten suunta Lontila puolenvälissä käännös suunta Tartilla ... ... Säksmäki.... Sitten otetaan http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1720294 oikealle oleva polku/metsätie suunta Korkeakangas ja siirrettään sitten Ruskoon Birgitalle vähä Kausjärvi asti .....
    Sitten pikkuhilja takaisin suunta Lempäälä ja Viialaan
    Jos Valkeakoski ylätä väsymys!!!!! Voitais siellä jo kääntä takaisin ja katsotaan vielä täälä
    Tervetuloa mukaan
    Oho, melkoinen lenkki tulossa kyllä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xizor Katso viesti
    Oho, melkoinen lenkki tulossa kyllä.
    Jotain purtava suussa kuin tiellä pitäis olla mukana Mittauksen mukaan noin (iso Haarukka) 80- ???? katsotaan, Birgitta tietysti tuo oma haasteensa, mutta sekin voi oikaista !!!!
    Atze09 muokkasi tätä : 23.10.2009 at 18.18

Jaaha! Tosiaan näkyy olevan kovalenkki tulossa,en pysty lupaamaan että olenko mukana(en oo kysyny emännältä lupaa vielä) . . . yritän kumminkin tulla jarrumieheksi jos vaan saan hallituksen siunauksen . . . meen nyt varovasti kysyyn ;0)
    Sateen yllättäessä ajamme sateella . . .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KH-E Katso viesti
    Jaaha! Tosiaan näkyy olevan kovalenkki tulossa,en pysty lupaamaan että olenko mukana(en oo kysyny emännältä lupaa vielä) . . . yritän kumminkin tulla jarrumieheksi jos vaan saan hallituksen siunauksen . . . meen nyt varovasti kysyyn ;0)
    Jep jep! lupaa ei herunu lauantaille! mutta sunnuntaina onnistuu. . . lähen sitten vaikka yksin ellei sitten muita halukkaita ilmaannu sunnuntaille ehdotuksia kuunnellaan . . .
    Sateen yllättäessä ajamme sateella . . .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KH-E Katso viesti
    Jep jep! lupaa ei herunu lauantaille! mutta sunnuntaina onnistuu. . . lähen sitten vaikka yksin ellei sitten muita halukkaita ilmaannu sunnuntaille ehdotuksia kuunnellaan . . .
    Ehkä Kankeelle soppi sunnuntai
    Eli todennäköisesti lähden sitten yksin tai vaikka TD tai Roadrunner on vielä auki toi huominen ?????

Ei ehdi, käyn itekseni jonkun lyhemmän kierroksen. Noi ipanat vähän rajoittavat mun ajankäytöä.

Ja kyllä mä varmasti lähden teidän kanssa lenkille, jopa riesaksi asti. Ei siitä tarvitse punaista jaella.

There can be only one.

Ei ehdi, käyn itekseni jonkun lyhemmän kierroksen. Noi ipanat vähän rajoittavat mun ajankäytöä.

Ja kyllä mä varmasti lähden teidän kanssa lenkille, jopa riesaksi asti. Ei siitä tarvitse punaista jaella.
    No ainakin kiva että joskus tule vähän enemmän teksti kuin vaan joo tai ei ???
    Mistä päin sinulle olis helppo lähtee ??????
    Antaisin kyllä mielellään nyt vihreän pallon !!!

Mulle käy periaatteessa kaikki, pyörä kulkee autossa jos lähtö jostain kaukaa, mutta noi Junkkarin maastot on ihan mun peruslenkkipolkua. Asun Toijalassa,Lastumäen koulun nurkilla, lähes HMK:n veljen naapurissa.

There can be only one.

Kerro nyt TD miten toi pallo homma oikein toimi ????

Mulle käy periaatteessa kaikki, pyörä kulkee autossa jos lähtö jostain kaukaa, mutta noi Junkkarin maastot on ihan mun peruslenkkipolkua. Asun Toijalassa,Lastumäen koulun nurkilla, lähes HMK:n veljen naapurissa.

Mukavaa lenkkiä vaan ketä lähteekin, mulla on lastenvahtipäivä huomenna.....kivaa sekin
    TD tarkennuksena sen verran että se on mun serkku joka siellä punasten montun vieressä asuu, mulla ei oo kun siskoja

Mukavaa lenkkiä vaan ketä lähteekin, mulla on lastenvahtipäivä huomenna.....kivaa sekin
    TD tarkennuksena sen verran että se on mun serkku joka siellä punasten montun vieressä asuu, mulla ei oo kun siskoja
    Olinpa hölmö , toivottavasti ei tule tavaksi. En minä mikään salapoliisi ole.

Atze: Tota vaa'an kuvaa klikkaat ja valitset joko I approve (vihreä pallo) tai I disapprove (punainen pallo). Viestikenttään sitten tajunnanvirtaa. Kohtelias pallottelija jättää aina viestinsä perään puumerkin.

There can be only one.

Olinpa hölmö , toivottavasti ei tule tavaksi. En minä mikään salapoliisi ole.

Atze: Tota vaa'an kuvaa klikkaat ja valitset joko I approve (vihreä pallo) tai I disapprove (punainen pallo). Viestikenttään sitten tajunnanvirtaa. Kohtelias pallottelija jättää aina viestinsä perään puumerkin.
    No muulle tule semmoinen teksti .... You must spread some Reputation around before giving it to Tank Driver again ...... ja OK button

Joo, palluroita ei voi jakaa jatkuvasti, sun pitää antaa muille välillä. Eikä sun tarvitse mitään hyvitysvihreitä jakaa, ei noi pallot maailmoja kaada.

There can be only one.

No muulle tule semmoinen teksti .... You must spread some Reputation around before giving it to Tank Driver again ...... ja OK button
    Tänne voi laittaa
    http://www.pellossalo.fi/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Johan Moraal Katso viesti
    Tänne voi laittaa
    Noin röyhkeällä kerjäämisellä olisit ehdottomasti ansainnut, mutta järjestelmä ei hyväksy.

Ota tällainen:

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Johan Moraal Katso viesti
    Tänne voi laittaa
    Jaahaa missä oikein Pellon laidalla on ????? Ja sen jälkeen saat ehkä vihreän

Noin röyhkeällä kerjäämisellä olisit ehdottomasti ansainnut, mutta järjestelmä ei hyväksy.

Ota tällainen:

Kiitti, tuli tarpeen, kun ei muita palkintopyttyjä tänään tullut.
    http://www.pellossalo.fi/

Jaahaa missä oikein Pellon laidalla on ????? Ja sen jälkeen saat ehkä vihreän
    Tässä istun, olen kai tässä istunut.
    Kaikki valuu, valuu ylös päin.
    Tästä poistun, olen jo paikalta poistunut.
    Kaikki unohtuu, unohtaisin kai itseni.

Olenko enää mitään tänään?
    Olenko muka sinulle antanut?
    Anteeksi mitä vain.
    Olen kohta pellon laidalla.

Olen tässä, tässä ota mut.
    Kunnes saat, saat minulta sen syyn.
    Olen pimeys, pimeys pahenee.
    Kunnes valo, valo kaikottaa sen kaiken.

Olenko enää mitään tänään?
    Olenko muka sinulle antanut?
    Anteeksi mitä vain.