Joku tuli identtisellä Metalla vastaan Aittorinteen metsässä :)
Printable View
Joku tuli identtisellä Metalla vastaan Aittorinteen metsässä :)
Olenko ainoa joka ei ole tätä näkymätöntä kaveria nähnyt vaikka päivittäin tuossa suhaan? Pitänee mennä johonkin passiin sillä kuulostaa sellaiselta härältä, että olisi hyvää peesiä tarjolla :D
Ja ei, minulla ei ole mattamustia ajokamoja mutta tuntuu silti konepeltiä olevan tuossa Kivistössä usein tarjolla.
Mikäs porukka oli eilen 17.8. ajelemassa Espoon keskuspuiston kallioilla illalla n.18-19.00? Olin Espoo Trail Run tapahtumassa ja muutama sana vaihdettiin kallioiden päällä... Itsellä oli tummansininen TahkoMTB paita päällä ja kovasti hikinen!!! Ajeletteko useinkin siellä ja olisiko yhdelle läskipyöräilijälle vielä tilaa ryhmässä??? Olisi hienoa löytää porukka jonka kanssa ajella! Teillä näytti olevan hyvä meno päällä!!!
Peräti 2 maastopyöräilijää tuli vastaan tänään alkuiltapäivästä Mäntyharju-Repovesi reitillä. Paksupyörä oli menossa Mäntyharjusta Repoveden suuntaan, kohtasimme kuusimetsässä. Ja hetkeä myöhemmin kun olin käynyt pururadalla kääntymässä tuli nuori mies punaisellla? maasturilla vastaan kivisemmällä osuudella lammen rannassa. Automatkalla kotiin pysähdyin Vuohijärven Siwaan, jossa oli 2 miehen kulkueen evästauko meneillään, Kouvola oli suuntana.
Joku ulkomaalainen ajoi täyteen lastatulla pyörällä ja peräkärryllä Oulaisista Ylivieskaan päin klo14 seuduilla ja oli lidlissä 2-3 tuntia sen jälkeen. Mikähän maankiertäjä lieneen ollut?
Nyt haetaan kaukaa.
Löysin Trekin(?) dropouttiin kuuluvan mutterin metsäautotieltä. Jos kerrot yv:llä minne olet mahdollisesti tuollaisen dropannut niin laitan postiin / tuon kotiovelle.
Vähän väärä topik kait, mutta taisin nähdä KMWn viikko sitten la sibeliuspuiston läpi ajamassa.
Liekö foorumilaisia, hyväkuntoisen näköinen kuski ajeli IK-32:n asussa ennen yhtätoista Vantaalla, Ylästön tietä Vantaanlaaksosta itään. Yritin nyökäten tervehtiä, kun tuossa tuulessa ei viitsinyt käsiä irrottaa stongasta. Pohjois-Vantaalla ilahduttavasti porukkaa taas liikkeellä!
Jaha, kukahan olisi tämä hurjapää :D
Valvontakameran ainutlaatuinen kuva: Pyöräilijä päästeli reipasta ylinopeutta
Fillaristi selvisi rangaistuksetta, koska häntä ei tunnistettu.
- Poliisin automaattivalvonta-auton kamera kuvasi reipasta ylinopeutta ajaneen polkupyöräilijän Espoossa elokuussa.
- Pyöräilijän nopeudeksi mitattiin 59 kilometriä tunnissa 40 kilometrin rajoitusalueella.
- Pyöräilijä selvisi rangaistuksetta, koska hänen henkilöllisyyttään ei tiedetä.
http://static.iltalehti.fi/uutiset/f...uMP_503_uu.jpg
Pyöräilijä päästeli melkoista ylinopeutta aamuliikenteessä Espoossa. (POLIISI)
Monot näyttäisi olevan merkkiä Sidi, ja mun mielestä fillari on Colnago?
