Sunnuntaina aamulenkki voisi onnistua.
Sunnuntaina aamulenkki voisi onnistua.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Sitäkö on tontut jo kurkkinut ikkunoista, vaikka jouluun on aikaa vielä monta kuukautta?Joo, pari tuntia käytiin kokeilemassa, mutta oli aikarajoitus ja huonot eväät, niin ei voitu kiertää Sääksiä. Röykän sairaalalle mentiin polkuja ja sitten vähän tietä ja polkuja takaisin, ehkä joku 17 kilsaa tuli kokonaisuudessaan.
Huomenna ei aamulenkki onnistu, mutta iltapäivällä olisi 14-16 välillä osapuilleen pari tuntia aikaa. Jos innostusta riittää, niin mukaan saa tulla. Itse olen sinkulalla edelleen liikkeellä kun tuota ennen on lasten kuljetusta ja täpärissä ei ole kiinnityspalikkaa (eikä kiekkojakaan tällä hetkellä).
Saa vaikka soittaa tai jotain. En tiedä kerkiänkö foorumille aamulla, mutta yritän kumminkin.
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Aattelin aamusta käydä kevyesti ajelemassa, vaihteellisena. Aikataulu on auki, paitti että kotona täytyy olla viim 13.00. Mun ähtöruutu on Röykän uimarannan P-paikka. Onkos joku muukin lähdössä?
Anatole France
Koukkaan varmaan apteekin nurkalta, joten siihen voi tulla norkoilemaan jos haluaa tulla mukaan hidastelemaan. Lähden noin klo 14 ajelemaan lasten kanssa kylälle (vien ne anopille). Kellonaikaan voi suhtautua kuten yleensäkin aikatauluihin lasten kanssa. Sitten olisi paruntia aikaa pyöriä jossakin (Herusiin päin tai muuten vaan tasaista - sikäli kun täällä mitään mäkiä missään on).
En jaksanut sitten varsinaisesti mennä maastoon, mutta ajattelin kolistella hiekkatietä jonkun aikaa. Kaikki menikin ihan hyvin, kunnes piti ajatella takaisin paluuta jolloin erehdyin vähän suunnassa, ja päädyin lopulta Valkealammille, vaikka sinne ei kyllä ollut tarkoitus mennä. Garminin ruudulta ei oikein saa suunnistettua, kun kartta ei vaan toimi mitenkään yleissilmäyskarttana, vaan siinä näkyy kaikki epäoleellinen. Onneksi joku paikallinen tuli autolla ja pystyin kysymään missä on lähin iso tie. Siinä sitten ajelin Suopellontietä Herusten suuntaan, kun piti olla viideltä hakemassa jälkikasvua anopilta.
Nyt tuli tarkastettua sitten oikeasta kartasta missä sitä tuli ajettua harhaan, ja eihän siitä missä kysyin tietä ollut kuin pari kilsaa siihen kohtaa missä käännyin väärin, enkä sitten päässytkään Kalkkivuorentielle, niinkuin oli tarkoitus.
Aivan helmiä hiekkatietä tuolla oli. Pitää joskus toistekin mennä sinne vetämään rauhallista pk-lenkkiä, mutta sitten kyllä perinteisen kartan kanssa.![]()
Tässä on syksyn mittaan ollut pientä puhetta täsmäiskusta Läyliäisiin, missä anopillani on mökki (tai siis kaksi pientä samalla tontilla) ja savusauna. Tuonne olisi tarkoitus mennä 17.10. aamusta ja päivällä ajella paikallisia polkuja, jonka jälkeen sitten pääsee lämmittelemään ja tahrimaan itseään savusaunaan.
Tilat ovat rajalliset, joten mukaan mahtuu lisäkseni 5-6 ukkoa. Enempää ei kerralla saa saunaan tungettua. Yhtä mökkiäkin saadaan lämpimäksi, jos ulkona on liian paha ilma istua tulilla. Grilli on pääasiallinen ruoanlaittoväline ja ehkä hellakin on käytössä, riippuu vähän mikä mökki siellä lämmitetään.
