Tämä se tästä vielä puuttui.
Menin pari viikkoa sitten lääkäriin valittamaan vatsakipua & outoa jomotusta kulkusten ja konehuoneen alueella. No lääkäri totesi, että sehän on eturauhastulehdus. No tämä ei ollut ihme, koska olin tyhmyyksissäni syksymmällä tehnyt lenkkejä turhan kevyessä vaatetuksessa. Tohtori määräsi kuurin ja ei muuta kuin kotia parantelemaan vaivaa (liikuntaa ei kielletty).
No kuuri loppui, mutta jomotus ja vatsakipu jatkuivat edelleen. Kävin sitten tänä aamuna uudestaan toisella lääkärillä. Tämä lääkäri sitten tutki oikein kunnolla (sormi p......n
ja eturauhasen painelua). Vasen lohko oli kuulemma turvoksissa. Tämän jälkeen tohtori sitten antoi tuomionsa: MEKAANISEN ÄRSYTYKSEN AIHEUTTAMA TURVOTUS ja toistaiseksi täytyy jättää spinning & pyöräily kokonaan väliin! 
No tohtori lohdutti mua ja sanoi, että maailma on täynnä kaikenlaisia urheilajeja, joten enköhän mä jotain keksi. No voin kertoa, että ei lohduttanut!
Nyt haluaisinkin tietää, että onko joku muu ollut vastaavassa tilanteessa ja vinkkejä siitä miten voisin jatkaa polkemista ilman, että se perk....n rauhanen ei ota nokkiinsa.
Edes runsaan seksin harrastamisen kieltäminen (niinkuin sitä joskus olisi runsaasti
) ei harmittanut niin paljon kuin tuo täydellinen pyöräilykielto toistaiseksi.
Menin pari viikkoa sitten lääkäriin valittamaan vatsakipua & outoa jomotusta kulkusten ja konehuoneen alueella. No lääkäri totesi, että sehän on eturauhastulehdus. No tämä ei ollut ihme, koska olin tyhmyyksissäni syksymmällä tehnyt lenkkejä turhan kevyessä vaatetuksessa. Tohtori määräsi kuurin ja ei muuta kuin kotia parantelemaan vaivaa (liikuntaa ei kielletty).
No kuuri loppui, mutta jomotus ja vatsakipu jatkuivat edelleen. Kävin sitten tänä aamuna uudestaan toisella lääkärillä. Tämä lääkäri sitten tutki oikein kunnolla (sormi p......n

ja eturauhasen painelua). Vasen lohko oli kuulemma turvoksissa. Tämän jälkeen tohtori sitten antoi tuomionsa: MEKAANISEN ÄRSYTYKSEN AIHEUTTAMA TURVOTUS ja toistaiseksi täytyy jättää spinning & pyöräily kokonaan väliin! 
No tohtori lohdutti mua ja sanoi, että maailma on täynnä kaikenlaisia urheilajeja, joten enköhän mä jotain keksi. No voin kertoa, että ei lohduttanut!Nyt haluaisinkin tietää, että onko joku muu ollut vastaavassa tilanteessa ja vinkkejä siitä miten voisin jatkaa polkemista ilman, että se perk....n rauhanen ei ota nokkiinsa.
Edes runsaan seksin harrastamisen kieltäminen (niinkuin sitä joskus olisi runsaasti
) ei harmittanut niin paljon kuin tuo täydellinen pyöräilykielto toistaiseksi.

Comment