Ylimääräistä törkyä välissä
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
petjala
... ja toisia taas saanu murjoa hampaat irvessä raudoilla...
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
zipo
Valitettavast ei ole olemassa rengasta jota ei saisi rikki näin toimimalla.Muutaman kerran olen vierestä katsonut kuinka yritetään väkivallalla rikkoa sekä kehä että rengas.
Sama rengas/vanne kombo meni ihan sormivoimin paikalleen kokeneemman tekemänä.
Älkää hosuko ja pari perusasiaa mielessä pitämällä ja huolellisuudella ei ne rengashommat ole mahdottomia.
Njoo tohon ois pitäny mun törkkää jotain heittomerkkejä ynnä muita keventimiä, jottei turhan pahasti harhauta varsinkaan äkkinäistä. Nytpäs hokasin surkeimpiin renkaanirrotuskokemuksiin (kapeissa kumeissa) olevan läheisessä yhteydessä valmiiks matalapohjainen vanne ja ennenkaikkea se halvatun farkunlahkeen paksuinen Velox-vanneteippi... Miks hitossa keksin sen vasta nyt?:seko: Tarkalla noi mittasopivuudet kai läskien tubeless-tohinoissa menee. Tiukka pitäs olla, jotta olisi tiivis olemattomilla paineilla ja kuitenkin myös helposti huollettavissa.
Jos mun takaBudissa on kyljet nukkaiset ku vanhan villasukan pohjat, mutta kuitenkin sisurin tussahtaessa paine pysyy jonkun verran ulkokumin sisäpuolella, niin vieläkö sitä voi koettaa luotettavaks litkuttaa?