Aissaaplari! Ei kai noista nettikommenteista voi päätellä kuin sitä missä syvyyksissä sakeat ulisijat saattavat uiskennella. Yleensä parempi olla lukematta mitään kommentteja.
Printable View
^Just. Parasta ottaa vaan rokotukset, pitää maskia naamalla, pestä käsiä, välttää tungoksia ja pysyä kaukana netin koronakeskusteluista.
^Flatten the curve unohtui.
Ilmeisesti on kaiken muun lisäksi niin ettei käsiisi ole ikinä sattunut Lancetin joulunumeroa.
Selvennykseksi nyt:
1. Juttu on tehty kieli poskella, mutta toisaalta vakavana kritiikkinä ihmisille, jotka huutavat pitävän näytön perään päivänselvissä asioissa.
2. Laskuvarjon tehosta vammautumisen estossa pudotessa korkealta ei ole tutkimuksia.
3. Ihmisiä on selvinnyt lentokoneesta tiputtuaan. Muistaakseni kaksi vahvistettua tapausta ainakin löytyy.
4. Jutun idea on, että joskus sitä järkeä pitää käyttää.
Lähetetty minun SM-A202F laitteesta Tapatalkilla
Tuon koronapassin numeron voisi tatuoida käsivarteen, kuten aikoinaan, kun haluttiin jakaa ihmisiä vääriin ja oikeisiin. Hihamerkki olisi myös hyvä. Sitähän on käytetty menestyksellä monissa olosuhteissa ja tilanteissa. Heti näkisi kuka on niskottelija ja kuka kirkasotsainen oikeassa olija.
Sensuurin määritelmä:
Ja juuri näin toimii valtiorahotteinen Yleisradio. Kaikkien kommenttien on läpäistävä ennakkosensuuri. Silloin tällöin kommentteja poistuu myös julkaisun jälkeen 10 - 30 minuutin viiveellä, mutta määrä on kertaluokkaa pienempi kuin mitä jää ennakkosensuuriin. Ja tarkoitan tässä erityisesti koronarajoituksia ja -passia vastustavia kommenteja.Lainaus:
Sensuuri on valtion viranomaisten tai muun tahon suorittama suullisten, kirjallisten tai kuvallisten esitysten tarkastus, jonka läpäisy on edellytys julkaisun levitykselle tai julkiselle esittämiselle.
Kukaan ei estä sinua julkaisemasta sanottavaasi. Jonkin palvelun tai alustan tarjoaja saattaa kyllä jättää ne julkaisematta mutta se on eri asia. Totta kai omistajalla on oikeus toimia näin. Jos sinulla on webserveri, onko se sensuuria jollet tarjoa kaikille rajoittamatonta oikeutta julkaista siellä?
^edelleen, mistä tiedät minkälaisia koronakommentteja Yleisradio sensuroi? Minä tiedän, että 80 % koronarajoituksia ja passeja vastustavista kommenteista sensuroidaan. Ja ne kommentit, jotka lipsahtavat läpi, ovat niin mietoja, ettei asiakaan oikein selviä. Sen sijaan jopa laittomia rajoitustoimia ja syrjintää siellä saa vaatia aivan vapaasti. Viitteitä on siis hybridisodankännystä omaa kansaa vastaan, ei pelkästään perustuslain vastaisesta sensuurista.
https://yle.fi/uutiset/3-12112280
Kun keskustelu kerran lähti mielenterveyspuolelle niin jatketaan nyt sillä.
Tuohivirran bisnesneron puheita kun seuraa ei tiedä elääkö mies omassa todellisuudessaan vai onko vain ihan perinteinen valepukki. [emoji848]
Vai hautooko yle jotain? (X-files tunnari tähän) [emoji23]
Ai hitto tää on kunnon sunny car center setti taas.
Nykyaikana se tosiaan on kysymys kun ääneen pääsee jokainen idiootti, jolla on pääsy nettiin.
Kannattaa oikeasti etsiä se laskuvarjojuttu, jos vaan Lontoo taittuu ja ymmärrys luetulle riittää. Minun ja tuossa jutussakin mainitut päivänselvyydet on asioita joista on musertavaa näyttöä, mutta ei kaksoissokkoutettuja tutkimuksia, joita lääketieteessä pidetään parhaana näytön asteena. Yleensä tutkimusten puutteelle on eettiset syyt: kerrohan missä maassa saataisiin lupa heittää ihmisiä koneesta ilman laskuvarjoa?
Vitsinä on varmasti kirjoitettu, mutta silti se osoittaa sen, että vertaisarviointi ei nosta tutkimuksen laatua ja vertaisarviotuna voidaan esittää puhtaita vitsejä ja typeriä ehdotuksia. Riittää vain, että arvioija on tutkimuksen tekijän kanssa samaa mieltä. Tästä löytyy maailmalta runsaasti näyttöä.
1. Tuon laskuvarjon tehon voi hyvin helposti ja halvalla osoittaa täysin pitävästi ilman mitään typeriä ehdotuksia kaksoissokkotutkimuksista. Naurettavaa pelleilyä ja puhdas vitsi.
2. Aivan varmasti on olemassa paljon tutkimuksia erityyppisten laskuvarjojen tehoista.
En hakenut ei kiinnosta typerät vitsit niin paljoa.
Kaksoissokkotutkimuksista tarvitaan, jos jotakin ei pystytä teknisesti mittaamaan ja tieteellisesti riittävän aukottomasti todistamaan.
Laskuvarjon vaikutus voidaan täysin yksiselitteisesti ja tarkasti mitata ja mittauksen jälkeen laskemaan mitattujen voimien vaikutus törmäysenergiaan ihan peruskoulun fysiikan kaavoilla.
Jotta ehdotus kaksoissokkotutkimuksista menisi vertaisarvionnista läpi arvioijaksi tarvitaan samanmielinen ihminen, joka on sitä mieltä että tällainen tutkimustulos tarvitaan.
Homma toimii sekä vitseissä, etä tosielämässä juuri noin.
Brexit auttaa myös ilmastokriisiin, bensaa kun ei ole.
Ovelaa vaiko peräti salajuoni
https://www.tagesschau.de/ausland/ta...nnien-101.html
https://www.reuters.com/world/uk/uk-...es-2021-09-27/
PS Kuvassa on mukana myös Covid-19, joten salaliittoteoriaketju ei kenties olekaan väärä paikka...
Väittävät, että Modernan rokotteella ja DNA:n 5G liittymällä on parempi kuuluvuus kuin Pfizerilla ja Elisan 5G:llä:eek:.
Nyt tarvii pitää foliohatuista kiinni.
Pentagram on lyhyemmin 5G, ei voi olla sattumaa. Ei mitenkään
^
Valmiiina ollaan...
https://lh3.googleusercontent.com/pw...-no?authuser=0https://lh3.googleusercontent.com/pw...-no?authuser=0
Jo vuonna 2018 rakensin tämän bunkkerin.
Jos Usko perustaa lahkon joka elää tuollaisessa foliobunkkerissa metsässä niin mä olen kyllä heti mukana :)
Sama täällä. Vielä kun olisi zombeja vastaan jotain kättä pidempää.
Ilmoittaudun myös Uskon Lahkoon