above_forum

Collapse

Lahden yhteislenkit

Collapse
X

• Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • Jani R.

Lähdettiin tänään jo klo 17:55 liikkeelle 3 pyöräilijän voimin ja kierrettiin tuo 37 km lenkki. Kiitos apatceh ja Jeesu seurasta.

Comment

• Nyggster

onko lahti menos lenkille viikolla? olen uus foorumilla ja lenkki seuraa ois siistii!

Comment

• apatceh

Justiinsa sunnuntaipyorailijan kanssa oli keskustelua että näillä näkymin keskiviikkona iltasella. Kohta sunnuntaipyorailija ilmoittaa tänne. Luulen ainakin.

Comment

• Nyggster

selvä kun kalaliemi! mistä te lähdette yleensä?

Comment

• apatceh

Viime ke lähdettiin matkaan pikkuveskun liikenneympyrästä. Eli Ståhlberginkatu 10:n tyköä.

Comment

• karva

Tullaan keskiviikkona klo 18.00, kun ennusteet torstaille turhan kosteat.

Comment

• Jani R.

Nähdään huomenna klo 18. Viimeksi olin jo 15 vaille siinä ja lähdettiin 5 vaille liikenteeseen. Kannattaa olla ajoissa. Tahti oli alkuun melko rauhallinen Salpakankaalle asti, joten paluuaika oli n. 19:30 paikkeilla jos oikein muistan, koska olin klo 20 kotona.

Comment

• nicce
                  Vakiovieras
                  • 04/2009
                  • 152

Keskiviikkona on TWD:n tempo miekkiöntiellä klo 18 (lisätietoa www.twd.fi) ja ainakin itse olen sinne menossa ja sen jälkeen varmaan pieni palauttava lenkki päälle.

Comment

• Jani R.

Hyvä. Sitten jokainen voi valita haluaako tempoa vai sunnuntaipyöräillä apatceh:n kanssa tehdään kuitenkin PK-lenkki.

Comment

• Jani R.

Tänään oli 7 pyöräilijää ja lenkki oli 47 km Sairakkalan kautta Hollolan kirkolle ja siitä takaisin. Kiitos kaikille seurasta.

Comment

• Nyggster

Kiitos, oli hyvää lenkki ja hyvä vauhti päällä. Vois joku päivä vetää vesijärven ympäri.

Comment

• apatceh

tolla vauhilla ei kyllä kauaa menis. oispa kiva olla itsekin olla sitten ajelemassa. Ajelkaahan kovasti kesällä

Comment

• Jani R.

Tuossa on mahdollisille ensi viikolla tuleville uusille pyöräilijöille hyvä linkki jos haluaa opiskella Turvallista ryhmäajoa (.PDF -tiedosto, 203kt). Tuolla on se aiempi keskustelu samasta artikkelista: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...ad.php?t=33436

apatceh:lle toivotan mukavia lenkkejä kesällä sinne toiseen kaupunkiin.

Comment

• karva

Oli ihan kivasti uutta naamaa(4) lenkillä mukana. Se kolmekymppiäkin meni alle tunnin 57.54 vaikka kirkolla 20km kohdalla aika 41,23. Viimeisellä kilsalla oli hieno tunne kun Jeesun pitkästä vedosta 55km vauhdista heitti sivulle ja runttas viimeset 300m sykkeet tapissa! Harmi kun Lokki oli kiinni kun yleensä siellä tai Juhannassa(entinen Rosso) huurteisen kera suunnitellaan seuraavan viikon yhteislenkit. Ps. Ensi torstaina sit kaikilla on kypärät.

Comment

• Jani R.

Torstaina sää näyttäisi taas ihan hyvältä. Keskiviikkona sataa. Huomenna nähdään mitä Norjan sivusto sanoo.

Comment

Working...