Nyt aloin kuitenkin vielä katselemaan noita Konan Mahunaa ja Kahunaa... Niitä pääsisi lyhyellä Pori-Turku-reissulla koittamaan, ja aloin pitkäraajaisena epäilemään, että uskaltaako tuollaisen L-koon pyörän sokkona ostaa, vai käykö se pieneksi. Molemmasta Konasta löytyy kyllä aikaisemmista ketjuista juttua, mutta onko niissä kepeä ja rullaava xc-geo? Akseliväli on snadisti pidempi, muuten melko sama kuin Rapidessa. Vai mietinko liikaa? No totta Vitus.
EDIT: Ja mitä keveyteen tulee, Rapide on kai piirun alle 15kg, ja Konat 14kg luokkaa, eli ei ymmärtääkseni kevyimmästä pääsät kumpikaan. Ja vähän selailtuani, Konat kai mielletään enemmänkin juuri XC-pyöriksi, ja vasta Honzo alkaa olla enemmän trail-pyörä.
Ehkä pitää se Turun reissu tehdä, niin saa teoreettisen näkemyksen tueksi jotain takalistoon tuntuvaa.






 
					
					 Alkujaan tämän lähetti hitlike
 Alkujaan tämän lähetti hitlike
					
 
				
				
				
					 Lainaa viestiä vastauksessa
  Lainaa viestiä vastauksessa 
						
					 Mun mielestä trail/am pyörissä on mukava asento rullailla.
 Mun mielestä trail/am pyörissä on mukava asento rullailla.
				 
				 
						
					 
				 
						
					 
						
					 
				 eilenkin tuli yhteen patikkoon ajettua liian hiljaa jonka ansiosta hypyn jälkeen takavanne löi aika lujaa vastapattissa olevaan kiveen.
 eilenkin tuli yhteen patikkoon ajettua liian hiljaa jonka ansiosta hypyn jälkeen takavanne löi aika lujaa vastapattissa olevaan kiveen.
				 Ite miettiny koko pyörän kestoa,
 Ite miettiny koko pyörän kestoa, 
				 
						
					 
						
					
Kirjanmerkit