"Gravel Grinding" -fillarit
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...48d23bbca0.jpg
Paska kuva roskakatosta vasten, mutta nyt on Revolt maantiemoodissa (njoo, 2x tietysti vielä pitäs laittaa paikoilleen, jos nipoja ollaan, mutta ajattelin olla olematta) Contin GP5000 32mm tubeleksina. Paino ainakin lisääntyi noin 45-50g/pää. En ole vielä päässyt tien päälle makustelemaan, kun pukkas tämän vuoden ensimmäisen flunssan juuri sopivasti päälle. Täytyy Herset asentaa toisille kiekoille varsinaista gravel-ajelua varten.
Mieli tekis tosin hommata noille Conteille LB:n WR50 flyweight-versiona Carbon Ti:n navoilla. Olis vielä aerommat ja keveämmät. Jollainhan tuo kasvanut pyörivien massojen paino täytyy kompensoida[emoji16] (jos nuo kumit nyt osoittautuu pitämisen arvoisiksi)
"Gravel Grinding" -fillarit
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
skiman
Hieno Giant. Miltä tuommoinen tuntuu vs maantie pyörä. Koeajot kun ei onnistu kun missään ei ole pyöriä tarjolla..
Olen miettinyt myös että mitenhän focus paralane toimis gravel pyöränä. Siihen taitaa sopia max 37mm renkaat.
Kiitos. Ennen Gianttia minulla oli 2017 vuosimallin Cannondale SuperSix Evo. Se oli myös Ultegran Di2:llä ja Visionin 55mm tuubikiekoilla, kumeina Vittorian 25mm Corsat. S6 oli vajaan kilon keveämpi.
Suurimpana erona on Revoltin mukavuus ja parempi rullaavuus vs. S6. Revolt myös junamaisempi kyydiltään, mikä ei ole ihme kun katsoo geojen eroja. Samoilla wateilla olen Revoltilla nopeampi. Toki tuota on speksattu vauhtia ajatellen, niin soralle kuin kestopäällysteellekin. Katselin tuossa Stravasta, että 11 puhdasta maantiekommia olen tuolla onnistunut kalastamaan vuoden alusta tällä seudulla (kertoo varmaan seudun (maantie)skenen vähyydestä enemmän kuin kuskista[emoji4]). Eli kyllä tuo mielestäni on ihan hyvä laite maantiellekin. Maantiekisaamista en harrasta, niin en tarvitse tuon ihmeemmin optimoitua pyörää noihin ajeluihin.