GiantElectrobikeHephaFillari
Sivu 37 / 217 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27 35 36 37 38 39 47 87 137 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.081 - 1.110 / 6507

Aihe: Tahko lähestyy...Oletko valmis.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TURISTI Katso viesti
    Pelottaa.
    Sitten, kun pelko muuttuu kauhuksi, kolmelle kierrokselle valmistautuminen alkaa olla kohdallaan.

Harmin paikka, ettei ajoporo pääse tänä kesänä retkelle mukaan.

Eepo Guest
    "eepolle ja muille 240n ajajille"...
    Minähän en siis ole ajamassa mitään matkaa. Paitsi kenties yöllä salaa yhden kierroksen, jos joku hullu lähtee sitä 240 km jyystämään. Ihan seuraksi, valokuvaajaksi, pullokuskiksi tai epäviralliseksi valvojaksi, ettei kenenkään tarvitse yksinään lähteä yöllä liikenteeseen.

Mä olen aina hidas ja huonokuntoinen, joten yli 7 tuntia taitaa mennä. Mutta aina olen valmis!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fob Katso viesti
    Mä olen aina hidas ja huonokuntoinen, joten yli 7 tuntia taitaa mennä. Mutta aina olen valmis!
    Jopas oletkin heikkokuntoinen kun meinaat noinkin kauan reitillä viihtyä!
    Kukaan joka vihaa pyöräilijöitä ei voi olla läpeensä paha!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gekko Katso viesti
    Mä voin antaa peesiapua...Siihen asti kun karkaat.
    Mä luulen, että me nähdään tänä vuonna ainoastaan lähtöviivalla. Ei taida musta olla sun peesiin. Luultavasti orkesterikin on jo lopettanut soittamisen ennen kuin pääsen maaliin
    www.kaupinkanuunat.net

Jopas oletkin heikkokuntoinen kun meinaat noinkin kauan reitillä viihtyä!
    Tuossa on historiaa Tahkon keikoiltani: 6:27, 6:13, 6:55, 6:44, 7:36, 5:53, 5:36, 5:52. Vaikka ajat ovatkin paranemaan päin, selityksenä ei ole parantunut kuntoni. Nopeutuneet reitit tekevät tehtävänsä minunkin kohdallani.

Selitystä tuohon seitsemän tunnin ylitykseen: nautiskelin, korjailin puolenkymmentä pyörää ja otin joitakin kymmeniä valokuvia.

Jos on sopivan viileää ja sateetonta, otan kameran mukaan ja tietenkin grillimakkaraa. Sitten voi viimeisessä huoltopisteessä paistella matkaeväät. Sijoitukseksi veikkaan tänä vuonna 772 aikaisempien vuosien tuloskehityksen mukaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eepo Katso viesti
    "eepolle ja muille 240n ajajille"...
    Minähän en siis ole ajamassa mitään matkaa. Paitsi kenties yöllä salaa yhden kierroksen, jos joku hullu lähtee sitä 240 km jyystämään. Ihan seuraksi, valokuvaajaksi, pullokuskiksi tai epäviralliseksi valvojaksi, ettei kenenkään tarvitse yksinään lähteä yöllä liikenteeseen.
    Kiitos vaan, kyllähän tuon ensimmäinen kierros on mukava ajella ryhmässä, ellei sitten joku halua keulia karkuun Eiköhän siellä ole taas porukkaa Piazzan terassilla lähtövalmiina! Akille avautui juuri vauhdinpitäjänpaikka, jos Eepo toimii kuvaajana, valvojana

Duoda...Taitaa nyt mennä överiksi jo tuo matkan lisäysrumba.
    Kohtahan noi määrätyt kaverit kiertää nonstoppina ympäri vuoden tuota reittiä.

Ei muuten, mutta mun mielestä alkaa mennä hohto pian koko tapahtumasta kun 120km menevänä saa jo tuntea olevansa joku puolimatkan ajaja. Kyllähän nuo arot ajajien välille saa tuollakin matkalla selville.
    No minähän olen vain kateellinen. (onkohan muita yhtä kateellisia?)
    On. Olen kyllä aivan samaa mieltä, että johonkin voitaisiin vedellä pikkuhiljaa rajoja sen suhteen, mitä matkoja ajetaan. Tietäisi edes tammikuussa, mille matkalle ilmottautuu, kun sarjoja ja matkoja ei tulisi voorumilla kevään mittaan lisää.

