Onkos 45nrth Wrathchild:stä kuulunut mitään??
Printable View
Onkos 45nrth Wrathchild:stä kuulunut mitään??
Jos on reikäinen aluvanne ja tahtoo kokeilla hirvimuovia niin riittäisköhän oranssi raksateippi suojanauhaks vai vaatiiko järeempää?
Laittaisin kyllä vannenauhan. Mutta jos tykkää elää vaarallisesti ja viilata grammoja, niin mikä jottei. Tuollainen raksateippi ei isoa oksaa tarvi puhkeamiseen.
Aihetta sivuten... Olisko kellään jääny nurkkiin pölyyntymään Fatboyn valkoisia orkkis vannenauhoja? Niitä paksuhkoja neopreenisiä. Vai saako niitä uutena ostettua jostain? Tarviisin/voisin ostaa pari.
Jos venttiilillä ei ole väliä, 24" wide malli continental autoventtiili.
Just sopivan levyinen kun halkaisee.
Mahtuko Budi ja Lou sekä iso Knardi pyörimään bluton kanssa 80mm vanteella?
Kohta käy vielä niin kuin gorilla teipille (loppui motonetin hyllystä) ja hirvimiehet jää ilman pusseja ;)
Itse ostin kans syyskuussa tollasen pussin, mutta en ole vielä päässyt testaamaan. Toisaalta eipä tyhjiöpussissakaan ole ollut valittamista.
Eikö Surlyn valkoinen vannenauha käy:
https://best-bike-parts.de/Surly-Fel...Felgen-weiss_1
Nukun yöni hyvin vaikka hirvimiehet jäis ilman säkkejään. Kokeilunhalusta käyn hakeen. Vakuumi on toiminu etusessa oikein hyvin ja sitäkin tavaraa on kaapissa reilusti.
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Niin enpä minäkään muusta kuin kokeilunhalusta ja laiskuudesta tuota lähtenyt virittämään. Takakiekon vakuumipussi oli revennyt ja se rengas oli tarkoitus muutenkin vaihtaa niin laiskotti alkaa tekemään uutta niin päätin kokeilla tuota säkkiviritystä tällä kertaa.
Olen nyt tehnyt läskitubeleksen Gorillalla, vakuumiputkella ja nyt hirvisäkillä. Kaikilla on tullut toimiva tubeless noille Mulefuteille, kun on huolella ja rauhassa tehnyt.
JJt eivät ilmeisesti lumella ole ne parhaat, jos olen oikein ymmärtänyt? Muutenkin tekis nastoja mieli talveksi, mikäs nyt on se THE nastarengas yli 4" koossa?
^^
Ite odottelen 45nrth uusia Wrathchildeja.
http://45nrth.com/products/tires/wrathchild
Nastoista ei kokemusta mutta lumella toimii leveä vanne ja esim:
BUD eteen LOU taakse
Barbegazi (kunnon höttölumeen hieman turhan pieni mun 85kg massalla, vaati aivan nollapaineet että sai vetopitoa ja silloin lyö helposti vanteelle)
Myös 4.0 JJ oli ihan siedettävä joten voisi olettaa että 4.8" JJ on myös toimiva. Ainakin takana. 4.8" JJ on myös riittävän iso matalilla paineilla ajeluun.
2XL tietysti kova valinta jos mahtuu pyörimään
Maxxiksen isot kumit näyttää myös siltä että voisi toimia lumessa.
IsoKnard ei toimi lumella ja 4" Kenda on vielä huonompi
Bud eteen ja 4.8" JJ taakke +1. Nastat taakse on ainoa syy miksi ehkä tarvitsen JJ järeämpää taakse.
Paras talvikombo mitä olen viiden läskeilyvuoden aikana ajanut on Bud edessä ja Juggernaut Pro4,5" takana.
Melko pervolta kuulostavia ratkaisuja.Huh huh.
Seuraavaksi ketjuja,ym rekvisiittaa?
Oliko noi Maxxis Minion ja Colossus 4.8 kokeilemisen arvoiset ?
^Tähän lienee yksi selkeä vastaus. ;)
moi!
Onko läskiin muita nastarenkaita kun Wee tire snow shoe ja Dillinger? Eilen tuli ekat hiutaleet, tarvii valmistautua. Alla whiten 2fat fillari.
//Janne
Mulla on Minionit alla ict:ssä ja tyytyväinen olen ollut. Pitoa riittää ja rullaa kuvioon nähden ihan ok(ok itselleni, koska läskillä ajaessa harvemmin on kiire mihinkään). Vähän samanlaiset fiilikset, kuin bud-lou yhdistelmästä, mutta halvemmalla ja kapeampana. Talveksi ajattelin kuitenkin kokeilla lou-lou yhdistelmää, kun tuli xxl:n tarjouksesta niitä 2kpl haalittua.
4.8 Jumbo Jimien tenho oli vastustamaton. Kohta nähdään olisko sittenkin pitänyt ostaa Colossukset. Toisaalta kun lähtökohtana on Mission Commandin kaltaiset jörnittimet niin kaikki tuntuu varmaan tosi hyvältä.