^muistaakseni tuo mx146 ei ole widenä kovinkaan wide. Sovittelin sitä viime syksynä ja palautkseen meni. Mikä oli yllätys, kun muut Laken widet sopii mulle.
Printable View
^muistaakseni tuo mx146 ei ole widenä kovinkaan wide. Sovittelin sitä viime syksynä ja palautkseen meni. Mikä oli yllätys, kun muut Laken widet sopii mulle.
Talvikengissä pitoon vaikuttaa kuviointi ja pohjamateriaali.
Flättikengissä on oltava päkiän alla sileähkö alue, jotta pedaalikontakti toimii hyvin. Jonkinlainen mikrokuviointi kylläkin on mahdollinen.
Pohjamateriaali ei saa olla pakkasella kovettuva, jotta se tarttuu pieniinkin rosoihin. Esim. Vibram -pohjat säilyttävät ominaisuutensa pakkasella, mutta olisi hyvä kokeilla kitkan lähtötaso pohjakuviossa.
Viime talvi tuli ajettua Trailcrossin Goe Tex versiolla. Mitään ihmeellisiä pakkasia täällä etelässä ei ollut, mutta jalat olivat aina kuivat ja lämpimät. Siispä peukku niille.
^ Minäkin ihmettelin samaa.
Mites 45Nrthin uudemman malliset Ragnarökit vertautuu koon puolesta niihin Giron foorumiBlazeihin?
Giron 49 oli liian ahdas mun jalkaan ja semmoiset saisi nyt taas kelien kylmeydyttyä halvalla vähän käytettyinä [emoji1]
Sent from my Takapalk
Lakella on monta lestiä ja tosi hyvät taulukot. Meikällä kolmea eri lestiä kengissä ja kaikissa eri kokonumero.
Sent from my CPH2663 using Tapatalk
^hankin noiden Lake 146:n sijasta jotkut Scottit. Ne oli leveämmällä lestillä. En muista mallia.
Mihin lämpötilaan etsit kenkiä? Scottit toimii mulla -5…+5 välillä.
Siis nämä: https://www.bikeradar.com/reviews/sh...ex-shoe-review
Sopii leveään ja korkeaan jalkaan.