ElectrobikeGiantGarmin
Sivu 7 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 6 7 8 9 17 57 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 181 - 210 / 1897

Aihe: Lenkkiseuraa etelä-Pirkanmaalta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Atze09 Katso viesti
    No mitäs Erävesi tänään, kävitkö jossain ??
    Joo kävin maasturilla vakiolenkin omaan tahtiin eikä ollut rankaa
    Sateen yllättäessä ajamme sateella . . .

Hauskaa oli jälleen vaikka paluumatkalla tapahtuikin mekäläisen osalta täydellinen fyysinen tuhoutuminen. Kiitos Atzelle merisuolasta ja vedestä. Ilman niitä olisin varmaan jäänyt sinne jonnekin puskaan makoilemaan.

Tuo hake kyllä teki reitistä meikäläisen painoiselle sen verran raskaan, että osa romahduksesta menee sen piikkiin, mutta silti suurin osa johtuu paskasta kunnosta.

Mulla jää ensi viikonloppu reissun takia muuten kyllä väliin, mutta keskiviikkona pääsen mukaan.

No miten ratsastajoille tänään kuulu??? Onko tämän viikon ratsastustunnille keskiviikko ja mihin aika ???? Huomasin että lapset on syyslomalle ja lähtö vois vähän aikaista "" valolenkki" niin sanottu ...
    " Wer später bremst bleibt länger schnell " "

No miten ratsastajoille tänään kuulu??? Onko tämän viikon ratsastustunnille keskiviikko ja mihin aika ???? Huomasin että lapset on syyslomalle ja lähtö vois vähän aikaista "" valolenkki" niin sanottu ...
    Syysloman takia olisin voinut päästä keskiviikkolenkille mutta emäntä keksikin minulle muuta puuhaa,eli ajelen illalla poriin ja takas . . . noh teen sit torstaina oman pimeen lenkin ja saan samalla testattua uutta kypärävalo viritystä . . .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KH-E Katso viesti
    Syysloman takia olisin voinut päästä keskiviikkolenkille mutta emäntä keksikin minulle muuta puuhaa,eli ajelen illalla poriin ja takas . . . noh teen sit torstaina oman pimeen lenkin ja saan samalla testattua uutta kypärävalo viritystä . . .
    Ja so ne naiset, no minulle käy kyllä loman takia ihan mitä vaan päivä vaikkakin huomenna jos joku halua???

Lähden huomenna iltapäivälle varma vetämään jonkun palautuslenkki ehkä vaan maantielle viiala-vkl-toijala-viiala.
    Keskiviikko olen kans lähdössä jos vaan porukka löytyy ???

Ja so ne naiset, no minulle käy kyllä loman takia ihan mitä vaan päivä vaikkakin huomenna jos joku halua???
    No ajattelin lähtee huomenna klo 18,00 lenkille varmaan sallinkulman suuntaan tervetuloa mukaan! lähtö tästä lapintie 3:sesta . . . tietysti ehdotuksia muistakin reiteistä kuunnellaan ja tietty lähtöaikaakin voi vielä vähän rukata. . .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KH-E Katso viesti
    No ajattelin lähtee huomenna klo 18,00 lenkille varmaan sallinkulman suuntaan tervetuloa mukaan! lähtö tästä lapintie 3:sesta . . . tietysti ehdotuksia muistakin reiteistä kuunnellaan ja tietty lähtöaikaakin voi vielä vähän rukata. . .
    Lähden ensin omille reitille (Riitiälä?-vesilahti-viiala)ja tavataan sitten etupihassa ja lähdetään sitten kimpassa jonnekin.

Lähden ensin omille reitille (Riitiälä?-vesilahti-viiala)ja tavataan sitten etupihassa ja lähdetään sitten kimpassa jonnekin.
    Onko Riitiälässä jotain muuta ajettavaa kuin Birgitanpolku?
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Onko Riitiälässä jotain muuta ajettavaa kuin Birgitanpolku?
    Asfaltti siellä pääosin löytyy!!
    Atze09 muokkasi tätä : 13.10.2009 at 16.50

Keskiviiko

Xisor ja H.-kankee taita olla sormetkin kipeä kun ei kuulu mitä ???
    Vitsi, vitsi ....

Aasiasta toisen onko huomenna kuka lähdössä on suurin kysymys tähän aika päivästä ???? Olen ainakin valmis lähtemään, lähtöaika ja paikka on minulle ihan sama ..

Xisor ja H.-kankee taita olla sormetkin kipeä kun ei kuulu mitä ???
    Vitsi, vitsi ....

Asiasta toiseen onko huomenna kuka lähdössä on suurin kysymys tähän aika päivästä ???? Olen ainakin valmis lähtemään, lähtöaika ja paikka on minulle ihan sama ..

