Alkujaan tämän lähetti marco1
Katso viesti
Pyöräilyhousut
Collapse
X
-
Craft Active bibsit tuli tänään ja koeajettu, Discountti ystävällisesti lähetti 4 ekua kalliimmat Radonin logolla... En pannu pahakseni, Radonit on hyviä pyöriä. Aika ohut on pehmuste. Paikallisesta Kesportista vasta ostetut Yokon henkselittömät housut pehmusteeltaan tuntuu ehken paremmilta. Se ny tuli selväksi ainakin mulle että ajohousujen pitää olla bibmallia sekä maantiellä että maastossa, henkselit ehottomat. Runsaalla kokemuksella...
Comment
-
Miks bibmalliset on mielestäsi paremmat ? Eikös noi henkskelit hierrä olkapäitä ?Alkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viestiCraft Active bibsit tuli tänään.... Se ny tuli selväksi ainakin mulle että ajohousujen pitää olla bibmallia sekä maantiellä että maastossa, henkselit ehottomat. Runsaalla kokemuksella...Pysähdy välillä katsomaan maisemia... voit oppia jotain.
Comment
-
Ei hierrä, kun on oikeaa kokoa. Henkselimalli pysyy paremmin paikoillaan...Alkujaan tämän lähetti am8119 Katso viestiMiks bibmalliset on mielestäsi paremmat ? Eikös noi henkskelit hierrä olkapäitä ?
Comment
-
Heittäkääs parit vinkit hyvistä shortseista ja malli on tämäntyylinen. http://www.stif.co.uk/mtb/product/cu...y-shorts/10021
Käyttötarkoitus olisi ihan vaan teitä pitkin tapahtuville lenkeille ja helpoille metsäpoluille. Hyviä shortseja tossa edellä jo onkin ollut mutta muutkin vinkit kelpaa.
PS. onko kellään kokemuksia noista Cube Blackline shortseista että onko ne ostamisen arvoiset? Semmoset tekisi mieli ostaa mutta jos ne ei oo hyvät niin ei kiinnosta heittää rahoja kankkulan kaivoon.
Comment
-
Ite ainakin tykännyt goren bibseistä, mallia nyt en muista. Ja sitten foxin shortsit päälle ni on hyvä! Foxin shortseilla ajellut useamman vuoden ja nyt alkoi pikkuhiljaa persuksiin tulla ilma aukkoa.. Nyt muuten saa foksia halavalla tuolta foxhead.fi jonniin verran shortseja ja paitoja ym. puoleen hintaan.. Noista halvemman pään shortseista kun leikkaa kiinni olevan säämiskän/sisähousun pois ni tulee hyvä.
Comment
-
Minulle oli positiivinen yllätys huokeahkot Rukka-merkkiset shortsit, joissa on irroitettava sisähousu. Pehmuste on varmaan mukavin, mitä minulla on ollut. Ainakin parin lyhyehkön, parituntisen lenkin perusteella. Pitemmässä ajossahan sen sitten lopulta näkee. Coolmax lukee pehmusteessa. Sovitettaessa hieman häiritsi tiukat ja hyvin nahkealla liukuesteellä varustetut lahkeensuut, mutta ei niitä ajossa huomaa yhtään. Pukeminen hieman vaatii kikkailua, kun sisähousu on vain kahdella napilla reunoista kiinni, mutta eipä tuokaan niin käyttöä haittaa.
Pidin tuosta pehmusteesta jopa niin paljon, että ostin heti samanlaisella varustetut henkselittömät trikoohousut muiden alla käytettäväksi.-
Comment
-
Yokon henselittömissä Kesportin housuissa on kai sama pehmuste. Ihan hyvät mun ahterille. Craftin Active henkselihousut sain Discountilta just mennä viikolla. Pehmuste ohuempi ja kapeampi mutta istuvuus ihan passeli, en moiti ollenkaan. Crafteja myös Tourlehti piti hyvinä.
Comment
-
Kyllä! ainakin 99,- hintaan mitä itse maksoin....Alkujaan tämän lähetti E_K Katso viestiSkinssin housuja mainostetaan hyviksi, ovatko hintansa väärtit?
Comment
-
Mistäs tuohon hintaan kannattais lähteä etsimään?Alkujaan tämän lähetti Keijo Leppänen Katso viestiKyllä! ainakin 99,- hintaan mitä itse maksoin....
Comment

Comment