Ensi vuonna kesälomat vetämään, juhannuksena jo paikalle ja Tahko 24/7? Ei tarvitsisi edes maksaa osallistumismaksuakaan, kun voisi lopettaa ajamisen lauantaiaamuna yhdeksältä? Eikä jättää anomuksia "vain" kolmen kierroksen ajoa varten...

Tähän asiaan olisi tietysti hauska kuulla järjestävänkin tahon mielipide.

Eepo Guest
    No, selvä homma. Mihin aikaan on lähtö? Jos 180 km kuskit lähtee klo 5.00, niin olisiko klo 1.00 sopiva?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti I.S Katso viesti
    Akille avautui juuri vauhdinpitäjänpaikka, jos Eepo toimii kuvaajana, valvojana
    Kiitos, mutta ei kiitos. Saan itseni kokonaisvaltaiseen niittiin jo kolmella kierroksella, vaikka yrittäisin ajaa sen kuinka varovasti ja kevyesti tahansa. Ihan rehellisesti sanottuna en usko, että selviäisin maaliin neljältä kierrokselta. Te ultraihmiset ootte ihan oma lajinne...

Tuossa on historiaa Tahkon keikoiltani: 6:27, 6:13, 6:55, 6:44, 7:36, 5:53, 5:36, 5:52. Vaikka ajat ovatkin paranemaan päin, selityksenä ei ole parantunut kuntoni. Nopeutuneet reitit tekevät tehtävänsä minunkin kohdallani.

Selitystä tuohon seitsemän tunnin ylitykseen: nautiskelin, korjailin puolenkymmentä pyörää ja otin joitakin kymmeniä valokuvia.

Jos on sopivan viileää ja sateetonta, otan kameran mukaan ja tietenkin grillimakkaraa. Sitten voi viimeisessä huoltopisteessä paistella matkaeväät. Sijoitukseksi veikkaan tänä vuonna 772 aikaisempien vuosien tuloskehityksen mukaan.
    Mä luulin että puhuit 120km ajasta tuolla seittemän tunnin ylityksellä...
    Kukaan joka vihaa pyöräilijöitä ei voi olla läpeensä paha!

Mä luulin että puhuit 120km ajasta tuolla seittemän tunnin ylityksellä...
    Kiitos luottamuksesta minun suorituskykyyni! Lähes kaikkea osaan, melkein mihin tahansa pystyn. MUTTA: Tahkon 120 on vain liikaa tälle keholle tässä elämässä. Olen löytänyt rajani.

valmisko tahkoon

tahkon kivikoista ja (heikkokylkisistä) race kingeistäkään välittämästä, oon valmis 60 matkalle...tavoite alittaa 4h.. sit kun menee 60 alle 3,5h niin sitä seuraavalle kesälle 120 sarjaan mukaan!? eiks se näin vois mennä? lähinnä niinku että pääsis ylipäätään maaliin sen 120...

tahko 24/7...ihan mistä kukin tykkää

Kiitos luottamuksesta minun suorituskykyyni! Lähes kaikkea osaan, melkein mihin tahansa pystyn. MUTTA: Tahkon 120 on vain liikaa tälle keholle tässä elämässä. Olen löytänyt rajani.
    Fob osaakin nauttia tapahtumasta ja kerkeää näkemään kaikenlaista matkanvarrella, toisin kuin minä joka viimevuonna maaliin päästyään uhosi ajaa tänä vuonna nautiskellen 60km.

Toisin vaan taas taitaa käydä, no nautiskelen sitten maalissa. Tänä vuonna kerkiää fiilistelemään maalialueella. Hyvä etteivät viime vuonna jo purkaneet maalia kun tulin 14h.55min vietettyäni metsästä.
    Jos ei pysy muiden mukana niin ainahan voi polkea hitaammin

Ak1 Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aki Korpela Katso viesti
    Te ultraihmiset ootte ihan oma lajinne...
    Kas kun ne ei sitten pitäydy omissa kilpailuissaan...
    Yhdyn kyllä sen enempää kantaa ottamatta Gegon ja Kiovan Dynamon mietteisiin..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eepo Katso viesti
    No, selvä homma. Mihin aikaan on lähtö? Jos 180 km kuskit lähtee klo 5.00, niin olisiko klo 1.00 sopiva?
    Mun puolesta 1.00 kuulostaisi sopivalta...

