Jaahaa aika hiljaista porukka tällä viikolle on
Viikonloppu on jo aika lähelle, että olis aika kiva tietä onko ketä lähdössä ja milloin teille sopis parhaimmillaan?????
Tai lähdenkö yksin???? Jonkun arvoitus ...... onnistuko vai ei olis kiva saada
Jaahaa aika hiljaista porukka tällä viikolle on
Viikonloppu on jo aika lähelle, että olis aika kiva tietä onko ketä lähdössä ja milloin teille sopis parhaimmillaan?????
Tai lähdenkö yksin???? Jonkun arvoitus ...... onnistuko vai ei olis kiva saada
" Wer später bremst bleibt länger schnell ""
Minkälainen setti on suunnitteilla?
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Morjes! hiljaista on, pojat mököttää![]()
Käytiin kaiman kanssa ajamassa pikku lenkki tänään.
viikonlopulle en omasta puolesta vielä uskalla luvata mitään kun on sitä "ylimääräistä" ohjelmaa. Tarkkailen mitä kirjoitatte täällä ja tulen mukaan mikäli pystyn. Lauantai on tosi vaikee lähtee ja sunnuntaille olikin sit luvattu huonoa keliä
Mä en lupaa mitään, mutta mahdollisuuksien mukaan mukaan.
There can be only one.
No tässä olen jo pähkäilemässäRiipu ihan seurasta suora sanottu. Jos lähdemme vaan ajelemaan katsotaan vähän tuonne Toijalaan etelä puolelle, on ainakin helppo ajettava ehkä suunta Saarioispuoli ????? Yksinäinen lähtö en kerro vielä,koska on vähän pelottava teille sitten ei kuka tulis ena seuraksi
![]()
Mä en tosiaan flussan ja korvatulehduksen takia tässä lähipäivinä viitti ajella, vaikka hinku olis kova.
Mutta jos Atze & HMK olette jonnekin menossa niin käykääpäs tsekkaamassa Metsäkansan nurkilta, että onko siellä jotain polkuja/metsäautoteitä.
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...495997&lang=FI
Tuossa on ainakin karttaankin merkitty joku Huipparinpolku(?) ja ilmeisesti muitakin traileja tms. tuolla menee...
No hyvä päivä kaikkille
Toivottavasti huomiselle löytyy vielä seuraa .....
Reitti huomiselle voisi olla semmoinen ...........---) Lähtö klo 10.00 Viialasta suunta Sallinkulma - Junkkari -Toijala sitten suunta Lontila puolenvälissä käännös suunta Tartilla ... ... Säksmäki.... Sitten otetaan http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1720294 oikealle oleva polku/metsätie suunta Korkeakangas ja siirrettään sitten Ruskoon Birgitalle vähä Kausjärvi asti .....
Sitten pikkuhilja takaisin suunta Lempäälä ja Viialaan
Jos Valkeakoski ylätä väsymys!!!!! Voitais siellä jo kääntä takaisin ja katsotaan vielä täälä
Tervetuloa mukaan
Minulle näyttää aika huonolta tuo huominen, toivottavasti sinun ei tarvi kuitenkaan lähteä yksin. Tosin silloin ei tarvii vartoilla ketään![]()
Jaaha! Tosiaan näkyy olevan kovalenkki tulossa,en pysty lupaamaan että olenko mukana(en oo kysyny emännältä lupaa vielä) . . . yritän kumminkin tulla jarrumieheksi jos vaan saan hallituksen siunauksen . . . meen nyt varovasti kysyyn ;0)
Sateen yllättäessä ajamme sateella . . .
Ei ehdi, käyn itekseni jonkun lyhemmän kierroksen. Noi ipanat vähän rajoittavat mun ajankäytöä.
Ja kyllä mä varmasti lähden teidän kanssa lenkille, jopa riesaksi asti. Ei siitä tarvitse punaista jaella.
There can be only one.
Mulle käy periaatteessa kaikki, pyörä kulkee autossa jos lähtö jostain kaukaa, mutta noi Junkkarin maastot on ihan mun peruslenkkipolkua. Asun Toijalassa,Lastumäen koulun nurkilla, lähes HMK:n veljen naapurissa.
There can be only one.
Kerro nyt TD miten toi pallo homma oikein toimi ????![]()
Olinpa hölmö, toivottavasti ei tule tavaksi. En minä mikään salapoliisi ole.
Atze: Tota vaa'an kuvaa klikkaat ja valitset joko I approve (vihreä pallo) tai I disapprove (punainen pallo). Viestikenttään sitten tajunnanvirtaa. Kohtelias pallottelija jättää aina viestinsä perään puumerkin.
There can be only one.
Joo, palluroita ei voi jakaa jatkuvasti, sun pitää antaa muille välillä. Eikä sun tarvitse mitään hyvitysvihreitä jakaa, ei noi pallot maailmoja kaada.
There can be only one.
Tässä istun, olen kai tässä istunut.
Kaikki valuu, valuu ylös päin.
Tästä poistun, olen jo paikalta poistunut.
Kaikki unohtuu, unohtaisin kai itseni.
Olenko enää mitään tänään?
Olenko muka sinulle antanut?
Anteeksi mitä vain.
Olen kohta pellon laidalla.
Olen tässä, tässä ota mut.
Kunnes saat, saat minulta sen syyn.
Olen pimeys, pimeys pahenee.
Kunnes valo, valo kaikottaa sen kaiken.
Olenko enää mitään tänään?
Olenko muka sinulle antanut?
Anteeksi mitä vain.