Andre prkl..
    Kyllä tässä pikku hiljaa toivuttu on...
    Huomenna vois mennä varovasti pyörittään ja kuunteleen toimiiko koneisto. Meillä on tosin vajaa miehitys töissä ja karkaaminen kesken päivän on vaikeeta. Pääsen jos startti ois vaikkapa hieman yli 18:00
    Mihin mentäs?

Pumppasin 4bari renkaisiin ja kävin iltapäivälle lenkille (asfaltti rally) ja löysin aika kivan, nopean, helpon, mukavan reitin, ajoin 2 tunti ja sain mittariin 50 kilsa.

Viiala-Riitiälä-koskenkylä-kostiala-onkemäki-kehrontie-soiluntie(arajärvi eteläpuoli ohi) ja takaisin Viialan suuntaan, otin sitten pumppari mukaan kun oli duracelit vielä ihan hyvässä kunnossa. On varmasti cyclolle tosi hyvä ajettava, tiet oli jopa ihan valkoiseksi jäätynyt. Tämä reitti vois vielä laajentaa tuonne Kylmäkoskeen päin!!!!!

Huomenna klo 18.00 on ihan ok, laita mulle viesti miten olet liikkellä.
    Kauhean pitkää ei kannata kuitenkaan vetää koska ilman kenkäsuojia oli aika kylmä tänään.

Onko xisor paketti jo tulossa
    Atze09 muokkasi tätä : 13.10.2009 at 22.10

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hidasmuttakankee Katso viesti
    Andre prkl..
    Kyllä tässä pikku hiljaa toivuttu on...
    Huomenna vois mennä varovasti pyörittään ja kuunteleen toimiiko koneisto.
    Mihin mentäs?
    Minä sanoin oli vitsi. Muistan hyvin Sappeen-mtb jälkeen kuin oli koivet kipeä monta päivä.
    No haluatko metsän vai otetanko joku asfaltti kierros???
    Atze09 muokkasi tätä : 13.10.2009 at 21.58

Minä sanoin oli vitsi. Muistan hyvin Sappeen-mtb jälkeen kuin oli koivet kipeä monta päivä.
    No haluatko metsän vai otetanko joku asfaltti kierros???
    Ei ole väliä mihin mennään kunhan mennään, hirveä hinku ajamaan kun oli viimeksikin niin kivaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hidasmuttakankee Katso viesti
    Ei ole väliä mihin mennään kunhan mennään, hirveä hinku ajamaan kun oli viimeksikin niin kivaa
    Kiva, kiva Lähtöpaikka on Sahurin päiväkodin pihassa, vai mitä?? Katsotaan sitten mihin suunta lähdetään.

alkaakos atze lämmitellä teitä lempäään lenkille vai pitikö tänne vaan muutenvaan epätietoisuudessa ilmoittaa että voisin joskus epämääräisenä ajankohtana opastaa lempäälä-tampere väliä
    Vanha mutta lihava.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti znood Katso viesti
    alkaakos atze lämmitellä teitä lempäään lenkille vai pitikö tänne vaan muutenvaan epätietoisuudessa ilmoittaa että voisin joskus epämääräisenä ajankohtana opastaa lempäälä-tampere väliä
    Kiinnostaa.

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti znood Katso viesti
    Kiitos znood että löysit tänne.
    On varma helpompi keskustele asia tällä että kaikki (akaalaiset) näkee etenemistä.
    Kaikki alkoi ......kysymyksin ...

Löytykö Kannunojien reittikirjassa joku Lempäälä- Tampere reitti??? Olemme tosi kiitollinen lisää vinkeistä ja jos löytyy voiteko vastata meidän Akaalaisten ketju. Kiitos etukäteen Atze

Ja nyt se on meistä kiinni koska me lähdemme, alussa on sovittu et ei tulevana viikonloppuna

Kiinnostaa.
    Onko Pyörä jo ajo kunnossa

Löytykö Kannunojien reittikirjassa joku Lempäälä- Tampere reitti??? Olemme tosi kiitollinen lisää vinkeistä ja jos löytyy voiteko vastata meidän Akaalaisten ketju. Kiitos etukäteen Atze
    Meikäläinen on vetänyt tuon vuodenvaihteen jälkeisen "Lempäälänkierron" lenkin. Tuossa linkki edellisvuoden reittiin http://asko7.softavenue.fi/kuvagalle...ID=1654#K13077

Asun Lempäälän eteläpäässä, joten voin tuppautua joskus mukaan teidän lenkille. Ehkä kuitenkin jonain viikonloppuna.

Lempäälästä (Hääkiven läheltä) lähtee aika mukava reitti itään 3-tietä kohti/asti (osin Birkitanpolkua). 3-tien jälkeen polku muuttuu hankalaksi ja olenkin kulkenut Tervajärven mettäteiden kautta Vähäkausjärventielle, siis sille metsäautotielle, josta pääsee purupolkua Hervantaan tai Rutajärven kautta Valkeakoskelle.