Onkos muuten Eepo lähdössä matkaan sinkulalla, vaiko jollain vaihde-rimpulalla? Lupaan lähteä matkaan sinkulalla, jos Eepokin...

Ihan yksin en viitsine lähteä sitkuttamaan. Ois hauska nähdä mihin vauhtiin lenksun pystyy sinkulalla paahtamaan!
    .....0..........
    .._/<,........
    ..(*)(*).....

Saako kalustoa vaihtaa eri kierroksille? Jopoa, Ainoa, Jääkäriä yms. samanapäivänä samalla kuskilla.
    Mikä ei tapa se vahvistaa, mikä ei satu se ei vahvista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KariV Katso viesti
    Mun puolesta 1.00 kuulostaisi sopivalta...

Onkos muuten Eepo lähdössä matkaan sinkulalla, vaiko jollain vaihde-rimpulalla? Lupaan lähteä matkaan sinkulalla, jos Eepokin...

Ihan yksin en viitsine lähteä sitkuttamaan. Ois hauska nähdä mihin vauhtiin lenksun pystyy sinkulalla paahtamaan!
    Alunperin oli puhetta, että lähtö olisi klo 0:00. Jos lähtö on klo 1:00, ei saa tulla pahoja teknisiä ongelmia. Ettei vaan myöhästy oikeasta startista

Eepo Guest
    Päättäkää vain te monelta lähtö on sille sakkokierrokselle. Tietysti olisi teidän 240 km hullujen kannalta paras osua tasan viideksi takaisin kierroksen loppuun, ettei tule odotteluja. Minä ajelen vaihderimpulalla, koska vaihteellisella on oman kokemuksen mukaan helpompi ajaa kavereiden kanssa samaa vauhtia kuin sinkulalla. Otan myös jonkun pienen EA paketin mukaan, jos joku hämärässä konttaa. Järjestäjiähän ei ilmeisestikään ole keskellä yötä metsässä pönöttämässä.
    Suosittelen lamppua, metsässä on hämärää.

Ainakin nyt on niin hämärää, että kunnon valot tarvitaan...ketkä lähtee ajamaan sakkolenkin, fanny?
    High Fidelity

ajoporo Guest
    Duoda...Taitaa nyt mennä överiksi jo tuo matkan lisäysrumba.
    Kohtahan noi määrätyt kaverit kiertää nonstoppina ympäri vuoden tuota reittiä.

Ei muuten, mutta mun mielestä alkaa mennä hohto pian koko tapahtumasta kun 120km menevänä saa jo tuntea olevansa joku puolimatkan ajaja. Kyllähän nuo arot ajajien välille saa tuollakin matkalla selville.
    No minähän olen vain kateellinen. (onkohan muita yhtä kateellisia?)
    Give it a change..eli jos vaikka joskus lähtisit messiin niin huomaisit että tuo "arojen selville saaminen ajajien välillä" on aika sivuseikka koko palettia ajatellen. muut motiivit ovat paljon antoisampia. esim 240llä pelkkä uteliaisuus.

Siis tästähän on todella lyhyt matka siihen että Tahkolla on tarjolla myös 24h kisa/tapahtuma tämän normaalin ohjelman lisäksi. Reitti on nyt tietysti hieman pitkähkö 24h tapahtumaan, mutta ainahan voisi tehdä jonkin lyhyemmänkin variaation...On suorastaan ihme jos järjestäjät eivät olisi jo tätä vaihtoehtoa alustavasti suunnitelleet. Puitteiden ja ihmismäärän osaltahan tuo ei olisi ollenkaan mahdoton ajatus, suurin osa väestähän tulee muutenkin paikalle jo perjantaina...eli katsojiakin olisi tarjolla. Tähän kun yhdistetään vielä DH-cupin kisa ja vaikka vielä jotain trialia, hieman maahantuojia/kauppiaita telttoineen niin tässähän meillä olisi Gardajärven festarit...
    https://www.instagram.com/xtranza/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ak1 Katso viesti
    Kas kun ne ei sitten pitäydy omissa kilpailuissaan...
    Yhdyn kyllä sen enempää kantaa ottamatta Gegon ja Kiovan Dynamon mietteisiin..
    Kaikilla on toki oikeus mielipiteeseen, mutta eikös tää lipsahda nyt hiukan turhan hernehtimisen puolelle... Mun mielestä Tahko on vuosien varrella ansainnut paikkansa Suomen suurimpana ja hienoimpana maastopyöräilyjuhlana. Ja vaikka Tahkolla otetaankin aikaa ja ajetaan kilpaa, se on silti ennenkaikkea tapahtuma, ei kilpailu.

