GiantFillariHephaElectrobike
Näyttää tulokset 1 - 30 / 2892

Aihe: Nurmijärven Rajamäki

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti

Läyliäinen a-go-go

Tässä on syksyn mittaan ollut pientä puhetta täsmäiskusta Läyliäisiin, missä anopillani on mökki (tai siis kaksi pientä samalla tontilla) ja savusauna. Tuonne olisi tarkoitus mennä 17.10. aamusta ja päivällä ajella paikallisia polkuja, jonka jälkeen sitten pääsee lämmittelemään ja tahrimaan itseään savusaunaan.

Tilat ovat rajalliset, joten mukaan mahtuu lisäkseni 5-6 ukkoa. Enempää ei kerralla saa saunaan tungettua. Yhtä mökkiäkin saadaan lämpimäksi, jos ulkona on liian paha ilma istua tulilla. Grilli on pääasiallinen ruoanlaittoväline ja ehkä hellakin on käytössä, riippuu vähän mikä mökki siellä lämmitetään.

Luvassa on pyöräilyä ja jotakin puhetta oli mennä ainakin katsomaan Räyskälässä olevaan cc-tapahtumaakin iltapäivällä. Jäsen kmw voisi varmaan valottaa tarkemmin missä ajellaan. Minä en tuolla tunne noita reittejä ollenkaan, vaikka mökillä olen kyllä käynytkin.

Aamulla/aamupäivällä siirrytään tuonne ja sitten katsotaan miten muu päivä sujuu.

Ilmoittautuneita ovat tähän mennessä kmw ja A.M.®.

Minulle voi ilmoittautua halukkaaksi liittymään joukkoon, niin sovitaan sitten tarkemmin tarvittavat kyyditykset ja ajo-ohjeet.

Ugh. Olen puhunut.
    lansive muokkasi tätä : 13.10.2009 at 09.53
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •