Alla pari hieman toisistaan poikkeavaa mielipidettä ja omat mittaukset kytkennästä. Osaisitteko perustella omianne vielä tarkemmin?
Siitä kuitenkin olen melko vakuuttunut edelleen että toi 1,5ohm on auttamatta liian hepponen vastus tohon, vai olenko senkin laskenut / mitannut persiilleen? Johdot, kytkimet ja liittimet ei ole enään alkuperäiset ne vaihdoin hieman "parempiin"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mteebee Katso viesti
Itse en käyttäisi vastuksia, jo laskennallisestikin ajateltuna 2,2 ohmin vastuksella ja 12,8V jännitteellä ledille menisi n.0,77A eli täyttä tehoa ei olisi käytössä koskaan. Akun hiipuessa jännite putoaa alle 12V ja ledille menevä virta putoaa laskennallisesti alle 0,3A joka on jo varsin himmeätä verrattuna mitä se olisi jos käyttäisi driveria joka pitää virran tasaisesti 1A voimakkuudella. Mutta on se tietysti pari euroa halvempaa käyttää vastuksia..
Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rookie Katso viesti
Mittasin molemmat lamput jotka ovat siis 3,3ohm vastuksella kuristettuja, täydellä (samalla) akulla. Toisessa kulki 0,78A ja toisessa 0,65A virta joten en tiedä onko mittarissa vai laskukaavassa vikaa? Veikkaan että laskukaavassa, joka tukeekin sitä että driveri olisi parempi ratkaisu niin ei tarttis laskeskella epämääräisillä arvoilla, kun esim. ledien jännitteisiin vaikuttaa virta johon taas vaikuttaa lämpötila jne. Ja ilmeisesti ledien kohtelukin vaikuttaa asiaan, kun tuo toinen lamppu tosiaan on jossain vaiheessa saanut hiukka liikaa tavaraa, siitä johtunee tuo suurehko ero lamppujen välillä.

Rookie
Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hammer Katso viesti
Rookie, et saa nykyiseen mitään uutta tolla ohjaimella. Jos haluat HammerLabs Citylightiin jotain uutta niin kevennä akkua.

RC kaupasta 7.4v lipo akku ja laturi. Sitten siihen maxflex tasklediltä. Setuppi kevenee hiukan. Saat säädöt ja hyvin valitulla akulla paloaikakin lisääntyy. Mutta kallis järjestely verrattuna nykyiseen.

Sen vastuksen tehonhukka on niin pieni ettei oikein tahdo olla ohjainta jonka häviöt on pienempiä.
P.S. Hammer, oon sulle vielä velkaa toisen lampun starit, pitimet ja linssit. Paljonko laitetaan, et ole vielä hintaa kertonut vaikka olen muutaman kerran koittanut tiedustella ;-)

Rookie