Hauskaa oli jälleen vaikka paluumatkalla tapahtuikin mekäläisen osalta täydellinen fyysinen tuhoutuminen. Kiitos Atzelle merisuolasta ja vedestä. Ilman niitä olisin varmaan jäänyt sinne jonnekin puskaan makoilemaan.
Tuo hake kyllä teki reitistä meikäläisen painoiselle sen verran raskaan, että osa romahduksesta menee sen piikkiin, mutta silti suurin osa johtuu paskasta kunnosta.
Mulla jää ensi viikonloppu reissun takia muuten kyllä väliin, mutta keskiviikkona pääsen mukaan.
No miten ratsastajoille tänään kuulu??? Onko tämän viikon ratsastustunnille keskiviikko ja mihin aika ???? Huomasin että lapset on syyslomalle ja lähtö vois vähän aikaista "" valolenkki" niin sanottu ...
" Wer später bremst bleibt länger schnell ""
Sateen yllättäessä ajamme sateella . . .
Lähden huomenna iltapäivälle varma vetämään jonkun palautuslenkki ehkä vaan maantielle viiala-vkl-toijala-viiala.
Keskiviikko olen kans lähdössä jos vaan porukka löytyy ???
Sateen yllättäessä ajamme sateella . . .
Xisor ja H.-kankee taita olla sormetkin kipeä kun ei kuulu mitä ???
Vitsi, vitsi ....
Aasiasta toisen onko huomenna kuka lähdössä on suurin kysymys tähän aika päivästä ???? Olen ainakin valmis lähtemään, lähtöaika ja paikka on minulle ihan sama ..![]()
Pumppasin 4bari renkaisiin ja kävin iltapäivälle lenkille (asfaltti rally) ja löysin aika kivan, nopean, helpon, mukavan reitin, ajoin 2 tunti ja sain mittariin 50 kilsa.
Viiala-Riitiälä-koskenkylä-kostiala-onkemäki-kehrontie-soiluntie(arajärvi eteläpuoli ohi) ja takaisin Viialan suuntaan, otin sitten pumppari mukaan kun oli duracelit vielä ihan hyvässä kunnossa.On varmasti cyclolle tosi hyvä ajettava, tiet oli jopa ihan valkoiseksi jäätynyt. Tämä reitti vois vielä laajentaa tuonne Kylmäkoskeen päin!!!!!
Huomenna klo 18.00 on ihan ok, laita mulle viesti miten olet liikkellä.
Kauhean pitkää ei kannata kuitenkaan vetää koska ilman kenkäsuojia oli aika kylmä tänään.
Onko xisor paketti jo tulossa![]()
Atze09 muokkasi tätä : 13.10.2009 at 22.10
alkaakos atze lämmitellä teitä lempäään lenkille vai pitikö tänne vaan muutenvaan epätietoisuudessa ilmoittaa että voisin joskus epämääräisenä ajankohtana opastaa lempäälä-tampere väliä
Vanha mutta lihava.
Kiitos znood että löysit tänne.
On varma helpompi keskustele asia tällä että kaikki (akaalaiset) näkee etenemistä.
Kaikki alkoi ......kysymyksin ...
Löytykö Kannunojien reittikirjassa joku Lempäälä- Tampere reitti??? Olemme tosi kiitollinen lisää vinkeistäja jos löytyy voiteko vastata meidän Akaalaisten ketju. Kiitos etukäteen Atze
Ja nyt se on meistä kiinni koska me lähdemme, alussa on sovittu et ei tulevana viikonloppuna![]()
Meikäläinen on vetänyt tuon vuodenvaihteen jälkeisen "Lempäälänkierron" lenkin. Tuossa linkki edellisvuoden reittiin http://asko7.softavenue.fi/kuvagalle...ID=1654#K13077
Asun Lempäälän eteläpäässä, joten voin tuppautua joskus mukaan teidän lenkille. Ehkä kuitenkin jonain viikonloppuna.
Lempäälästä (Hääkiven läheltä) lähtee aika mukava reitti itään 3-tietä kohti/asti (osin Birkitanpolkua). 3-tien jälkeen polku muuttuu hankalaksi ja olenkin kulkenut Tervajärven mettäteiden kautta Vähäkausjärventielle, siis sille metsäautotielle, josta pääsee purupolkua Hervantaan tai Rutajärven kautta Valkeakoskelle.