Läntinen reitti Tampereen suuntaan lähtee Hakkarista, mutta on myöskin sellainen, ettei kannata seurata Birkitan polkua kuin osittain. Ts. opastusta vaatii, jotta löytää mukavimmat polut.
    Uusimman keksinnön tein viikonloppuna, kun löysin oikaisureitin Saarikonmäestä Paarenmaan polulle, jolloin ei tarvitse Nurmella ajella välttämättä pikitietä ollenkaan.

Viialan ja Toijalan välissä olevat polut olen ajellut aina joskus läpi. Olen kulkenut Lempäälästä tai paremminkin Riitiäläntien alusta polkua/mettätietä Viialaan, jolloin ei tule kovin paljon pikitie siirtymää tuolle välille. Arajärven leirikeskuksella olen myös joskus käynyt "kääntymässä" polkuja pitkin.

Huomenna klo 18.00 on ihan ok, laita mulle viesti miten olet liikkellä.
    Kauhean pitkää ei kannata kuitenkaan vetää koska ilman kenkäsuojia oli aika kylmä tänään.

Onko xisor paketti jo tulossa
    Nyt olivat eilen illalla vihdoin laittaneet Bike Discountista mailia, jossa oli tuon kuljetuksen seurantalinkki. Sen mukaan tavarat on saapuneet maanantaina Helsinkiin, joten saattaapi olla jo tänään täällä Toijalassa.

Mulla varmaan jää tän päivän lenkki väliin. Kävin eilen kruisailemassa tunnin verran ja pyörä ei liikkunut mihinkään => reidet ei ole oikein toipuneet siitä sunnuntain operaatiosta.

Mutta pistän Atze sulle viestiä sitten kun kamat on hallussa....

Muakin kyllä kiinnostaisi tuo Lempäälä-Tre-Lempäälä kierros jos tosiaan saadaan vielä osaavaa opasta znoodin muodossa messiin.

Atze, mun pitäis ehtiä siihen klo18:00 starttiin, laitan viestiä jos menee pahasti yli.

znood / ikuhaka kiitos etukäteen, olisiko esim. sunnuntai 25.10 mahdollinen tuohon Lempäälän suunnan ajeluun? suunnitellaan ajankohtaa...

Onko Pyörä jo ajo kunnossa
    Ohan se. Mies ei ole.

There can be only one.

Käytiinpäs taas kurvaamassa. Viimeksi miehestä loppu akku, tällä kertaa puhelimesta. Kiva lenkki pääosin hiekkatietä, Kiitos atze imuavusta.

http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1700770

Ja haaa, aika mukava käyrä saatiin tuonne sportstracker Ajeltiin mukavia 48kilsa ja aika oli munakellon mukaan tasan kaksi tunti. Vasta tuuli oli osittain aika kova mutta selvitiin hienosti .

Ohan se. Mies ei ole.
    No ei se mitä tulet mukaan ja sitten katsotaan, h.-kankee sano niin hienosti lähdössä ei jaeta numerolappuja vaan hitain määrää tahdin. Metsään ei ketään jätetä yksin

[QUOTE=Ikuhaka;1256324]Meikäläinen on vetänyt tuon vuodenvaihteen jälkeisen "Lempäälänkierron" lenkin. Tuossa linkki edellisvuoden reittiin http://asko7.softavenue.fi/kuvagalle...ID=1654#K13077

Tämä kuulosta aika kiva, KIITOS reittista ja kiitos tarjouksesta.
    H.-kankee heitti jo aika sopivan ajankohta, minun mielestäni, katsotaan vähän lähempänä lisää ja tarkennetaan vielä
    Atze09 muokkasi tätä : 15.10.2009 at 20.00

Muutos .....

..... vielä Pälkäneen-harjun reissu. Lähtö klo 10.10 suunta sinne kangasala- vehoniemi ja takaisin. Rento meininki
    Linkki lähtöpaikasta olis semmoinen .....
    http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=l%C3%A4ht%C3%B6+klo+12.30&y =6803677&x=2514254〈=FI

Pälkäne - Syrjänharjuntie, kääntyy oikealle nuijantalon jälkeen siellä löytyy iso parkkipaikka autolle.
    tässä vielä linkki lisää
    http://www.nuijantalo.fi/kartta.html

Tervetuloa kaikki mukaan

Kankee äijä osallistuu sunnuntain lenkille, mites Xizor ja Tom oletteko tulossa? Jotain kimppakyytejä kannattas varmaan suunnitella. Lähtö noin klo 9:00 sunnuntaiaamuna kohti meeting pointtia Pälkäneellä.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •