Alkujaan tämän lähetti OJ
Katso viesti
Pyöräprojekti
Collapse
X
-
Vähän edistystä... Vaijerit vedetty (muttei säädetty), jarrut kiinnitetty. Kokonaispaino nyt noin 5005 grammaa. Nyt odotellaan sitten loppujen osien saapumista tänne pajalle. Pyörässä olevat vaijerit painaa tässä vaiheessa kuorineen 178 grammaa. Jarrut painaa jarrupaloineen 167g.
Comment
-
Melkein valmis
Irrallaan olevat osat on nyt käytetty ja pyörä alkaa olla melkein valmis. Pientä laittoa tietysti aina on, mm.vaijerinpäiden lyhentelyä.
(kuva poistettu)
Pyörää ei pääse kokeilemaan vielä pitkään aikaan, joten on hyvää aikaa opetella ottamaan parempia kuvia pyörästä.Rule #1: Obey The Rules
Comment
-
Täh???Alkujaan tämän lähetti TilliOtas vasemmalla kouralla ohjainkannattimesta kiinni ja sen jälkeen tartut oikealla kouralla satulatolppaan.Sen jälkeen asetat 45 numeron jalkasi keskiön kohdalle ja painat eteenpäin.Meneekö yli vai alle 1/2-m ?Irroita nopeasti jalka ja kuuntele, kuuluuko sellainen vonkuna, kuin torin laidalla sahaa soittavan katutaiteilijan instumentista ?
Kaverilla oli tuollainen, enkä kyllä montaa euroa olis valmis kyseiseen runkoon uhraamaan , mutta onnea valitsemallesi tielle.
Kolme kesää olen ko rungolla kaahaillut ja enemmän kuin tyytyväinen olen ollut. Ja ilmeisesti ONCElaiset ajoivat samalla rungolla ennen kuiturunkoihin siirtymistä aikoinaan. Ei pitäisi hirveän huono kait olla alurungoksi. No, mulle välttää ainakin. Mikähän oli postauksesi ydin ja idea?
Comment
-
Mistäs hommasit?Alkujaan tämän lähetti kervelo Katso viestiAamuvirkku kuriiri toi juuri lisää osia odottamaan kokoamista: laatikosta paljastui Campagnolon Centaur 2007 -osasarja.
Itse ostin saman sarjan Parke International UK:sta.
Tuliko sun ostamaan sarjaan mukaan ohjainlaakeri? Tai mitä se ylipäätään sisälsi maksamaasi hintaan?
Comment
-
Sun kaverillas on viallinen runko! Mun Gigantissa ei ole ollut mitään vikaa.Alkujaan tämän lähetti TilliOtas vasemmalla kouralla ohjainkannattimesta kiinni ja sen jälkeen tartut oikealla kouralla satulatolppaan.Sen jälkeen asetat 45 numeron jalkasi keskiön kohdalle ja painat eteenpäin.Meneekö yli vai alle 1/2-m ?Irroita nopeasti jalka ja kuuntele, kuuluuko sellainen vonkuna, kuin torin laidalla sahaa soittavan katutaiteilijan instumentista ?
Kaverilla oli tuollainen, enkä kyllä montaa euroa olis valmis kyseiseen runkoon uhraamaan , mutta onnea valitsemallesi tielle.
Comment
-
Tilasin Centaur-sarjani Saksasta Bike24:sta. Paketti ei sisältänyt ohjauslaakeria; Cervelo-runkoni mukana tuli FSA:n integroitu laakeri, joten en sitä tarvinnut.Alkujaan tämän lähetti Patron Katso viestiMistäs hommasit?
Itse ostin saman sarjan Parke International UK:sta.
Tuliko sun ostamaan sarjaan mukaan ohjainlaakeri? Tai mitä se ylipäätään sisälsi maksamaasi hintaan?
Osapaketin hinta ja sisältö näkyy tässä:
http://www.bike24.de/1.php?content=8...dcc1eb34b07d24Rule #1: Obey The Rules
Comment
-
Kehtaankohan...
laittaa projektifiloni kuvaa tänne?....No, laitan kuitenkin. Kuvassa on siis Nishiki Trim master vm. -90. Postissa tulossa uudet kiekot Shimano R500, renkaat Michelin Carbon, lukkopolkimet ja punainen tankoteippi. Takapakka ja ketju odottavat kaapissa. Vaihteina Shimano 105. Polkimia koetin irrotella, ovat todella tiukassa elleivät jopa liimautuneet kiinni.
Ei kuvan lisäys pelannut, koetan linkkinä.
Last edited by Vieras; 21.11.2006, 15.54.
Comment
-
Hyvä ettei tule, menee vaan pilaa ton kuolattavan kokonaisuudenAlkujaan tämän lähetti VesaP Katso viestiJa tähän ei venttiilinhattuja tule...
Comment
-
Tuossa yksi kuva lisää. Ja ennenkuin irvileuat kerkeää avautua, niin tiedän, tankoteipin asennuksessa tuli pieni moka kun tuo vaihtajan suojamuovi olikin lyhyempi mitä oletin, jäi pieni pala tankoa paljaaksi. Ja etuvaihtajan vaijeri on löysällä kun etuvaihtaja on tulossa vielä Italiasta ja näinollen vaijeri on vain vedetty mallin vuoksi tuohon. Ja tuosta näkyy ettei se spaceri ole metrin korkeudella vaikka se toisaalla olleesta kuvasta siltä näyttikin.
Comment

Comment