Läntinen reitti Tampereen suuntaan lähtee Hakkarista, mutta on myöskin sellainen, ettei kannata seurata Birkitan polkua kuin osittain. Ts. opastusta vaatii, jotta löytää mukavimmat polut.
Uusimman keksinnön tein viikonloppuna, kun löysin oikaisureitin Saarikonmäestä Paarenmaan polulle, jolloin ei tarvitse Nurmella ajella välttämättä pikitietä ollenkaan.
Viialan ja Toijalan välissä olevat polut olen ajellut aina joskus läpi. Olen kulkenut Lempäälästä tai paremminkin Riitiäläntien alusta polkua/mettätietä Viialaan, jolloin ei tule kovin paljon pikitie siirtymää tuolle välille. Arajärven leirikeskuksella olen myös joskus käynyt "kääntymässä" polkuja pitkin.
Nyt olivat eilen illalla vihdoin laittaneet Bike Discountista mailia, jossa oli tuon kuljetuksen seurantalinkki. Sen mukaan tavarat on saapuneet maanantaina Helsinkiin, joten saattaapi olla jo tänään täällä Toijalassa.
Mulla varmaan jää tän päivän lenkki väliin. Kävin eilen kruisailemassa tunnin verran ja pyörä ei liikkunut mihinkään => reidet ei ole oikein toipuneet siitä sunnuntain operaatiosta.
Mutta pistän Atze sulle viestiä sitten kun kamat on hallussa....
Muakin kyllä kiinnostaisi tuo Lempäälä-Tre-Lempäälä kierros jos tosiaan saadaan vielä osaavaa opasta znoodin muodossa messiin.![]()
Atze, mun pitäis ehtiä siihen klo18:00 starttiin, laitan viestiä jos menee pahasti yli.
znood / ikuhaka kiitos etukäteen, olisiko esim. sunnuntai 25.10 mahdollinen tuohon Lempäälän suunnan ajeluun? suunnitellaan ajankohtaa...
Käytiinpäs taas kurvaamassa. Viimeksi miehestä loppu akku, tällä kertaa puhelimesta. Kiva lenkki pääosin hiekkatietä, Kiitos atze imuavusta.
http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1700770
Ja haaa, aika mukava käyrä saatiin tuonne sportstrackerAjeltiin mukavia 48kilsa ja aika oli munakellon mukaan tasan kaksi tunti. Vasta tuuli oli osittain aika kova mutta selvitiin hienosti
.
[QUOTE=Ikuhaka;1256324]Meikäläinen on vetänyt tuon vuodenvaihteen jälkeisen "Lempäälänkierron" lenkin. Tuossa linkki edellisvuoden reittiin http://asko7.softavenue.fi/kuvagalle...ID=1654#K13077
Tämä kuulosta aika kiva, KIITOS reittista ja kiitos tarjouksesta.
H.-kankee heitti jo aika sopivan ajankohta, minun mielestäni, katsotaan vähän lähempänä lisää ja tarkennetaan vielä![]()
Atze09 muokkasi tätä : 15.10.2009 at 20.00
..... vielä Pälkäneen-harjun reissu. Lähtö klo 10.10 suunta sinne kangasala- vehoniemi ja takaisin. Rento meininki
Linkki lähtöpaikasta olis semmoinen .....
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=l%C3%A4ht%C3%B6+klo+12.30&y =6803677&x=2514254〈=FI
Pälkäne - Syrjänharjuntie, kääntyy oikealle nuijantalon jälkeen siellä löytyy iso parkkipaikka autolle.
tässä vielä linkki lisää
http://www.nuijantalo.fi/kartta.html
Tervetuloa kaikki mukaan
Kankee äijä osallistuu sunnuntain lenkille, mites Xizor ja Tom oletteko tulossa? Jotain kimppakyytejä kannattas varmaan suunnitella. Lähtö noin klo 9:00 sunnuntaiaamuna kohti meeting pointtia Pälkäneellä.
Kirjanmerkit