Luvassa on pyöräilyä ja jotakin puhetta oli mennä ainakin katsomaan Räyskälässä olevaan cc-tapahtumaakin iltapäivällä. Jäsen kmw voisi varmaan valottaa tarkemmin missä ajellaan. Minä en tuolla tunne noita reittejä ollenkaan, vaikka mökillä olen kyllä käynytkin.
Aamulla/aamupäivällä siirrytään tuonne ja sitten katsotaan miten muu päivä sujuu.
Ilmoittautuneita ovat tähän mennessä kmw ja A.M.®.
Minulle voi ilmoittautua halukkaaksi liittymään joukkoon, niin sovitaan sitten tarkemmin tarvittavat kyyditykset ja ajo-ohjeet.
Ugh. Olen puhunut.
lansive muokkasi tätä : 13.10.2009 at 09.53
JeeshTiedossa on kaikenlaista kiemurtelua Luutaharju-Räyskälä akselilla mottona täysii, mutta kuiteskin hitaanlaisesti.
AM:lle tuli harmillisesti estehää jää paljosta paitsi.
Lähteekö p-olkisin syklokrossareille jänikseksi?Kisa ei ole mikään marathooni, kesto 60min.
Anatole France
Tää arpoo ja jahkailee, kunnes on jo liian myöhäistä.ö
Mitäs täällä juonitaan....
Lauantai hmmm, ristiäiset viikonloppuna mutta en muista päivää, pitää selvittää...
Mikäs toi crossi juttu oli? Löytyykö siitä jotain tarkempaa tietoa jostain?
Ei musta kyllä mikskää jänikseksi ole nyt.
Milläs pyörillä olitte menossa eli onko takoitus ajella teillä vai poluilla?
www.hypy.fi
Ihan maastossa oli tarkoitus ajella, joten joustohärvelillä mennään. Pitäisi vaan keksiä mitkä renkaat siihen pistää. Maasto tuolla ei vissiin ole kauhean mutaista tai kallioista?
Facebookissa on joku cc-porukka.
Voi.. tää olis ollu varmaan hieno keikka, joku vaan on keksinyt muuta.
Mutaa ja kallioita ei pahemmin ole. Kangasmettässä hyväpohjaista polkua, Hirvenharjulla vällillä vähän kivikkoisempaa http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...514935&lang=FI Tiesiirtymiä tulee jonniin verran. Ehkä anopin mökki ei ole paras lähtöruutu, mutta pähkäilemme asian valmiiksi ennen lauantaita.
kmw muokkasi tätä : 13.10.2009 at 23.06 Syy: kirotusvihre
Anatole France
Oletteko muuten huomenna tekemässä valopäälenkkiä?
Pyörä on mukana töissä ja täältä mennään työpäivän jälkeen rymyämään Espoon keskuspuistoon. Ei siis tule valopäälenkkiä Rajamäellä ainakaan meikäläisen vetämänä.
Se on stop pööräily vähäksi aikaa. Alavatsassa hyvin lieviä tuntemuksia ja itsehoitona määrään ajotaukoa ja saunomista etc. Viime talvi säikäytti silleesti etten ala leikitelemään. Paskempi juttu, mutta näillä mennään. Vikistä voisi v*tusti, mutten viitti.
Ennakona tulevasta ilmottaudun Läyliäinen a-go-go (Sehän on jo muodustunut perinteeksi) 2010 sessioon. Jos Jos vielä on niin lämmintä että lyhkäsillä lahkeilla ja hihoilla mennään (snorkkeli + lasit repussa
)niin pidot vaan paranee.
Ajelkaa varovasti missä menettekin kun nuo lehdet tuo lisäjännitystä poluille. Eilen laskettelin Röykän uimarannan jälkeen kohti sairaalaa ja laskussa alas ojalle oli kivikko hävinnyt, väylä oli erittäin photogenique, tasainen ja värikäs. Suojelusenkelini oli kuitenkin valppaana ja hoiteli oho-tilanteet taitavasti, suuri kiitos hänelle.
kmw muokkasi tätä : 14.10.2009 at 13.04
Anatole France
Sen verran on tota räkätautia päällä, että jää ajelut tältä viikolta väliin.
“There are very few personal problems that cannot be solved through a suitable application of high explosives”
-Ameriikkalainen elämänviisaus-
Aijai. Ei tosiaan kannata pelleillä. Äkkiähän siitä äityy taas kunnon kierre ja sitten on taas pidettävä turkiskalsareita jussiin asti.
Turkiksista puheenollen minulla on ne Sportfire-housut palautuneet sovituskierrokselta. Eivät menneet kaupaksi.
Varmasti tästä tulee perinne, tosin ajankohtaa voidaan harkita kun ei sen pakko ole olla näin myöhään syksyllä.
Ikävä kyllä paikalliset polut ovat minulle tuntemattomia, joten koko tapahtuma on vähän vaakalaudalla. Kaikki vihjeet siitä missä tuolla hyvät polut majailevat otetaan ilolla vastaan.
Kun nyt sitten alkoi osallistujamäärä pahasti kutistumaan, niin en taida yksin tuonne lähteä. Siirretään siis sovinnolla tapahtuma vuoden 2010 kesään, niin sitten voi nokipojat paleltumatta istua saunan terassilla.
Jos vaikka lauantaina yrittäisi mennä hyvinkääläisten mukaan johonkin metsään ajelemaan.
Ei mulla mitään ehdotusta sinänsä. Joskus muistan lukeneeni, että oli jotakin vakioaikojakin viikonloppuisin, mutta en nyt tähän hätään löytänyt mistään tietoa. Yleensä sunnuntai sopii minulle paremmin, mutta järjestelykysymyksiähän nuo ovat. Säätila taitaa olla aika vakio koko viikonlopun, joten sen suhteen ei ole mitään väliä.
Joo HyPy:llä on vakioaikojakin, mutta tohon viikonlopun sessioon - muistaakseni klo 10.00, lähtö Torikadun liikuntakeskus - on tavallisesti ollut huono osanotto? Yleensä varmistukset on tehty palstalla tai soittamalla, ellei halua pyöräillä yksin. Enpä muuten minäkään löytänyt Hypyn sivuilta ko. "vakioaikaa".
Laitan sulle privana yhteystietoni. niin katotaan sopiikos aikataulut. Jos mätchää, niin pannaan tiedot tälle palstalle, jos jotakuta muuta kiinnostaa tulla mukaan.
Hypyn sivut ovat työn alla:
SEURAN INTERNET SIVUJEN PÄIVITYS ALKANUT!!!
Muokkaamme seuran sivujen ulkoasua, joten olemme piilottaneet tiedot.
Pahoittelemme vajaita ja sekavia sivuja.
edit: yhteislenkkien ajoista ei mitään tietoa
www.hypy.fi
Alustavasti sovittiin, että mennään sunnuntaina klo 10. Lähtö Torikadun liikuntakeskukselta, jos ei muuta ilmene. Minulla ei ole erityistä aikarajaa ja kotiinpaluuaikaa, joten 2-3-4 tuntia ajellaan. Metsään kyllä mahtuu, joten mukaan saa tulla. Mitään XC-kisavauhtia ei kannata odottaa kun minä olen mukana, vaikka tänä vuonna olenkin jo nopeampi kuin viime vuonna.![]()
Käykääs kokelemassa Märkiön p-rantapolkua. Kävin näyttämässä Fiskarsia sille kaatuneelle koivulle. Saattapi projekti vielä jatkua. Mulla ei ollut filoa mukana, mutta kertokaa ajaako siitä yli.
Anatole France
kävin testaa ja täytyy sille vielä sahaa näyttää. Kokeilin molempiin suuntiin ja kun ajoin kioskin suntaa ni oli pienestä kiinni ettei tullu uimareissu. Kioskin suuntaa ajaessa sit pääsee jo nyt jos käyttää sitä kantoa hyppyrinä ja on kunnon vauhti. on vaa se lampi niin pirun lähellä.
www.hypy.fi
Kirjanmerkit