Märälle juurakolle ja kivikolle renkaat?
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
Polun tukko
Milla on nyt ollu ajossa noin 150km ajan contin rq 2.4" apexina,black chilinä. Aika täydellinenhän tuo on omaan polkurymistelyyn ja pitoa löytyy aivan törkeesti edelliseen exo 2.4 ardenttiin nähden. Etenkin pito märässä/kosteassa on jotain mikä herättää kunnioitusta. Ilmatila on vähintäänkin iso näissä 2.4:ssa joten paineita voi laskea paljon. Renkaat on tubeliksina eivätkä ole vuotaneet tippaakaan asennuksen jälkeen, eikä asennuksessakaan litku suihkunnut. Suosittelen.
Eli onko tästä pääteltävissä et normi
Taittuvakylkiset 2'4 HR II ja ardentit on täysin kuivan kelin renkaita tai jopa ns. Takarenkaita.?
Ostin nimittäin sellaiset kun halvalla sain. Contiin oon itsekin tykästynyt ja kaiser projekt 2,4 on edelleen paras ja pitävin rengas millä oon ajanut ja eikös siitä tule kevyempi enduroversio :)?Jopa 2,4 X-king jaksaa yllättää takanakkina.
Sent from my iPhone using Tapatalk
2.3 baronia mulle on niinpaljon kehuttu ajajamiesten toimesta , et pakko ne oli hommata. En op vielä päässyt testille. 2.4 trailstar nobby nic
Saa kans sauman kuivan ja semikuivankelin renkaana. Nappulat on ainakin sitäkokoo , et luulis nyt jotain pitävän. Eikä se kuviokaan näytä niin pahalta.
HOME BICYCLE MOUNTAIN
HIGH ROLLER II
A trail version of the redesigned High Roller
Open tread design
Improved braking and traction
Loose. Loose over hard. Medium. Wet.
Väittää Maxxis itse kummankin kohdalla.
Sent from my iPhone using Tapatalk