^Paikka näyttäisi olevan jorvinmäki Kauniaisissa. Tuossa ei tarvitse edes polkea saavuttaakseen sakkolukemia.
https://www.google.fi/maps/@60.21982...2!8i6656?hl=fi
Ylipaino on ylivoimaa, ainakin alamäessä.:D
Tossa paikassa on Strava Segmentti nimeltä "Jorvin mäen huippunopeus" :D
Napsuikohan edes Strava KOM:mi? ;) Vai voiko edes kutsua kommiksi jos mäkeä mennään alaspäin...?
77 km/h näyttäisi Stravassa olevan pohjat.
Huvitti vaan, ja semminkin jos ei voitu tunnistaa niin eipä tuon kasvopeitetyn kuvan perusteella sitten ainakaan.
Mitä tuota googlemapsin kuvaa ...ei se niin isolta mäeltä vaikuta. Ehkä ukot päästelee reippaammin, mutta oma ennätys on 71km/h Säijän alamäessä ( Topparintien jälkeen), ja sain siihenkin polkee täysillä.
Vähän pelottikin, missään tapauksessa en olisi uskaltanu muutenkun rauhallisella maantieosuudella. Jota tuo jorvinmäki ei näyttäisi olevan.
Aattelin jospa joku palstalainen tunnustaa...aikoinaan Anneli Saha sai sakot fillaroituaan ylinopeutta Tampereen seudulla, ja siitä riitti kyllä "kehumista" aika pitkäksi aikaa :D
Mäki on lyhyt, mutta selkeästi jyrkempi kuin miltä kuvassa näyttää. Noin 12-prosenttista. Kyllä siinä saa polkaistua seitsemänkympin korville, mutta tapana on mennä enempi varovaisesti. On se melko rauhallinen osuus, noin niinkuin keskelle maaseutukaupunkia, sairaalan kupeeseen.
Tuo on hyvä paikka ajaa mäkivetoja, esim. 5x toistona. Mulla on vielä se bonus, että töihin mennessä on tuossa kohden alla 22 km lämmittely ja vetojen jälkeen vain 2-3 km palauttelu.
Kuka ajoi tiistaina Munkkivuoressa kuuden jälkeen? Raju meno.
http://www.hs.fi/m/kaupunki/a1473215437230
Kuka ajoi tänään noin klo 13 Kiikkua (eli yhtä Kontulan kevyen liikenteen "raiteista") Keinutien suuntaan?
Alla Argon 18, päällä täydelliseltä näyttävä Bora - Argon 18 -tiimiasu.
La aamupäivällä Lempäälän Ideaparkin kupeessa Marjamäen liittymästä Valkeakoskelle päin ajeli punainen (Nishiki?) ja selvästi hyväkuntoisen näköinen miessyklisti. Suikkasit musta ylämäessä ohi ja jahtivietti vei voiton terveestä järjestä sillä seurauksella että loppulenkki kirjoitti sekä oman matkaennätyksen että keskarin maantiellä yli 50km lenkeistä uusiksi. Oisin huutanut kiitokset vetoavusta ja hyvät päivänjatkot mutta oli valittava joko se tai hengittäminen :)
Keskeisimmässä Lystimäessä (Espoo) tuli tänään pyöräilijä vastaan lapsikatrasta. Jotenki vaikutti tutulta kasvot (= nähnyt kuvan esim. täällä foorumilla tai kasvot jollakin yhteislenkillä).
Mikäs neljän hengen cyklocross-porukka ajoi sunnuntaina n. klo 11 Vantaalla Kulomäentien sillan yli?
Käsi nousi tervehdykseen eilen jollekin kun olin ajamassa Paattisilta Auraa kohti hiljaista maantietä pitkin. Ei tullut muita pyöräilijöitä sillä pätkällä vastaan. Toisen tervehtiminen jäi vähän myöhäiseksi kun olin tulossa Piikkiön suunnasta kohti Kaarinaa, kuka lie mulle moikkasi :)?
Kirkkunummen Lapinkyläntiellä tuli tänään kolme eri pyöräilijää vastaan maantiekalustolla puolen päivän jälkeen. Olin tosin itse autolla liikkeellä. Oliko kukaan foorumilaisia? Ainakin yhdellä oli tyylikäs Trek alla.