Ei kärpäset mitään, mutta ne pienen varpusen kokoiset paarmat vähän häiritsee taluttamista.
Printable View
No hyvä,äsken sain "hallitukselta" luvan lähteä Tahkolle.http://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...cons/icon7.gif
Saisko tosta ajamisen ulkoistamisesta lisätietoja, vois tänä vuonna kiinnostaa itseänikin. Tarjoaako joku tietty taho tähän suunniteltuja palveluita ja kuinka hyvin on homma toiminut, myös hintataso kiinnostaisi.
No kun meikästä on kyse niin vähän huononmallakin treenillä ja kunnolla saa ajettua mulle ihan hyvän sijoituksen. Riittänee 50 sakkiin pääseminen, eli kyllähän se sulta hoituu. Varsinkin sillä isopyöräsinkulalla, vai onko sulla sitä enää?
Huone hotellista varattiin jo viime kisan jälkeen ja tänään aukesi netti-ilmoittautuminen. Heti piti ilmoittautua. 60 km kutsuu kuudetta kertaa.
Eikös isopyöräsinkula ole virallinen Tahko-180-sinkula... Jarnohan semmosella jo viime vuonnakin ajeli täyden matkan. Rigiä parempaa tahko-peliä ei olekaan! :D
Tässä mun kisatykki:
http://lh5.google.fi/Kari.Veikkolain...jpg?imgmax=512
Tulipahan talven maastopyöräilykokemuksen turvin 60 km matkalle ilmoittauduttua. Majoitusta toivottavasti en tarvitse sillä toivottavasti vielä kesälläkin saan kotona asua.
Onhan se kovin saman näköinen Rigi, mutta ei Jarno suostunu luopumaan omastaan. Joten ihan uusi oli ostettava. Kun Izmo vielä lähtee matkaan omallaan, niin Tahkolla oisi kolme 180:n Rigiä. :D
Loistavaa! Kiva kuulla, että kolmelle kierrokselle ompi lähdössä lisää porukkaa!
60km suunnitteilla täälläkin, mutta vielä ilmoittautumatta. Pitää katsella sääennusteita vielä.:D
Majoitusta voisi vaikka harkita jos tuon perheen ottaisi kannustamaan / päiväunille mukaan JA firman mökin saisi varattua EDULLISESTI.
Siitä olisi helppo lähteä myös sunnuntain maantie lenkille.:eek:
Ai niin olenko valmis?
En vielä,mutta nyt alkaa keventely.
Jokos Holden on saanut emännältä luvan kolmanteen kierrokseen?;)
:D nimi paistaa 60km ilmoittautuneiden joukossa, treeniä kaipaisi :rolleyes:
Voihan hevon****! Oon suunnitellut tuota Tahkon reissua nyt vuoden ja olen yrittänyt olla leikkimättä fillarilla suuremmin että ei jalat taas katkeile.
Ja nyt vasta tajusin että ollaan Kroatiassa samaan aikaan.
Nyt meinaan vituttaa kuin pientä eläintä. Voe helevatan helevata! Suostuisikohan matkatoimisto tuomaan miut muutamaa päivää aikasemmin takasin suomeen...
No messuilla ilmoittauduin Finlandia MTB:hen.En vielä silloin uskaltanut Tahkolle.
No nähdään viimeistään siellä,tai sitten Enskassa Helsingissä.http://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...cons/icon7.gif
kävi nyt sillain kun olin ilmottamassa itteeni kolmelle kierrokselle niin innokas pyörän ostaja soitti eilen illalla ja halus mun isopyöräsinkulan ehdottomasti... oli kai jossain nähny sen ja tiesi mun nimen, no luovuin vaikka en ihan tuhatta euroo saanu mutta en tiedä menikö ostajaan täydestä kun sanoin että pyörä aika vähällä käytöllä... muutama sata kilometriä vaan ajettu kun muitakin pyöriä mulla...
(toivottavasti se ostaja ei lue tätä foorumia)
Tahkolle olis tarkotus ekaa kertaa lähtee tänä vuonna. Muuten missä pankissa se tilli on mille osallistumismaksu maksetaan? Kun pääs menee ohi...
No jos vaikkapa avaisit tahkon sivut!! Ei voi olla niiiin vaikeeta!!?
http://www.tahkomtb.fi/
olisikohan tuolla jotain infoa :rolleyes:
Jos joku muukin lähtee niin sitten kai minäkin.
Klemon ulkoistuminen komeisiin maisemiin(miltä siellä muuten näyttää? eihän ole signal hillillä tylsää?) hieman hillitsi fiiliksiä lähteä syömään banaania ja suolakurkkua liian paljon samana päivänä,
mutta jos Karilla on sinkula niin siitä tulee vissisti hauskaa. Hyvä Kari. Onko tuossa GFssa kahvat?kuvasta ei kunnolla näe. Kahvat saastavat kasia ja voivat pelastaa makitaluttelulta, koska kahvoissa kyynarvarsien luut ovat fysiologisesti suorassa eivatka rotaatiossa silloin kun veto tulee.Ja niitahan tulee...
Tietäisin kyllä yhden etu-töölöläisen herrasmiehen joka voisi myös innostua singlespede180sta..saatais kasaan muitakin ja jonninmoinen juhlavuosi. yksin on aina tylsempää ja parasta silloin kun kaverillakin on hiki. onkohan speedaajia virolaisten porukassa?
Jotenkin päivä on elämyksellisempi yksivaihteisella. Itsellä miettimistä että mitä kujetta voisi keksiä seuraavaksi. Ehkä se riittää nyt jos on muitakin pöljiä aamulähdössä.tahko24 on varattu VMK:lle.
No katselimme virolaisporukkaan kanssa viime vuonna sitä pyöra kun ihmeettä! En ikinä ajatele ajamaan singlespeedillä 3 kierrosta:rolleyes: !!!
http://www.tahkomtb.fi/index?page=6
Buffeja taas jaossa vai :eek: Onhan ne sivujen mukaan taas sponssaamassakin.Lainaus:
11. Jos haluan illalla sulautua Piazzan asiakkaiden joukkoon, miten olisi syytä pukeutua?
- Varma valinta on Tahko MTB T-paita yhdistettynä farkkuihin tai sortseihin (valitse sään mukaan). Jos haluat erottua hiukan eduksesi, muista laittaa "pitkän matkan Buff" hillitysti esille.
KariV ja ajoporo. Kulkee taas kovaa ja korkeelta?
Auttakaas miestä mäessä .. ajelenko hiljaa ja hillitysti 1 - 2 kierrosta Legendaarisella jo 9 tahkoa nähneellä Santa Cruz Hecklerillä vai niin lujaa kuin miehestä lähtee 2 kierrosta tahko neitseellä Santa Cruz Blur LT:llä
Dilemma on vaikea ja teidän asiantunteva neuvo olisi tarpeen.
pistämättömänä tekniikan miehenä arvelisin jälkimmäisen mielenkiintoisemmaksi vaihtoehdoksi, mutta kuka raskii hyljätä konkaripyörän...lieko muita 9tahkon pyöriä jäljelläkään?
ajoporopeukalo