Hyvä meininki täällä. Noista tangoista sen verran, että yksi hiilaritanko jäi käteen ylämäessä (onneksi siellä) oli Kleinin 90-grammainen. Syykin sitten selvisi: vaimo oli kaatanut fillarin sisällä ja jarrukahva teki viillon tankoon. Työmatkalla onneksi katkesi, eikä maastossa. Nyt on Eastonin kevyt riser. Todella jäykkä ja luotettavan oloinen, vaikka painoa on mahtavat n. 130g.
Ostin fillari-lehden torilta Token takapakan. Painaa 160g. Saako noita mistään ostaa? Velikin haluaisi sellaisen. Googlettamalla ei saa tulosta aikaiseksi.
Hyllystä löytyy Formulan B4SL-levyjarrut. Oli monta vuotta huolettomasti fillarissa. Nyt nykymallin XTR ja 180 milliset levyt niiden tilalla. Jarruteho ajoi keveyden edelle.
Kovin ristiriitaistahan tämä keventely tuntuu olevan. Toisaalta on valmis vaikka mihin keveyden kustannuksella, mutta joskus pelkkä ulkonäkö saa valitsemaan hiukan painavamman. Maalasin Intensen FRO rungon, kun silmä ei maalaamattomaan tottunut...
Furious Fred Evot odottavat asennusta UST-vanteille litkun kera. Onko kokemusta kellään? Kevään sepeleille ei ehkä uskalla vielä asentaa, mutta Tahkollekaan ei kai kannata niillä lähteä? Onhan ne kevyet kyllä :-)
Mika Hollström muokkasi tätä : 03.04.2009 at 23.50Syy: typo
Kirjanmerkit