Tämän takia kaikki kaksneloset ja deehoot on mun mielestä tervetulleita juttuja Tahkollekin, vaikken ikinä kykenekään itse kumpaankaan noista osallistumaan. Lyhyesti sanottuna oon siis jotakuinkin samoilla linjoilla Antin kanssa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannibaali Katso viesti
    Ainakin nyt on niin hämärää, että kunnon valot tarvitaan...ketkä lähtee ajamaan sakkolenkin, fanny?
    Ok eli akkuja lataamaan, että valoa riittää. Kerätäänkö tähän jonkinlaista sakkolenkkilistaa? Minut voi lisätä lähtölistaan.

ajoporo Guest
    Quote:
    Originally Posted by hannibaali

Ok eli akkuja lataamaan, että valoa riittää. Kerätäänkö tähän jonkinlaista sakkolenkkilistaa? Minut voi lisätä lähtölistaan. __________________
    http://www.matakivi.net

fanny lähtee jos aki lähtee. Aki, ole nyt ritari.

Aki, näytä meille miten se kevyt scott liikkuu aamuhämärässä
    High Fidelity

edittii:
    Aaargh nyt mulla ei sitten olekaan sitkutuskaveria, jos ajoporo-ressukalla on sorkka pipi(oluen huuruinen puhallus pipiä sorkkaa kohden...).
    Mutta ainaskin... mun nimen voipi lisäillä sinne extra-kierros listalle. Aki ja Fanny kaa mukaan!

Eepo sitten meinaa tyytyä yhteen pimeään kierrokseen...

Jah.. En nyt oikeen ymmärrä miksi Ak1, Gekko ja muut ovat pidempää matkaa vastaan. Itse otan Tahkon ihan vain tapahtumana, jonne lähdetään pitämään hauskaa. Pidempi matka tekee touhusta hiukka eri tavalla haastavempaa, kuin kelloa vastaan vääntö. Jos joku haluaa verrata, kuinka kovaa useemman kierroksen matkaajat ajavat vrt. yhden kierroksen ajajat, niin kierrosajathan ovat esillä. Siitä vaan vertailemaan. Pitkällä matkalla on mielestäni jotenkin hauska kokea, kuinka krampeista yms. zippauksista voi toipua ja vielä polkea ihan reipastakin vauhtia niiden jälkeen. Neljällä kierroksella yö lenksukin tuo lisämaustetta!! Oikeaa pitkien matkojen maastoajoa on Suomessa tarjolla nopeasti mietittynä vain parissa tapahtumassa(Tahko, Kangasala 24h). Mahdollisuuksia polkea pidempää matkaa tapahtumassa tai kisassa, "oikeassa maastossa" on siis aika rajallisesti. Edes Virossa tai Ruotsissa ei käsittääkseen ole 24h tms. pitkiä kisoja "haastavassa maastossa".

Harmillista on, että lauantain alamäki-kisa jää monestakin syystä... Sen sijaan ylämäkivääntöön oisi tarkoitus. Saa tosin nähdä kuinka sinkula liikahtaa ylämäkeen enää neljän kierroksen jälkeen. Liikahtaako ollenkaan.

Jah Tahko MTB Festival näyttää kehittyvän tapahtumana tosi hienosti! Eipä muuta kun lisää pyöräilyn alalajeja esille ja festari-tunnelmaa!!!
    KariV muokkasi tätä : 19.06.2009 at 22.11
    .....0..........
    .._/<,........
    ..(*)(*).....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KariV Katso viesti
    Loistavaa, ajoporokin on saanut sorkat taasen ajokuntoon ja on lähdössä sinkuloimaan!! Nyt mulla on sinkula-kaveri ja munkin on pakko lähteä sitkuttelemaan...

Eepo sitten meinaa tyytyä yhteen pimeään kierrokseen...
    Tais olla I.S:n lainauksesta tuo "listaan lisäys"
    Mikä ei tapa se vahvistaa, mikä ei satu se ei vahvista.

Kariv, liikaa kuplivaa fooruminlukuun
    High Fidelity

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TimoT Katso viesti
    Tais olla I.S:n lainauksesta tuo "listaan lisäys"
    Heh joo Kari taitaa olla jossain laiturilla mokkulan kanssa Taisi mennä tämä kommentti vähän ohi aiheen

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •